جزوه ی فصل سوم زیست سال سوم ( استاد فردین جوادی )

به طور کلی هیچ کدام از فصل های زیست را نباید از فصل دیگر مهم تر دانست و مطالعه یک فصل را بر فصل دیگر ترجیح داد بلکه با توجه به حجم و سختی فصلی نسبت به فصل دیگر میتوان ساعت مطالعه آن را افزایش داد.

درباره ی جزوه ی فصل سوم زیست سال سوم

جزوه فصل سوم زیست سوم فاگوزیست استاد فردین جوادی را برای شما قرار داده ایم. در جزوه فصل سوم  زیست سال سوم که توسط استاد جوادی تالیف شده است یکی از بهترین درسنامه های کنکوری زیست می باشد. جزوه فصل حواس فاگوزیست مطالب را به شیوه ی مفهومی ، ترکیبی و مقایسه ای شرح داده است و با ترکیب فصل های مختلف کتاب زیست شناسی سعی کرده است تا نیاز کنکوری ها را در بخش زیست شناسی براورد کند.

 

بودجه بندی فصل سوم زیست سال سوم

فصل سوم زیست سوم همیشه مورد توجه طراحان سوالات کنکور سراسری بوده است. در نگاهی به بودجه بندی این فصل میبینیم که  نظم خاصی نداشته در کنکور 93 هیچ سوالی از آن طرح نشده است در بعضی از کنکور ها یک یا دو تست مطرح شده است. اما در کنکور 96 سه سوال از فصل حواس مطرح شده است و این مسئله نشان می دهد که احتمال طرح سوالات بیشتر  از فصل هایی که شاید در سال های قبل کمتر مورد توجه بوده اند وجود دارد.

در این قسمت نحوه ی ترکیب بخش کوچکی از فصل حواس را با فصل های دیگر برای شما کنکوری های عزیز بازگو میکنیم.در بخش کوچکی از جزوه فصل سه زیست سوم میبینیم که در مورد عنبیه توضیح داده است و نقش عضلات عنبیه را اشاره کرده است .اگر نگاهی به جزوه فصل حواس داشته باشید میبینید که  کلمه عضلات با فصل دستگاه عصبی و زیست سال دوم مرتبط است و نگاهی طراحانه به این موضوع شده است. شما داوطلبین عزیز نیز باید همچین نگاهی به تک تک کلمات زیست داشته باشید تا موفقیت صد در صد شما در درس زیست تضمین شود.سوال های در زیست کنکور سراسری به همین روش مطرح میشود و ترکیب سوالات در کنکور پای ثابت سوال ها شده است پس باید علاوه بر حفظ مطالب باید نگاه به مفهوم و ترکیب فصل ها در اولویت قرار بگیرد.

فصل حواس زیست سوم دبیرستان در مورد انواع گیرنده ها ، اندام های حسی انسان و گیرنده های حسی در سایر جانوران بحث میکند. فصل حواس زیست سه دارای مطالب ساده است و با مطالعه ترکیبی و مفهومی به راحتی میتوانید تست های این بخش را در کنکور سراسری جواب دهید. نکته ی مهم که باید یاداور شویم این است که حتما منابعی تهیه کنید که بر طبق روند سوالات کنکور در چند سال اخیر است.

کنکوری های عزیز هرگونه نظری در مورد جزوه فصل 3 زیست سوم فاگوزیست دارید را در بخش نظرات برای دوستان کنکوری خود بنویسید.

نویسنده : فردین جوادی
حجم : 2.91 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 7

d
dr.tabasom

انصافا جزوه خیلی کامل و خیلی خوبی بود و تونسته بود نکاتو خیلی صریح و واضح بیان کنه

N
N

خیلی کامل

N
N

جزوه اقاي فردين جوادي محشششششره انصافا

N
N

عالی بود

N
N

یکه یکه

N
N

خیلی خوب و عالی

N
N

best