جزوه ی فصل اول فیزیک سوم تجربی

فصل الکتریسیته ساکن یکی از فصل های مهم فیزیک سوم دبیرستان می باشد که همواره مورد توجه طراحان بوده است.

توضیحات جزوه ی فصل اول فیزیک سوم تجربی

جزوه فصل اول فیزیک سال سوم دبیرستان ویژ ی داوطلبان رشته ی ریاضی و تجربی که توسط استاد نوید ظریفیان نوشته شده است. جزوه فصل اول فیزیک سوم با عنوان الکتریسیته ساکن که  یکی از فصل های مهم کتاب فیزیک سوم می باشد شامل درسنامه ای جامع از مطالبی فصل اول فیزیک سال سوم شامل الکتریسیته ساکن و خازن می باشد و در پایان هر درسنامه تعدادی تست جهت تسلط بیشتر بر مطالب گنجانده شده است . دوستان عزیز کنکوری دقت نمایند که کلید سوالات تستی در انتهای هر صفحه قرار گرفته است که با مراجعه به آن می توانید جواب تست ها را نگاه کنید.با توجه به این که ساختار فصل ها در کتاب های رشته ی ریاضی و تجربی فرق می کند اما داوطلبین تجربی نیز می توانند از این جزوه استفاده کنند.

 جزوه ی فصل اول فیزیک سوم تجربی

درباره فصل اول فیزیک سوم تجربی

فصل اول فیزیک سال سوم تجربی به طور کلی از دو بخش نیرو – میدان – پتانسیل و خازن تشکیل شده است که هر دو قسمت هر ساله مورد توجه طراحان کنکور بوده است و اگر بودجه بندی فصل یک فیزیک سوم در رشته ی تجربی نگاهی بیاندازیم میبینیم که حداقل دو تست از این فصل در سال های گذشته مطرح شده است و در کنکور 96 سه تست از این فصل طرح شده است . اما در کنکور ریاضی بودجه بندی این فصل از کنکور 93 تا کنکور 96 شامل سه تست و در کنکور سراسری 96 چهار تست از آن مطرح شده است. به طور کلی با توجه یه تعادا تست های مطرح شده از فصل اول فیزیک سوم اهمیت این فصل را برای مطالعه و اختصاص زمان کافی می رساند.

در این بخش نگاهی کوتاه به نحوه ی مطالعه ی فیزیک در کنکور سراسری خواهیم داشت. ابتدا فصل را به طور کامل مطالعه نمایید تا دید کلی از فصل به دست بیاورید و سپس مثال ها و تمرین های متن و پایان فصل را به طور کامل مطالعه نمایید زیرا طراحان از این تمرینات و مثال ممکن است در سوالات استفاده نمایند. باید شما به طور کامل بر درسنامه و مطالب و تمرین های فصل مسلط شوید و سپس به حل تست های کنکور سراسری داخل و خارج و تالیفی بپردازید و تست ها را یک به یک بخوانید و به حل آنها بپردازید و سپس به پاسخ  نامه  مراجعه نمایید و راه حل خودتان را با پاسخ تشریحی تست مقایسه نمایید . با این روش به راحتی می توانید سرعت تست زنی خود را در زمان کوتاهی بالا ببرید. داوطلبان عزیز لطفا دقت نمایند که ابتدا راه حل های تشریحی را کار کنید و سپس به ترفند و راه حل های سریع مراجعه نمایید.

نویسنده : نوید ظریفیان
حجم : 4.3 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 6

N
N

خوب بود

N
N

20هست

N
N

خوب بود ولی کاش رنگی بود

N
N

یکی از بهترین جزوه های فیزیک .ای کاش از اول سال داشتمش

N
N

ممنون هم کلاسی :)

N
N

خیلی عالی