جزوه فصل چهارم زیست دوم دبیرستان ( گوارش )

فصل گوارش جزء فصل هایی مهم زیست سال دوم می باشد و هرساله از این در کنکور تجربی سوال مطرح شده است.

توضیحات جزوه فصل چهارم زیست دوم دبیرستان

امروز جزوه فصل چهارم زیست دوم دبیرستان که توسط استاد سحابی تالیف شده است را جهت دانلود داوطلبین عزیز قرار می دهیم. جزوه فصل چهارم زیست سال دوم دبیرستان شیوه ی ترکیب و مفهوم مطالب را دنبال می کند و درسنامه ای که مطالب را به صورت مفهومی و ترکیبی توضیح داده است در اختیار داوطلبان و دانش آموزان قرار می دهد.در جزوه فصل گوارش شکل ها بصورت بسیار کامل توضیح داده شده است و جدول های مقایسه ای در جزوه فصل چهارم زیست سال دوم دبیرستان جهت درک کامل مطالب ارائه شده است و همچنین قسمت های مهم متن بیشتر توضیح داده شده است.

 جزوه فصل چهارم زیست دوم دبیرستان ( گوارش )

بودجه بندی فصل چهارم زیست دوم دبیرستان

اگر بودجه بندی فصل چهارم زیست سال دوم دبیرستان را در کنکور سال های اخیر نگاه کنیم می بینیم که نظم خاصی در سوالات وجود نداشته است و در بعضی از سال ها همانند کنکور 96 یک تست و در بعضی از کنکور ها مانند کنکور 93 سه سوال از فصل گوارش مطرح شده است. اما به طور کلی فصل چهار زیست دو همواره مورد توجه طراح های سوالات کنکور سراسری بوده است و بعد از فصل گوارش دومین فصل مهم کتاب زیست شناسی سال دوم دبیرستان می باشد و لازمه موفقیت در پاسخ گویی به تست های فصل گوارش مطالعه ی دقیق و مفهومی مطالب است.

درباره فصل چهارم زیست دوم دبیرستان

فصل چهار زیست دوم درباره گوارش در جانوران مختلف حرف میزند و در ابتدا ی فصل گوارش درباره ی گوارش در جانوران گوناگون به بحث می پردازد و سپس به طور مفصل در مورد گوارش و جذب غذا در انسان حرف می زند و ساختار های مختلف لوله ی گوارش در انسان را مورد بحث قرار می دهد و در انتهای فصل گوارش به بحث در مورد گوارش در پستانداران دیگر می پردازد.

در این بخش  به نحوه ی مطالعه ی فصل چهار زیست دو در مورد ترکیب مطالب می پردازیم . در طول لوله گوارش از حلق تا مخرج چند نوع بافت پوششی داریم که به فصل سه زیست دوم دبیرستان برمیگردد و داوطلب باید بتواند این مطلب را با فصل سوم زیست دوم ترکیب کند. بحث ترکیب مطالب یکی از مهمترین بخش های مطالعه درس زیست شناسی در کنکور سراسری می باشد و اگر داوطلب مطالعه ی ترکیبی نداشته باشد در پاسخ به بخش بزرگی از سوالات به مشکل خواهد خورد و اگر به بودجه بندی کنکور تجربی 97 نگاهی بیاندازیم می بینیم که درس درس زیست 9 تست به صورت کاملا ترکیبی مطرح شده است.

نویسنده : سهیل سحابی
حجم : 3.55 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 3

N
N

عالیه.ممنون

N
N

با تشکر از آقای سحابی

N
N

عالی