جزوه فصل چهار ریاضی دهم ( استاد لطفی نژاد )

در فصل چهار ریاضی سال دهم در مورد معادلات و نامعادلات به بحث پرداخته است .

توضیحات جزوه فصل چهار ریاضی دهم

جزوه فصل چهار ریاضی سال دهم تالیف آقای لطفی نژاد به توضیحات در مورد فصل چهارم ریاضی سال دهم رشته های تجربی و ریاضی پرداخته است. جزوه فصل 4 ریاضی دهم بصورت جزوه ی امتحانی تالیف شده است که قابل استفاده برای امتحانات داخلی مدارس می باشد . در جزوه فصل چهار ریاضی دهم همچنین برای مطالعه ی کنکوری نیز قابل استفاده می باشد و در جزوه فصل معادله ها و نامعادله ها تست های که در کنکور سال های گذشته طرح شده است و قابل استفاده برای دانش اموزان سال دهم و کنکوری های جدید می باشد نیز در این جزوه اضافه گردیده است که از نکات مثبت این جزوه محسوب می گردد. همچنین در جزوه فصل چهار ریاضی سال دهم تعداد قابل توجهی تمرینات حلی برای دانش اموزان طرح شده است که دانش اموزان با حل آن می توانند محک خوبی در مورد دانش خود در فصل 4 ریاضی دهم و آمادگی برای جلسه امتحان نیز داشته باشند . پس به همه ی دانش آموزان سال دهم متوسطه در رشته های ریاضی و تجربی توصیه می شود تمرین ها و تست های جزوه فصل معادله و نامعادله را به طور کامل حل نمایند.

 جزوه فصل چهار ریاضی دهم ( استاد لطفی نژاد )

درباره فصل چهار ریاضی دهم

فصل چهار ریاضی سال دهم در هر دو رشته ی تجربی و ریاضی در مورد معادله ها و نامعادله ها صحبت می کند. درس اول از فصل معادله و نامعادله در مورد معادله ی درجه دوم و روش های مختلف حل آن توضیح می دهد .  بخش دوم و سوم این فصل به ترتیب راجع به سهمی و تعیین علامت است. در بخش اول این  فصل چهار ریاضی دهم شما باید حل معادله های درجه را با روش های تجزیه ، ریشه گیری ، مربع کامل و دلتا یاد بگیرید . در بخش دوم فصل معادله و نامعادله باید معادله سهمی و رسم نمودار سهمی را فرابگیرید و در بخش آخر فصل چهار ریاضی دهم باید تعیین علامت  چند جمله ای درجه اول و تعیین علامت چند جمله ای درجه دوم و حل نامعادله را فرا بگیرید .

مطالبی که در فصل چهار ریاضیات سال دهم مطرح شده اند بسیار مهم است و یادگیری آن برای بعضی از فصل های ریاضی در سال های آینده لازم است بنابراین دانش اموزان دهمی باید مطالب فصل چهار ریاضی  سال دهم را به طور کامل فرا بگیرند.همچنین جهت استفاده از جزوه های فصل سوم ریاضی دهم و فصل مثلثات از کتاب ریاضی دهم به وبسایت همکلاسی مراجعه نمایید.

نویسنده : لطفی نژاد
حجم : 7.19 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 7

ح
حسنا

سلام خیلی ممنون بابت جزوه میشه لطفا بگید جوابای سوالات جزوه کجاست؟! الان ما از کجا بفهمیم درست نوشیم یا نه؟

ع
علی خدابنده لو

بسیار عالی بود ممنونم

N
No matter

عالیییی دمتون گرم♡

N
N

ممنون خوب بود

ا
ابوالفضل

ممنون خیلی بدردم خورد

N
N

عالییییییییی

N
N

عالییی