جزوه فصل دوم ریاضی دهم ( استاد لطفی نژاد )

فصل دو ریاضی سال دهم یکی از مهمترین فصل ها برای هر دو رشته ی ریاضی و تجربی می باشد

توضیحات جزوه فصل دوم ریاضی دهم

جزوه فصل دوم ریاضی دهم کاری از استاد لطفی نژاد را در این پست برای دانش آموزان سال دهم آماده کرده ایم. در جزوه فصل دوم ریاضی دهم درسنامه ای کامل از مباحث مطرح شده در فصل مثلثات به همراه مثال های حلی برای دانش آموزان سال دهم آماده شده است. فصل مثلثات به دلیل اهمیت و کاربرد آن در فصل های دیگر کتاب ریاضی دهم و سال های بعد از اهمیت ویژه ای برخوردار است و دانش اموزان دهمی باید فصل دو ریاضی دهم را بسیار کامل و جامع یاد بگیرند.

 جزوه فصل دوم ریاضی دهم ( استاد لطفی نژاد )

درباره فصل دوم ریاضی دهم

فصل مثلثات عنوان فصل دوم ریاضی دهم می باشد که جزء کتاب های مشترک ریاضی و تجربی در سال دهم می باشد. فصل دو ریاضی دهم شامل سه درسنامه می باشد. در درس اول راجع به  نسبت های مثلثاتی توضیح داده شده است. درس دوم شامل مطالبی در مورد دایره های مثلثاتی می باشد. روابط  بین نسبت های مثلثاتی درس سوم فصل مثلثات ریاضی دهم می باشد.

فصل دو ریاضی دهم یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین فصل ها هم در ریاضی دهم و هم سال های بعد و بخصوص کنکور می باشد. دانش آموزان سال دهم باید پایه ریاضی خود را در سال دهم بخصوص  در فصل مثلثات بسیار قوی کنند زیرا در صورت ضعیف بودن در این درس در سال های بعد نیز توجهی زیادی به این درس نخواهد شد و نتیجه مطلوب را در درس ریاضی در کنکور سراسری نخواهید گرفت. از سال دهم علاوه بر خواندن مطالب به شیوه امتحانات داخل مدارس باید سوالات تستی را در برنامه هفتگی خود بگنجانید. بسیار مهم است که دانش آموزان از سال دهم مراحل آماده شدن خود برای کنکور را برنامه ریزی کنند و این امر را به سال کنکور نیندازند.

بسیاری از دانش اموزان و داوطلبان در رشته ی تجربی اهمیت کمی برای این درس قائل هستند و از مطالعه ی کامل آن برای کنکور صرفه نظر میکنند .در واقع این دید اشتباه بسیار رایج شده است . سوالات درس ریاضی در کنکور تجربی در صورت مطالعه و تمرین تستی زیاد به راحتی قابل پاسخگویی است و جزء درس هایی است که بر رتبه  داوطلب بسیار تاثیر گذار است بنابراین به همه دانش اموزان دهم توصیه مشود که همه دروس اختصاصی  را برای کنکور به طور کامل مطالعه نمایند.

دانش آموزان سخت کوش دهمی لطفا نظرات خود را پیرامون جزوه فصل دوم ریاضی دهم در بخش نظرات برای دوستان دهمی خود بنویسید و نظر خود را در مورد منابع برتر برای مطالعه بهمون بگین

نویسنده : لطفی نژاد
حجم : 2.98 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 12

A
A

عالیییی دمتون گرم

ن
نسترن

خیلی خوب بود عاااااالی و اگه میشه لطفا جواب تمرینات رو هم بزارین خیلی خیلی ممنون

S
S

بیستید مثل ستاره

N
N

خعلی خوب:)

آ
آرین

خیلی عالی بود

N
N

ایـــــــــــــن عالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی اســــــــــــــــــت

N
N

خیلی ممنون آقای لطفی نژاد

N
N

عالیه، اگر جواب تمرینات رو هم بزارین خیلی بهتره

ن
نگین

وااای عالیه از اونجاشم خوشم اومد که خودمونی صحبت میکنه

N
N

ممنون

ن
نورا

از زحماتتون ممنونییییم استاد لطفی نژاد شما عالی هستین!

N
N

عالی بود