جزوه فصل هشت زیست دوم ( استاد فداکار )

فصل 8 زیست شناسی دوم دبیرستان شامل دو بخش جانوری و گیاهی می باشد که در برخی از کنکور های سراسری از هر دو بخش جانوری و گیاهی و در بعضی دیگر از یکی از بخش ها سوال مطرح شده است .

توضیحات جزوه فصل هشت زیست دوم 

جزوه فصل هشت زیست سال دوم دبیرستان که بوسیله ی دکتر الیاس فداکار نوشته شده است  در این قسمت برای داوطلبان کنکوری قرار داده شده است . جزوه فصل هشت زیست دوم دبیرستان ( فصل حرکت ) شامل توضیحات تکنیکی در مورد فصل حرکت زیست 1 می باشد . جزوه فصل 8 زیست سال دوم دبیرستان در سه بخش برای دانش آموزان آماده شده است  . بخش اول جزوه فصل 8 زیست دوم شامل درسنامه ای کامل و ترکیبی در مورد مطالب فصل حرکت می باشد . در بخش بعدی جزوه فصل هشتم زیست دوم دبیرستان از رمزنامه استفاده شده است که مطالب مختلف به صورت کلمات رمزی برای حفظ آسان و مرور سریع آن آماده شده و نهایتا در هر بخش جمع بندی کامل مطالب قرار داده شده است و همانگونه که در توضیحات گفته شده این جزوه بصورت تکنیکی توضیح داده شده و مطالب مفهومی و ترکیبی به طور جامع شرح داده شده است . از نکات بسیار جالب که در این جزوه شرح داده شده است مقایسه ای حرکت در جانوران و انسان می باشد که باعث می شود ذهن داوطلب بسیار باز شود.

 جزوه فصل هشت زیست دوم ( استاد فداکار )

 درباره فصل هشت زیست دوم

جزوه فصل هشت زیست 1 جزء فصل های مهم زیست شناسی دوم دبیرستان می باشد . در نگاهی به بودجه بندی فصل 8 زیست دوم اگر کنکور 96 را در نظر نگیریم که هیچ سوالی از این فصل طرح نشده در کنکور سال های اخیر هر سال مورد  سوال واقع گردیده و حداکثر تعداد تست های که از فصل حرکت طرح شده مربوط به کنکور 93 بوده که سه تست از آن طرح شده است. از فصل های مهم دیگر زیست سال دوم می توان به فصل گوارش و فصل گردش مواد اشاره نمود اما سایر فصل ها زیست دوم هماند فصل 1 ، فصل 2 ، فصل 3 ، فصل 5 و فصل هفت نیز دارای اهمیت می باشد و ضروری می باشد که هر داوطلبی تمام فصل های زیست دوم و زیست سال سوم و زیست پیش را به  طور کامل مطالعه نماید.

نحوه ی مطالعه صحیح زیست شناسی و تهیه منابع برتر زیست جهت مطالعه  و همچنین استفاده از کتاب های تستی تالیفی که به صورت مفهومی و ترکیبی طرح شده باشد از نکات مهم برای تسلط  بر پاسخ گویی به سوالات  زیست شناسی می باشد . همچنین مطالعه بدون تکرار و دوره منظم باعث ضعف در تسلط بر مطالب خواهد شد بنابراین رعایت نکات  گفته شده در این توضیح برای همه ی داوطلبان ضروری می باشد.

نویسنده : الیاس فداکار
حجم : 2.89 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 5

N
N

qetytegyrw

N
N

همه ی جزوه های اقای فداکارعالیه...

N
N

جزوه هاشون همه عالیه...

N
N

عالیه

N
N

عالیه کاملا ترکیبی و کنکوری