جزوه فصل شش زیست دوم ( گردش مواد )

فصل گردش مواد از کتاب زیست شناسی سال دوم دبیرستان جزء فصل های مهم در کنکور سراسری است که هر ساله سهم قابل توجهی از سوالات را به خود اختصاص می دهد.

دباره ی جزوه فصل شش زیست دوم 

جزوه فصل شش زیست دوم دبیرستان کاری از استاد فداکار در این پست برای شما آماده کرده ایم. جزوه فصل 6 زیست دوم دبیرستان شامل درسنامه ای جامع از مطالب فصل گردش مواد می باشد. این جزوه شامل بیست درسنامه از فصل گردش مواد و قلب است که در هر درسنامه توضیحات بسیار کاملی ارائه شده است و سپس هر بخش را با مباحث زیست سال های بعد به طور کامل ترکیب کرده است و یک جزوه بسیار عالی را در اختیار داوطلبان رشته ی تجربی قرار داده است.

جزوه فصل شش زیست دوم ( گردش مواد )

 توضیحات و بودجه بندی جزوه فصل شش زیست دوم

فصل شش زیست سال دوم دبیرستان را در واقع می توان گفت که مهمترین فصل زیست سال دوم می باشد و هر ساله تعداد قابل توجهی از سوالات درس زیست شناسی در کنکور سراسری تجربی را به خود اختصاص می دهد. اگر نگاهی به آمار و بودجه بندی فصل گردش مواد زیست سال دوم دبیرستان داشته باشیم میبینیم که ترتیب و ثبات خاصی در تعداد سوالات فصل 6 زیست 1 وجود نداشته است  به طوری که در کنکور 93 و 95 پنج تست از فصل گردش مواد مطرح شده و در کنکور 94 و کنکور سراسری 96 سه تست از فصل شش زیست دوم طرح شده است اما به طور کلی نسب به سایر فصل های دیگر زیست سال دوم فصل گردش مواد همواره بیشترین تعداد سوالات را به خود اختصاص داده است.

درس زیست شناسی در کنکور سراسری تجربی یکی از مهم ترین دروس قبولی داوطلب در رشته ی تجربی می باشد. اگر به شیوه ی طرح سوالات درس زیست شناسی در کنکور سراسری دقت نماییم می بینییم سوالات به شیوه ی مفهومی و ترکیبی مطرح میشوند و باید حتما داوطلب شیوه ی مطالعه خود را بصورت مفهومی و ترکیبی انجام دهد . در جزوه فصل شش زیست دوم که در این پست برای شما عزیزان قرار گرفته دقیقا این نوع شیوه ارائه گردیده و مطالب علاوه بر توضیحات مفهومی و سایر فصل ها نیز ترکیب شده است.

فصل گردش مواد در دو بخش جانوران و گیاهان به توضیحات پرداخته است. در بخش جانوری در مورد گردش مواد در جانوران مختلف پرداخته و سپس درباره ی گردش مواد در انسان و ساختار و نقش قلب بحث کرده است و در مورد قلب به توضیحات مفصلی پرداخته است و سپس در مورد خون و رگ ها ، گلبول های قرمز و گلبول های سفید و ... توضیحاتی ارائه شده و در بخش گیاهی در مورد نحوهی انتقال مواد در گیاهان توضیح داده است.

نویسنده : الیاس فداکار
حجم : 5.67 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 14

N
N

خدارو شکر میکنم که چقدر مطالب با خوندن این جزوه استاد عزیز برام راحت تر شده

N
N

عالی بود

ز
زهرا

سلام،خسته نباشید فایلش دانلود نمیشه

ز
زهرا

سلام،خسته نباشید فایلش دانلود نمیشه

ز
زهرا

سلام،خسته نباشید فایلش دانلود نمیشه

N
N

چرا دان نمیشه

N
N

عالی بوووووووود

N
N

ریست چرا انقد اسونه

N
N

سلام...چرا نمیتونم هیچکدوم از جزوه هارو دانلود کنم مشکل از چیه؟

N
N

۸۲صفحه فکر کنم زیاده ولی خب اگ بخونیش امکان نداره این فصلو کامل نزنی جزوه های استاد فداکار عالین

N
N

خوبه کامله ولی مطالب زیادی داره و از نظر زمان و حجم برای کنکور مناسب نیست

N
N

عالی بود

N
N

خیلی توپ بود

N
N

عالی با جزئیات