جزوه فصل دوم زیست دوم دبیرستان ( سفری به درون سلول )

فصل سفری به درون سلول یکی از فصل های پایه ای و مهم برای یادگیری فصل های دیگر زیست شناسی می باشد.

توضیحات جزوه فصل دوم زیست دوم دبیرستان

جزوه فصل دو زیست دوم دبیرستان که توسط استاد حاتمی آماده شده است را برای شما داوطلبین عزیز جهت دانلود قرا می دهیم. جزوه فصل دوم زیست سال دو با عنوان سفری به درون سلول  از درسنامه ای کامل که تمام بخش های فصل دو زیست سال دوم را دربرمیگیرد تشکیل شده است و مطالب فصل سفری به درون سلول را با فصل های دیگر زیست شناسی سال دوم و زیست سوم و زیست پیش دانشگاهی ترکیب کرده است و مطالب را به صورت عمقی و مفهومی بیان کرده است.

 جزوه فصل دوم زیست دوم دبیرستان ( سفری به درون سلول )

بودجه بندی فصل دوم زیست دوم دبیرستان

فصل دوم زیست سال دوم از آن جهت مهم می باشدکه مطالب آن برای یادگیری فصل های دیگر زیست شناسی در سال دو و سوم و چهارم بسیار مهم می باشد و یادگیری مطالب سایر فصل با مطالعه ی کامل این فصل بسیار آسان تر خواهد بود. اگر به بودجه بندی کنکور 97 در رشته ی تجربی نگاهی بیاندازیم و فصل سفری به درون سلول را بررسی نماییم می بینیم که در کنکور 95 یک تست و کنکور 96 یک سوالاز این فصل طرح شده است .

درباره ی فصل دوم زیست دوم دبیرستان

در نتیجه گیری کلی جزوه فصل دوم زیست سال دو همانند سایر فصل ها دارای اهمیت است اما این نکته قابل ذکر است که باید با نگاه به بودجه بندی سوالات کنکور تجربی و اینکه از کدام یک از فصل ها سوال بیشتری در کنکور سراسری مطرح شده است زمان مطالعاتی بیشتری به آن فصل اختصاص یابد اما بدان معنا نیست که فصل هایی که کمتر مورد سوال واقع میشوند از مطالعه حذف شوند بلکه نسبت به فصل های مهم تر زمان مطالعاتی آنها کمتر باشد. یکی از نکاتی که بسیار مهم است این است که در چند سال پشت سر هم از یک فصل سوال مطرح نمی گردد و این تصور اشتباه در داوطلبان ایجاد می شود که دیگر از این فصل سوالی مطرح نمیشود مانند مولکول های زیستی که از کنکور 91 تا کنکور 95 از آن سوالی مطرح نشد اما در کنکور 96 یک تست از این فصل مطرح شد و دوباره این اهمیت را تکرار نمود که احتمال طرح سوال از تمام فصل های کتاب زیست شناسی دوره دبیرستان و پیش دانشگاهی وجود دارد و داوطلب باید همه ی فصل ها را بصورت کامل همراه با تست زنی مطالعه نماید.بدون شک درس زیست شناسی در گروه آزمایشی تجربی یکی از مهم ترین دروسی است که قبولی داوطلب را در رشته ی دلخواه به راحتی تضمین می کند و باید اهمیت بسیار زیادی برای این فصل قائل شود.

نویسنده : مهدی حاتمی
حجم : 6.98 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 4

N
N

خداقوت

N
N

خوبه

N
N

خوش طرح و جذاب نیس ولی کامله

N
N

خوب نیست