جزوه فصل دوم ریاضی پیش دانشگاهی تجربی ( استاد جعفری کیا )

فصل دوم ریاضی چهارم تجربی جزء فصل های گسترده از نظر مباحث می باشد که شامل مباحث معادلات درجه دو، دنباله ها ، معادلات ، نامعادلات و مثلثات می باشد و با توجه به تعداد زیاد مطالب مطالعه این فصل نیز باید در اولویت قرار بگیرد.

توضیحات جزوه فصل دوم ریاضی پیش دانشگاهی تجربی

جزوه فصل دو ریاضی پیش دانشگاهی  تجربی کاری از استاد جعفری کیا در این پست برای  شما داوطلبین کنکور تجربی قرار گرفت. جزوه فصل دوم ریاضی پیش دانشگاهی تجربی بصورت یک جزوه بسیار کامل مطالب فصل توابع و معادلات ریاضی پیش تجربی را توضیح داده است و فصل را به چهار بخش تقسیم نموده و در هر بخش از فصل دو ریاضی پیش توضیحات مفصلی را به دانش اموزان ارائه نموده است . در هر بخش از جزوه فصل دو ریاضی پیش تجربی ابتدا توضیحات مربوط به آن بخش همراه با نکات کنکوری آن ارائه شده است و سپس سوالات تستی کنکور سال های اخیر در ادامه هر بخش گنجانده شده است . از نکات مهم و ضروری که در جزوه فصل توابع و معادلات رعایت شده است ارائه ی تمرینات کتاب درسی ریاضی پیش دانشگاهی است که یکی از نکات بسیار مهم می باشدو دانش آموزان باید علاوه بر مطالعه هر درس نامه ای تمرین ها و مطالب کتاب درسی را نیز مطالعه نمایند.

 جزوه فصل دوم ریاضی پیش دانشگاهی تجربی ( استاد جعفری کیا )

 درباره فصل دوم ریاضی پیش دانشگاهی تجربی

فصل دوم  کتاب ریاضی پیش دانشگاهی رشته ی تجربی دارای مطالب گسترده و زیادی می باشد و در بررسی بودجه بندی این فصل در کنکور تجربی سال های اخیر می بینیم که زیادی از سوالات ریاضی را به خود اختصاص می دهد . همان طور که گفته شد فصل دو ریاضی پیش فصل گسترده ای میباشد و شامل معادلات درجه 2 ، دنباله ها ، توابع  معادلات و نامعادلات ، مثلثات می باشد در نتیجه تعداد بالایی از سوالات کنکور تجربی را به خود هر ساله اختصاص می دهد. جهت دریافت جزوه فصل مشتق و کاربرد مشتق نیز می توانید به بخش جزوه های کنکوری مراجعه نمایید.

انچه که در مطالعه ریاضیات در کنکور تجربی اهمیت دارد برنامه منظم و پیوسته برای مطالعه آن می باشد. چند نکته ی مهم را در مطالعه ریاضی باید در نظر گرفت. اول اینکه باید در منابع کمک درسی کمک بگیرید که درای درسنامه های های قوی می باشد و از مطالعه هر کتاب کمک درسی پرهیز کنید بلکه یک کتاب کمک آموزشی جامع و کامل را تهیه نمایید . جهت مشاهده بهترین منابع کنکوری می تواند به بخش مشاوره سایت همکلاسی مراجعه نمایید. از نکات مهم دیگر پیرامون مطالعه ریاضی تمرین تستی زیادی می باشد . بدون شک مهارت کافی در پاسخ گویی به سوالات ریاضی در کنکور سراسری با تمرین تستی زیاد به دست می آید. نکته مهمی که باید رعایت شود این است که باد تست های را کار کنید که سبک سوالات کنکور سراسری را دنبال کند و بر پایه آن طرح شده باشد.

نویسنده : مهدی جعفری کیا
حجم : 3.26 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 1

N
N

خوبه ،آفّـرین