جزوه فصل حرکت نوسانی ( استاد ظریفیان )

فصل حرکت نوسانی که فصل سوم فیزیک پیش دانشگاهی در رشته های ریاضی و تجربی می باشد.

توضیحات جزوه فصل حرکت نوسانی

جزوه فصل حرکت نوسانی فیزیک پیش دانشگاهی ( فصل سه فیزیک پیش دانشگاهی ) جهت دانلود  و مطالعه ی داوطلبان کنکوری تهیه گشته است . جزوه فصل حرکت نوسانی فیزیک پیش که توسط جناب آقای نوید ظریفیان آماده گردیده است در هر مطلب به ارائه ی خلاصه آموزشی درس  و مثال های آموزشی ان پرداخته است و سپس تست های مربوط به هر بخش در ادامه آن اضافه گردیده است . جزوه فصل سوم فیزیک پیش دانشگاهی یا فصل حرکت نوسانی جزوه ای کامل را در اختیار دانش اموزان قرار می دهد  همچنین کلید تست های هر صفحه در انتهای همان صفحه قرار گرفته است . فصل حرکت نوسانی یکی از فصل های مهم فیزیک پیش دانشگاهی در رشته های ریاضی و تجربی می باشد و بسیار ضروری است که در انتخاب منبع مطالعه دقت شود و منابع مناسب کنکوری انتخاب گردد.

 جزوه فصل حرکت نوسانی ( استاد ظریفیان )

 بودجه بندی فصل حرکت نوسانی

به طور کلی تمام فصل های  فیزیک پیش دانشگاهی بسیار مهم می باشد و در هر فصل تعداد سوال قابل توجهی طرح می گردد. طبق بودجه بندی  کنکور 97 تجربی در فصل سوم فیزیک پیش دانشگاهی به طور میانگین هر ساله  دو تست از بحث حرکت نوسانی طرح می گردد . در بودجه بندی کنکور 97 ریاضی فصل حرکت نوسانی حداقل دو تست و حداکثر سه تست از آن طرح شده است . تعداد تست های طرح شده از فصل حرکت نوسانی در هر دو رشته سهم قابل توجهی است و با توجه به اینکه فصل حرکت نوسانی دارای مطالب آسانی می باشد و فراگیری آن راحت می باشد به همه ی داوطلبان توصیه می گردد که فصل 3 فیزیک پیش دانشگاهی را به طور کامل مطالعه نمایند همچنین فراگیری مطالب فصل حرکت نوسانی در فصل های بعد فیزیک پیش دانشگاهی نیز مورد نیاز است همچنین جهت دانلود جزوه فصل سینماتیک و فصل دینامیک فیزیک پیش به بخش جزوه ها مراجعه نمایید.

درباره فصل حرکت نوسانی

فصل 3 کتاب فیزیک پیش دانشگاهی در مورد حرکت نوسانی به توضیح پرداخته است . بخش های مختلف فصل حرکت نوسانی شامل حرکت هماهنگ ساده ، معادلهٔ حرکت هماهنگ ساده ، معادله هاى سرعت و شتاب در حرکت هماهنگ ساده ، انرژى مکانیکى نوسانگر ( دستگاه جرم  فنر ) ، آونگ ساده و تشدید می باشد .  نکته ی مهم دیگری که باید در اینجا یادآوری شود این است که حتما متن کتاب درسی  تمرین و پرسش های موجود در فصل حرکت نوسانی را به طور کامل  بررسی نماید زیرا احتمال طرح سوال از آنها نیز وجود دارد.

نویسنده : نوید ظریفیان
حجم : 4.75 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 8

ز
زهرا

سلام.ببخشید مبحث حرکت نوسانی با چه فصل هایی از فیزیک میتونه ترکیب بشه؟؟؟؟ میشه برای کنکور این فصل رو جدا بخونم؟

م
مهسا

سلام. خیلی هم خوب... :) ممنـــونم از زحمات‌تون...

م
مهنا

مرسی از توضیحات

N
N

جواب تست ها کو پس؟؟؟ کسی که میاد جزوه بگیره علامه نیس که لابد میخواد یه چی یاد بگیره نه اینکه ابهامات و سر در گمیش بیشترم بشه?

ه
همکلاسی

سلام جواب تست ها به صورت کلید در انتهای هر صفحه موجود است

N
N

بد نبود

N
N

خیلی هم خوبه دمتون گرم

N
N

عالی...

N
N

قدیمیه