جزوه فصل اول زیست پیش دانشگاهی

فصل پروتئین سازی یکی از فصل هایی است که میتوان با فصل های دیگر از زیست ترکیب شود. طبق بودجه بندی این فصل در سال های اخیر هر ساله معمولا دو سوال از این فصل مطرح میشود.

توضیحات جزوه فصل اول زیست پیش دانشگاهی

جزوه فصل اول زیست پیش دانشگاهی آقای طاهر زاده در برای شما آماده کرده ایم. در جزوه فصل اول زیست پیش دانشگاهی ابتدا متن کتاب درسی بصورت کامل توضیح داده شده است و در میان متن کتاب زیست پیش دانشگاهی نکات مهم کنکوری استخراج و بررسی شده است. در پایان هر بخش از توضیحات جزوه پروتئین سازی تست های کنکور سراسری سال های قبل و تالیفی جهت تسلط بر بخش های خوانده شده ارائه شده است. نکات کنکوری و توضیحات شکل های کتاب به طور مفصلی ارائه شده است.

 جزوه فصل اول زیست پیش دانشگاهی

بودجه بندی و نکات جزوه فصل اول زیست پیش دانشگاهی

فصل پروتئین سازی که فصل اول زیست پیش دانشگاهی می باشد در سال های اخیر همواره مورد توجه طراحان کنکور سراسری بوده و اگر نگاهی به بودجه بندی فصل اول زیست پیش دانشگاهی داشته باشیم  تقریبا هر ساله دو تست از آن مطرح شده است. همچنین در کنکور سراسری 96 فصل اول زیست پیش دانشگاهی دو سوال را به خود اختصاص داده است. حجم مطالب این فصل زیاد است اما با مطاله پیوسته و مفهومی خواندن مطالب پاسخگویی به سوالات فصل پروتئین سازی می تواند آسان باشد.

در طی بررسی سوالات کنکور سراسری از کنکور 90 تا کنکور 96 به نکات بسیار مهمی پی می بریم. نگاه طراحان از محدود کردن سوالات به یک فصل فرا تر رفته و طراحان سوالات کنکور با ترکیب فصل های مختلف با یک دیگر رقابت برای داوطلبین کنکور بسیار سنگین می کنند. در بررسی سوالات کنکور 96 به این نکته پی می بریم که نه تست بصورت ترکیبی مطرح شده است که نسبت به کنکور سال های قبل این تعداد بسیار زیاد است و نشان می دهد که  سوالات کنکور هر ساله به سمت مفهومی شدن و ترکیبی شدن پیش میروند.اگر نگاهی به فصل های زیست کنکور سراسری مانند فصل اول زیست پیش دانشگاهی داشته باشیم متوجه خواهیم شد که فصل پروتئین سازی را میتوان با سایر فصل های کتاب زیست ترکیب و وصل کرد.

مطالعه کتاب های زیست شناسی که فصل های مختلف زیست مانند فصل یک زیست پیش دانشگاهی را بصورت مفهومی توضیح داده باشد و با سایر فصل ها ترکیب کرده باشد بسیار مهم است. همچنین حل سوالات تستی که بر پایه سوالات کنکور سراسری طرح شده باشد بسیار مهم است .از نکات مهم دیگر حل تست های کنکور سراسری خارج کشور و داخل کشور است که برای آشنایی هر بیشتر با سوالات کنکور بسیار مهم است

داوطلبین عزیز بهترین منابع مطالعاتی زیست خود را در نظرات این بخش برای دوستان خود به اشتراک بزارید و همچنین نظر خود را در مورد جزوه فصل اول زیست پیش دانشگاهی بیان کنید

نویسنده : ایرج طاهر زاده
حجم : 2.62 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 7

N
N

awlii bod mrc

N
N

بد نبود

N
N

N
N

خوبه ولی هیچی زیست الگو نمیشه عالیه اصلا

N
N

حرف نداره عالیییییییه

N
N

واسه من جزوه هارو باز نمیکنه چرا

N
N

خیلی خوبه...مخصوصا اینکه تستا رو هم گفته...