جزوه فصل اول زیست سوم

یکی از نکات بسیار مهم در مطالعه درس زیست شناسی ترکیب فصل های مختلف زیست با هم دیگر است که با توجه به روند سوالات زیست در کنکور سراسری که به طرف مفهومی و ترکیبی شدن حرکت میکند اهمیت این موضوع دو چندان میشود .

جزوه فصل اول زیست سوم

امروز جزوه فصل اول زیست سوم و همچنین جزوه فصل دوم زیست سال سه را در یک فایل برای شما آماده کرده ایم.با نگاهی به  بودجه بندی فصل اول زیست سال سوم در کنکور سراسری میبینیم که هر ساله یک تست از این این فصل مطرح شده است و کنکور سراسری 96 نیز یک سوال از فصل ایمنی بدن مطرح شده است. در فصل دستگاه عصبی به طور متوسط هر ساله دو تست  مورد سوال واقع شده و در کنکور 96 دو سوال از این فصل اماده است.

 جزوه فصل اول زیست سوم

توضیحات جزوه فصل اول زیست سوم

جزوه فصل اول زیست سوم و جزوه دستگاه عصبی  توسط استاد جعفر فرزانه تالیف شده است. جزوه دستگاه ایمنی و فصل دوم زیست سوم بر پایه و روش طرح سوالات کنکور سراسری تالیف شده است که یکی از بهترین منابع کنکوری موجود می باشد. در این جزوه متن کتاب درسی زیست سوم بصورت کاملا مفهومی و ترکیبی بیان شده است و با سایر فصل های کتاب زیست شناسی ترکیب شده است که ترکیب سوالات در کنکور سراسری سال های قبل بسیار متداول شده است. همچنین در جزوه کنکوری زیست استاد فرزانه شکل ها و نکات مهم آنها بسیار دقیق بیان شده است.

اگر نگاهی به زیست سال سوم فصل اول و دوم داشته باشیم میبینیم که مطالب بیان شده در این فصل ها بسیار ساده است . اما آنچه که توان علمی داوطلب را در جلسه ی کنکور در درس زیست شناسی می سنجد این است که داوطب  تا چه میزان قدرت تحلیل و ترکیب مطالب فصل های مختلف را دارد و این امکان بدون شک با داشتن بهترین منابع کنکوری که مطالب را بصورت ترکیبی و مفهومی بیان کرده باشد میسر میشود. نکته ی بسیار مهمی که همیشه داوطلبین کنکور باید به آن اهمیت بدهند این است باید تمام فصل های کتاب زیست شناسی را مطالعه کنند زیرا امکان طرح سوال از هر فصلی وجود دارد.

در سال های اخیر بحث ترکیب سوالات درس زیست شناسی در کنکور بسیار مورد توجه طراحان سوالات کنکور سراسری بوده بصورتی که در کنکور 96 نه تست بصورت کاملا ترکیبی مطرح شده و دواقع اهمیت این مسئله را می رساند که باید خواندن درس زیست کنکور باید بصورت مفهومی و ترکیبی باشد.

از دوستان عزیز کنکور هر گونه  نظری در مورد جزوه  ی زیست آقای فرزانه دارید رو میتونید در بخش نظر های این پست بیان کنید تا همه ی دوستان کنکوری بتونن از نظرات شما بهره مند بشن همچنین اگه منابع برتر زیست رو هم میشناسین حتما تو بخش نظرات بهمون بگین

نویسنده : جعفر فرزانه
حجم : 6.32 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 15

N
N

ممنون استاد عزیز برا یه کنکوری همچین جزوه ای دیگه نیاز به هیچ منبعی نداره

N
N

فونت افتضاااح

N
N

خوبه ولی خیلی طولانیه و کاش فونت بهتر بود

N
N

اگه جزوه هاتون به صورت کاغذی هم میشد خیلی خوب میشد.

N
N

خوبه ولی خطش برای مرور سریع سخته.خطش عادی باشه بهتره.

N
N

عالــی

N
N

واقعا بی نظیره دستت درد نکنه و خدا خیرتون بده واقعا دانش اموزان روز و شب دعاتون میکنن ان شالله ک خوشبخت بشی برنامه حرف نداره فقط کاشکی برای دروس اختصاصیش ی مبحث جدا سوالات ترکیبی هم بزارید ک عالی بشه

N
N

عالی عالی

N
N

aali

N
N

عالیه

N
N

Best

N
N

خوب بود

N
N

بسیار بسیار عالی دمتون گرم شما خیلی خوبین

N
N

راضیم

N
N

جزوه خوبیه