جزوه فصل اول زیست دوم

فصل اول زیست شناسی سال دوم فصل پایه ای جهت یادگیری مفاهیم و اصول اولیه زیست شناسی می باشد.بنابراین داوطلبان کنکور سراسری باید این فصل را حتما مطالعه نمایند زیرا مطالب پایه ای بسیار مهمی در این فصل جهت یادگیری مطالب برای فصل های دیگر وجود دارد.

جزوه فصل اول زیست دوم فاگوزیست

جزوه فصل اول زیست دوم انتشارات فاگوزیست برای کنکوری ها آماده کرده ایم. شاید فصل اول زیست دوم زیاد مورد توجه داوطلبان کنکور سراسری به دلیل طرح کم سوال از این بخش قرار نگیرد. اگر نگاهی آماری به بودجه بندی فصل مولکول های زیستی در کنکور سال های پیشین داشته باشیم سوال خاصی به طور مستقیم از این فصل مطرح نشده است اما در کنکور سراسری 96 یک سوال از این فصل مطرح شد و این نشان می دهد که احتمال طرح سوال از هر فصل کتاب زیست شناسی از جمله فصل مولکول های زیستی وجود دارد. داوطلبین عزیز دقت نمایند که مطالب این فصل برای فراگیری موضوعات مطرح شده در سایر فصل ها مهم است و همچنین امکان دارد از این فصل به طور غیر مستقیم در طرح سوالات کنکور استفاده شود.

 جزوه فصل اول زیست دوم

توضیحات جزوه فصل اول زیست دوم

جزوه فصل اول زیست دوم فاگوزیست که توسط استاد فردین جوادی نوشته شده است یکی از بهترین و برترین منابع درسنامه ای زیست کنکور سراسری می باشد. در این جزوه تمام نکات و مطالب و شکل ها بصورت مفهومی توضیح داده شده است و با مطالب سایر فصل ها ترکیب شده است که یکی از نقاط قوت این جزوه می باشد.

درس زیست شناسی اولین درس مهم برای داوطلبین کنکور سراسری می باشد .رویکرد طراحی سوالات کنکور در درس زیست به شیوه ی مفهومی و ترکیبی می باشد .اگر نگاهی به بودجه بندی درس زیست کنکور داشته باشیم در کنکور 96 نه تست بصورت کاملا ترکیبی مطرح شده است. زمانی داوطلب میتواند به این سوالات جواب دهد که توانایی ترکیب مطالب فصل های مختلف زیست را پیدا کرده باشد. از این رو تهیه درسنامه هایی که بر پایه ترکیب ، مفهوم ، تعمیم و مقایسه فصل های مختلف زیست شناسی کنکور نگاشته شده باشد بسیار مهم است. تهیه ی منابع تست زیست کنکور که بر پایه ی سوالات کنکور سراسری تجربی طراحی شده باشد بسیار مهم است.

فصل یک زیست دوم در واقع برای آشنایی دانش آموزان با ساختار زیست شناسی است. مطالعه این فصل به دلیل مطرح کردن مطالبی که در فصل های دیگر به آن نیاز است ضروری است. پس داوطلبان عزیز حتما این فصل را هم مطالعه نمایند.در فصل اول زیست دوم مطالبی مانند واکنش های هیدولیز و سنتز و هیدرات های کربن و پروتئین ها و سایر مطالب توضیح داده شده است.

خیلی دوست داریم که نظرتون را راجع به جزوه مولکول های زیستی آقای جوادی و سایر کتاب هایی این انتشارات در قسمت نظرات این پست بگین  تا هم ما و  هم بچه های دیگه از تجربه هاتون استفاده کنیم

نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 6.58 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 7

s
shaghayegh .dehghan

دمت گرم اگه میشه بقیه فصل هارو بزارید

N
N

عالیه لطفا جزوه ی استاد جوادی برای همه ی فصلای زیست دومو بذارید ممنون

N
N

هم برنامه عالیه هم جزوه آقای جوادی

N
N

سلام.لطفاازفردین جوادی بیشترجزوه بذاریدحتی اگه پولی باشه.پرداخت میکنیم.مرسی.لطفافراموشدنکنیدمن منتظرم. کاش یه بخش هم داشتیدبرای تست درکنکور.اینجوریرریگه واقعا5ستاره حقتون بود

N
N

ازاستادجوادی جزوه بیشتری بزارید....بخش ریاضیم جزوه هاشوبذارین

N
N

از استاد جوادی بیشتر جزوه بذارید...ممنون

N
N

از اقای فردین جوادی بیشتر جزوه بزارین...ممنون