جزوه فصل 9 زیست پیش دانشگاهی ( ویروس ها و باکتری ها )

فصل نه زیست پیش دانشگاهی همانند یکی از فصل های مهم زیست شناسی پیش دانشگاهی می باشد و از اهمیت بالایی برخودار می باشد.

توضیحات جزوه فصل 9 زیست پیش دانشگاهی 

جزوه فصل 9 زیست پیش دانشگاهی که توسط دکتر فداکار تهیه و تالیف شده است شامل نکات طلایی از فصل ویروس ها و باکتری ها می باشد. جزوه فصل 9 زیست پیش دانشگاهی مطالب را در دو بخش ویروس و بخش باکتری تقسیم بندی کرده است و نکات مربوط به هر بخش و همچنین نکات ترکیبی را بیان کرده است . جزوه فصل ویروس ها و باکتری ها بصورت دست نویس می باشد و با رویکرد جدید در بخش ویروس و باکتری و با رمز گزاری مطالب سعی کرده است تا اسامی ویروس ها و باکتری که ممکن است فراموش شود در ذهن تثبیت شود.

 جزوه فصل 9 زیست پیش دانشگاهی ( ویروس ها و باکتری ها )

درباره فصل 9 زیست پیش دانشگاهی 

فصل 9 زیست پیش دانشگاهی همانند سایر فصل های نیمسال دوم زیست پیش دانشگاهی بسیار مهم است و نیمسال دوم زیست پیش دانشگاهی سهم قابل توجهی از سوالات زیست شناسی کنکور سراسری را به خود اختصاص می دهد. اگر نگاهی به بودجه بندی فصل 9 زیست پیش دانشگاهی داشته باشیم  نظم خاصی را در تعداد سوالات مطرح شده از فصل ویروس ها و باکتری ها در سال های قبل نمیبینیم اما به طور میانگین هر ساله دو تست از فصل 9 زیست پیش دانشگاهی مطرح میشود. در کنکور سراسری 96 نیز دو تست از فصل ویروس ها و باکتری ها مطرح شده است.

 در این بخش به روند بررسی سوالات درس زیست شناسی  در کنکور می پردازیم . اگر دانش آموزی میخواهد که در درس زیست شناسی به درصد های بالا دست بیابد باید بر سه کتاب زیست سال دوم و سوم و پیش دانشگاهی به طور کامل مسلط باشد . طرحان کنکور در طرح یک تست زیست شناسی ترکیبی سعی میکنند از مطالب هر سه کتاب زیست شناسی استفاده کنند و دانش آموزی در اینجا موفق است که علاوه بر تسلط کامل بر متن و مفهوم کتاب بتواند فصل های مختلف کتاب های زیست دبیرستان  را با هم ترکیب نماید.

فصل نهم زیست پیش دانشگاهی درباره ی ویروس ها و باکتری ها صحبت میکند. در بخش اول فصل نهم زیست پیش دانشگاهی درباره ی ویروس ها بحث میکند که شامل ساختار ویروس ها و همانند سازی آنها می باشد. در بخش دوم به بحث  درباره ی باکتریها پرداخته شده است که شامل ساختار باکتری ها و شیوه های کسب انرژی آنها ، تقسیم بندی باکتری ها ، بیماری زایی و اهمیت باکتری ها می باشد. به طور کلی کلید موفقیت هر داوطلب رشته ی تجربی این که است مطالب هر درسی را بصورت مفهومی و ترکیبی مطالعه نمایید.

نویسنده : الیاس فداکار
حجم : 0.93 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 18

N
N

جزوه های استاد عاليند

ه
هانیه

فقط اینو بخونیم کافیه؟

N
N

مرسی با ارزوی موفقیت برای همه کنکوریا

N
N

عالی

N
N

اگ کوتاهه دانلود کنم؟؟؟

N
N

خییییلی عالی.ممنون

N
N

عبادت خدا جز خدمت به خلق نیست. ایشاله عبادتتون قبول باشه، خدمتی ک شما اونهم به صورت رایگان انجام میدید جای تقدیر داره..

N
N

عالی

N
N

عالییهههههههههههههه حرف نداره میتونم بگم بهترین جزوه ای بود که تو زیست خوندم همه ی جزوه های آقای فداکار عالی ان خیرببینن الهی پنج تا ستاره واقعا کمه

N
N

عالی

N
N

awli

N
N

خیلی خیلی خیلی عالیه

N
N

عالیه واقعن

N
N

مختصر و خیلی مفید. عالیه.

N
N

همه جزوه های آقای فداکار عالین

N
N

همه جزوه های آقای فداکار عالین

N
N

عاااااااااالییییی

N
N

عالی بودمرسی ★★★★★