جزوه فصل 5 زیست دوم ( استاد فردین جوادی )

جزوه فصل پنج زیست سال دوم دبیرستان ( فصل تبادل گازها ) در ادامه این بخش می توانید دانلود کنید.

توضیحات جزوه فصل 5 زیست دوم 

جزوه فصل 5 زیست دوم دبیرستان که از کتاب فاگوزیست انتخاب شده است برای دانلود شما عزیزان قرار می دهیم . مولف جزوه فصل 5 زیست دوم دبیرستان استاد فردین جوادی یکی از برترین اساتید زیست شناسی کنکور می باشد . جزوه فصل تبادل گاز ها که شامل آموزش مفهومی ، ترکیبی و مقایسه ای می باشد یکی ازبهترین منابع جهت امادگی کامل برای پاسخ گویی به  سوالات درس زیست شناسی در رشته ی تجربی می باشد . از نکات برجسته و مهم جزوه فصل پنج زیست 1 ترکیب مطالب فصل تبادل گازها با سایر فصل های زیست شناسی دوم و زیست سوم و زیست شناسی پیش دانشگاهی می باشد  که از این لحاظ جزوه ای بسیار کامل را در اختیار داوطلبان کنکور سراسری قرار می دهد. به همه ی دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری رشته ی تجربی توصیه می شود که حتما منابعی را تهیه نمایند که نیاز آنها را در پاسخ گویی به سوالات کنکور تجربی رفع نماید.

 جزوه فصل 5 زیست دوم ( استاد فردین جوادی )

بودجه بندی فصل 5 زیست دوم

فصل 5 زیست شناسی سال دوم دبیرستان رشته ی تجربی درباره تبادل گاز ها در انسان و سایر جانوران است . بودجه بندی فصل 5 زیست سال دوم در سالیان اخیر دارای صعود و نزول زیادی بوده به  طوری که در کنکور شش سال اخیر در سه سال هیچ سوالی مطرح نشده و سه سال از فصل پنجم زیست سوم سوال طرح شده است . در کنکور سراسری 96 از فصل تبادل گازها زیست 1 سوالی طرح نشده است . جهت دریافت جزوه های فصل های یک ، دو ، سه ، چهار و فصل گردش مواد ، فصل 7 و فصل حرکت می توانید به بخش جزوه های کنکوری زیست سایت همکلاسی مراجعه نمایید.

در یک نتیجه گیری کلی میتوان گفت که تمام فصل های زیست شناسی دوره دبیرستان و پیش دانشگاهی چه به طور مسنقیم و چه به صورت غیر مستقیم همواره مورد سوال واقع می شود. پس با توجه به این نکته بسیار مهم باید تمام فصل های زیست شناسی در هر مقطع به طور کامل خوانده شود زیرا علاوه بر آنکه  هر فصلی به طور جداگانه می تواند مورد سوال واقع شود تست هایی نیز طرح می گردد که در ترکیب چند فصل مختلف با یک دیگر است و اگر داوطلبان از مطالعه ی یک فصل به هر دلیلی صرفه نظر کنند شاید در پاسخ گویی به تعدادی از سوالات مطرح شده در درس زیست شناسی دچار مشکل شوند بنابراین ضروری می باشد که هر فصل از کتاب زیست به طور کامل و جامع مورد مطالعه قرار بگیرد. علاوه بر این نکات نحوه صحیح  مطالعه ی درس زیست را نیز باید مد نظر داشته باشید .

نویسنده : فردین جوادی
حجم : 3.14 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 3

N
N

عالی

N
N

چی هه این فاگوزیست شایت منظور فاگوسیتوزه☎

N
N

فقط فاگوزیست و هم کلاسی