جزوه زیست پیش دانشگاهی فصل سه ( استاد محمدی )

فصل سه زیست پیش جزء فصل هایی است که به دلیل حجم زیاد و اینکه سوالات کمتری از آن در کنکور سراسری مطرح میشود کمتر مورد توجه داوطلبان قرار میگیرد. اما با توجه به اینکه حتی یک سوال زیست هم در نمره نهایی شما بسیار تاثیر گزار است توصیه میشود تمام فصل های زیست را مطالعه نمایید.

توضیحات جزوه زیست پیش دانشگاهی فصل سه

جزوه کامل فصل سه زیست پیش دانشگاهی که توسط استاد امین محمدی نوشته و آماده گردیده است در این بخش برای دانش آموزان سال چهارم تجربی و داوطلبان کنکور تجربی آماده گشته است . جزوه فصل 3 زیست پیش دانشگاهی به توضیحات مفصل و کاملی در مورد موارد مطرح شده در فصل پیدایش و گسترش گونه ها پرداخته است  و نکات مهم و کنکور که حائز اهمیت است رادر جزوه فصل سه زیست پیش دانشگاهی به طور جامع توضیح داده است . همچنین در مورد نکاتی را که ممکن است دانش اموزان به آن دقت کافی را نداشته باشند  با تاکید بیشتری شرح داده شده است و قید های مهم کنکوری که یکی از بخش های مهم طرح سوال در کنکور سراسری می باشد را به طور کامل در جزوه اضافه شده است و همچنین بحث ترکیب این فصل با فصل هایی که بدان مرتبط است در جزوه فصل سه زیست پیش دانشگاهی رعایت شده است.

 جزوه زیست پیش دانشگاهی فصل سه ( استاد محمدی )

بودجه بندی زیست پیش دانشگاهی فصل سه 

شاید بررسی بودجه بندی کنکور 97 در رشته ی تجربی و فصل سه زیست پیش دانشگاهی جالب باشد. فصل پیدایش و گسترش گونه ها یکی از فصل هایی است در بعضی از سال ها اصلا سوالی از آن مطرح نشده است و این تصور را در ذهن دانش آموزان ایجاد کرده بود که به دلیل طرح سوال کم ، مطالعه این فصل ضرورتی ندارد اما در کنکور سراسری تجربی 95 دو سوال از فصل 3 زیست پیش دانشگاهی طرح شده بود و اگر دانش آموزی این فصل را نخوانده بود به راحتی دو تست در مهم ترین درس اختصاصی رشته ی تجربی را از دست می داد. با طرح این دو سوال فصل سه زیست پیش دانشگاهی این نکته ی بسیار مهم به همه ی داوطلبان کنکور سراسری متذکر شد که احتمال مطرح شدن سوالات از هر جای کتاب درسی و از هر فصلی که شاید مهم به نظر نرسد وجود دارد.

در پایان این بخش باید این نکته را به همه ی داوطلبان کنکور تجربی متذکر شویم و آن این است که هر یک از پنجاه سوالی که در درس زیست شناسی کنکور تجربی مطرح می شود برای شما سرنوشت ساز خواهد بود و اولین و مهم ترین درس در رشته ی تجربی می باشد و باید به این نکته دقت نمایید که احتمال مطرح شدن تست از هر متن و بخش کتاب که شاید هرچند ساده به نظر برسد وجود دارد پس مطالعه ی تمام فصل های کتاب های زیست شناسی بسیار مهم و با اهمیت بالا می باشد. پر پایان همچنین می توانید جزوه های فصل یک و فصل دو زیست پیش را نیز در سایت  همکلاسی دریافت نمایید.

نویسنده : امین محمدی
حجم : 2.74 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 5

م
مهرسا

استادخیلی ممنون عالی بود.کاش کل زیست بود.

س
سونیا

عااااااااالی واقعا خسته نباشید اجرتون با خدا

N
N

جمع بندی جانورانم بطورکامل داره خیلییی خیلییی خیلییییی ممنوووون بی نظیره ای کاش جزوه های دیگه ای هم ازاستادمحمدی بود

N
N

خوبه ولی ۵۴ ص برای این فصل آخه!!؟

N
N

عالی و کامل از هر نظر