جزوه ریاضی دهم فصل سوم ( استاد لطفی نژاد )

جزوه ریاضیات سال دهم فصل سه که شامل مطالب توان های گویا و عبارت های جبری میباشد که برای شما عزیزان آماده شده است.

توضیحات جزوه ریاضی دهم فصل سوم

پست امروز ما در مورد جزوه ریاضی دهم فصل سوم می باشد که توسط استاد لطفی نژاد تهیه شده است و قابل استفاده برای دانش آموزان تجربی و ریاضی دهم می باشد. جزوه فصل سوم ریاضی سال دهم شامل چهار بخش از توضیحات می باشد که در هر بخش درسنامه ای کامل را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد و سپس مثال های متعددی برای حل توسط دانش اموزان زده شده است که لازم دانش آموزان با حل این مثال ها بر طبق توضیحات داده شده معلومات خود را در برای پاسخ گویی به سوالات این فصل به طور ویژه ای بالا ببرند.

 جزوه ریاضی دهم فصل سوم ( استاد لطفی نژاد )

درباره ریاضی دهم فصل سوم

فصل سوم ریاضیات سال دهم ریاضی و تجربی یکی از فصل های بسیار مهم کتاب ریاضی دهم می باشد. به این دلیل که مطالب ذکر شده در این فصل در فصل های دیگر ریاضی نیز کاربرد دارد و دانش آموزها باید موضوعات مطرح شده در فصل سوم ریاضی سال دهم را به خوبی یاد بگیرند. فصل سوم ریاضی دهم با عنوان توان های گویا و عبارت های جبری شامل چهار قسمت ریشه و توان ، توان n  ام ، توان های گویا و عبارت های جبری می باشد. دانش آموزان علاقه مند می توانند جزوه فصل دوم ریاضی دهم و جزوه فصل اول ریاضیات دهم را نیز از سایت دانلود نمایند.

در این بخش گریزی کوتاه به نحوه ی مطالعه ی ریاضی دهم میزنیم که دارای دو نکته ی مهم است . یک اینکه این مطالعه هم شامل امتحانات داخلی مدارس باشد و هم اینکه این مطالعه شامل آمادگی برای کنکور نیز باشد. از نکات خیلی مهم که در داوطلبی باید به آن دقت نماید این است که هر مطلبی را که  در کلاس درس فرا گرفتید همان دوباره دوره و تمرین کنید و بعد از مطالعه ی درسنامه ای جامع و کامل ابتدا تمرین های تشریحی را حل نمایید و بعد از این که به تسلط کامل رسیدید وارد حل تست های فصل مربوطه شوید .

در طول سال مطالعه ی برای آمادگی کنکور را فراموش نکنید و بصورت منظم و پیوسته مطالب را مرور نمایید. دروس تخصصی از جمله ریاضی یکی از درس های مهم برای داوطلبان هر دو گروه ریاضی و تجربی می باشد و باید نگاه ویژه ای به آن داشته باشند. متاسفانه در بین برخی از داوطلبان رشته های تجربی تمیل دارند که درس ریاضی را در کنکور جواب ندهند و یا تنها به مطالعه ی چند بخش اکتفا می کنند اما این در حالی است که رمز موفقیت هر دانش آموزی و رسیدن به رتبه های عالی مطالعه ی تمام دروس کنکور می باشد.

نویسنده : لطفی نژاد
حجم : 2.97 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 5

M
Maria

سلام خسته نباشید ممنون از این جزوه عالی و کامل❤

پ
پرسپولیس

عالی واقعا ممنون من همیشه از سایت خودتون استفاده میکنم☺☺

س
سوگل،احمدی

عالی،بود،ممنون

ا
الهیاری

فوق العاده ممنون

خ
خاطره

عالی مرررررسیییی❤

N
N

عالیی