جزوه خلاصه فصل هفتم زیست دهم ( استاد آقامحمدی )

جزوه خلاصه از مطالب فصل هفت زیست دهم در این پست آماده شده است .

توضیحات جزوه خلاصه فصل هفتم زیست دهم

جزوه خلاصه فصل هفتم زیست دهم که توسط استا آقا محمدی تالیف شده است در این بخش آماده ی دانلود می باشد . درسنامه فصل هفت زیست دهم شامل توضیحات جامع و خلاصه شده از مطالب و توضیحات داده شده در فصل جذب و انتقال مواد در گیاهان  کتاب زیست دهم تجربی میباشد . درسنامه فصل هفت زیست دهم تجربی علاوه بر آن که متون و تصویر های فصل جذب و انتقال مواد در گیاهان را به طور جامع مورد موشکافی و تحلیل قرار داده است توضیحات فصل هفتم زیست دهم را با سایر فصل ها نیر ترکیب نموده است و سعی شده است جزوه ای کنکوری و جامع را برای دانش اموزان دهم تجربی فراهم نماید . در جزوه فصل 7 زیست دهم شکلهای موجود در آن به کاملا شرح داده شده است  برای دانلود جزوه های کنکور سایر فصل های زیست شناسی سال دهم رشته ی تجربی می توانید به بخش جزوه های کنکوری در سایت همکلاسی مراجعه کنید و منابع مورد نیاز خود برای مطالعه را دانلود نمایید . 

جزوه خلاصه فصل هفتم زیست دهم ( استاد آقامحمدی )

درباره جزوه خلاصه فصل هفتم زیست دهم

حال در این بخش از توضیح های مربوط به جزوه خلاصه فصل هفتم زیست دهم اشاره ای کوتاه به عناوین و مطالب فصل 7 زیست دهم خواهیم داشت . مطالب فصل هفت زیست دهم شامل مواردی میباشد که در ادامه این بخش ُ توضیح داده خواهد شد که شامل خاک و مواد مغذی ، جذب مواد معدنی  ، جذب نیتروژن  و فسفر ،قارچ ریشه ای ، هم زیستی گیاه ، جابه جایی مواد ، انتقال آب  ، تعرق ، تعریق و ... می باشد . ما در اینجا اشاره ای بسیار کوتاه به مطالب موجود در فصل هفت زیست دهم تجربی داشته ایم . با توجه به مطالبی که در این فصل ارائه شده است این فصل می تواند یکی از فصل های مهم در کنکور سراسری تجربی به شمار آید . به طور کلی بخش گیاهی کتاب زیست دهم و بالاتر جزء بخشهای مهم سوالات زیست در کنکور تجربی به شمار میرود .

در طی آمادگی برای شرکت در کنکور سراسری تهیه منابع که هم سطح سوالات کنکور باشد بسیار مهم و حائز اهمیت است . لذا تمام داوطلبان کنکوری باید منابع معتبر برای مطالعه کنکور را انتخاب نمایند. به شما توصیه می گردد حتما پستهای مربوط به بهترین کتاب های کمک درسی دهم تجربی  و روش مطالعه زیست و بهترین منابع زیست دهم را مطالعه کنید . 

نویسنده : آقامحمدی (زیست)
حجم : 6.34 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 14

"
"A"

واقعا خسته نباشی میگم بهتون خیلی جامع و مفید بود مرسیییی:)

م
میلاد احمدی

عالیییییییییی واقعا

T
T41

خیلیییی خیلیییی ممنون واقعا جزوتون عالیه دمتون گرم

p
pari

عالی بود دمتون گرم❤❤

ا
امیر رضا کامرانی

من ب شما افتخار میکنم که با پی دی اف خوبتون مارو سر بلند کردین

ح
حسن تیزهوش لاجی

عالیه حرف نداره

س
سحر

واقعا دست مریزاد استاد آقامحمدی عزیز واقعا امروزه هیشکی نیست که این جور جزوات مفهومی را رایگان انتشار بده خدا خیرتون بده واقعا کمک بزرگی دارید می کنید.

Z
Z

عمرسی خیلیییییییییییییییییییییییی عالیه

ن
نیما

واقعا ممنون ازتون

a
aylar

خیلی عالیه ممنون از جزوه خوبتون که در اختیارمون قرار دادین.

N
N

عالیه خیلی

N
N

عالی good nice

N
N

سلام ، اسمتونو اگه کمرنگ تر مینوشتین بهتر بود.تشکر.

ح
حسن تیزهو شلاجی

خیلی عالیه حرف نداره

N
N

مرسی