جزوه خلاصه فصل سفری به درون سلول ( استاد علی کرامت )

جزوه خلاصه فصل دوم زیست شناسی سال دوم دبیرستان در این پست قرار گرفت .

توضیحات جزوه خلاصه فصل سفری به درون سلول

جزوه فصل دو زیست دوم دبیرستان که توسط استاد علی کرامت تالیف شده است مطالب فصل سفری به درون سلول را به صورت خلاصه ای بسیار کامل جامع نوشته است که را برای شما داوطلبین کنکور تجربی جهت دانلود قرار می دهیم . جزوه فصل دوم زیست دوم دبیرستان با عنوان سفری به درون سلول از درسنامه ای خلاصه و کوتاه است که علاوه بر آنکه در ایام جمع بندی قابل استفاده می باشد جهت مرور سریع و یادآوری مطالب نیز بسیار مفید می باشد که تمام بخش های فصل دو زیست سال دوم را دربرمیگیرد تشکیل شده است و مطالب فصل سفری به درون سلول  را با فصل های دیگر زیست شناسی ترکیب نموده است و مطالب را به صورت عمقی و مفهومی بیان کرده است.

 جزوه خلاصه فصل سفری به درون سلول ( استاد علی کرامت )

درباره جزوه خلاصه فصل سفری به درون سلول

فصل دوم زیست سال دوم  به دلیل تشریح مطالب اولیه و اساسی در زیست شناسی برای یادگیری کامل بسیار مهم است و یادگیری مطالب سایر فصل با مطالعه ی کامل این فصل سفری به درون سلول بسیار آسان تر خواهد بود . اگر به بودجه بندی کنکور 97 تجربی در مورد فصل دو زیست دو نگاهی بیاندازیم می بینیم که در کنکور 95 یک تست و کنکور 96 یک سوال از این فصل سفری به درون سلول طرح شده است .

فصل دوم زیست دوم همانند سایر فصل های زیست شناسی سال دوم و سوم و پیش دانشگاهی دارای اهمیت است اما این نکته قابل ذکر است که باید با نگاه به بودجه بندی سوالات کنکور تجربی و اینکه از کدام یک از فصل ها سوال بیشتری در کنکور تجربی مطرح شده است زمان مطالعاتی بیشتری به آن فصل اختصاص داده شود اما بدان معنا نیست که فصل هایی که کمتر مورد سوال واقع میشوند از مطالعه حذف شوند بلکه نسبت به فصل های مهم تر زمان مطالعاتی آنها کمتر باشد. یکی از نکاتی مهم  این است که در چند سال پشت سر هم از یک فصل سوال مطرح نمی گردد و این تصور اشتباه در داوطلبان ایجاد می شود که دیگر از این فصل سوالی مطرح نمیشود از مطالعه از صرف نظر میکنند مانند فصل مولکول های زیستی  که به مدت پنج سال سوال از ان طرح نشد اما در کنکور 96 یک تست از این فصل مطرح شد و دوباره این اهمیت را تکرار نمود که احتمال طرح سوال از تمام فصل های کتاب زیست شناسی دوره دبیرستان و پیش دانشگاهی وجود دارد و داوطلب باید همه ی فصل ها را بصورت کامل همراه با تست زنی مطالعه نماید. اگر میخواهید در ثبت نام کنکور 97 شرکت کنید لازم است با میزان تاثیر معدل در کنکور 97 اطلاع دقیق پیدا کنید . 

نویسنده : علی کرامت
حجم : 1.1 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 5

ع
علی

بی نظیر

N
N

کسی ک کنکور تجربی ۹۷ هست یا داده واس راهنمایی کردنم لطف کنه تو تلگرام پی ام بده ۰۹۰۳۰۷۵۰۶۵۰

N
N

♡عالیه

N
N

خداقوت

N
N

عالی