جزوه حسابان سوم ( استاد جعفری کیا )

جزوه کنکوری حسابان سوم در این پست برای داوطلبان کنکوری قرار گرفت .

درباره جزوه حسابان سوم

جزوه حسابان یازدهم که جهت دانلود قرار گرفته است شامل درسنامه فصل اول و فصل دوم و فصل سوم و فصل چهارم حسابان سوم می باشد . جزوه حسابان سوم که توسط استاد مهدی جعفری کیا تالیف شده است شامل درسنامه ای جامع در مورد مطالب فصل اول تا فصل چهارم حسابان سوم ریاضی می باشد . درسنامه کنکوری حسابان سوم شامل توضیحات کامل مطالب ارائه شده در کتاب حسابان سوم می باشد که نکات مهم و کنکوری این کتاب را به طور کامل مورد بررسی قرار داده است و سوالات تست و تشریحی را برای آموزش کامل مطالب نیز ارائه کرده است .

 جزوه حسابان سوم ( استاد جعفری کیا )

توضیح جزوه حسابان سوم

ادامه توضیحات جزوه جامع حسابان سوم در مورد بررسی فصل های این کتاب می باشد . فصل اول حسابان سوم راجع به محاسبات جبری، معادلات و نامعادلات می باشد که شامل مجموع جملات دنباله های حسابی و هندسی ، تقسيم  چند جمله ای ها و بخش پذیری ، بسط دو جمله ای ، بزرگترين مقسوم عليه و کوچکترين مضرب مشترک چند جمله ای ،  معادلات ، ماکزیمم و مینیمم توابع درجه دوم ، معادلات شامل عبارات گويا ، معادلات شامل عبارات گنگ ، حل معادلات به روش هندسی ، قدر مطلق و ویژگی های ان ، معادلات قدر مطلقی ، نامعادلات ــ نامعادلات قدرمطلقی ، حل نامعادلات از طريق نموداری (هندسی ) می باشد .

فصل دوم حسابان یازدهم در مورد تابع می باشد که شامل يادآوری و تساوی دو تابع ، توابع چند ضابطه ای ، توابع ، معادلات و رسم نمودار توابع ، اعمال جبری روی توابع ، ترکيب توابع ، توابع زوج و توابع فرد و توابع صعودی و توابع نزولی ، توابع یک به یک و تابع وارون ، توابع یک به یک ، محاسبه تابع وارون ، یافتن ضابطه تابع وارون ، توابع چند جمله ای و توابع متناوب و ... می باشد . فصل سوم حسابان سوم در مورد مثلثات می باشد که شامل توابع مثلثاتی ، توابع تانژانت و کتانژانت ، اتحاد های مثلثاتی ، معدلات مثلثاتی ، حل معادلات مثلثاتی و وارون توابع مثلثاتی است . فصل چهارم حسابان سوم که در مورد حد و پیوستگی توابع می باشد و فصل پنجم حسابان سوم در مورد مشتق توابع می باشد . به طور کلی حسابان سوم بخش مهمی در کنکور رشته ی ریاضی محسوب میشود و به داوطلبانی که قصد ثبت نام کنکور 97 را دارند توصیه می گردد بودجه بندی سوالات کنکور ریاضی 97 را مطالعه نمایند .

نویسنده : مهدی جعفری کیا
حجم : 9.84 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 9

N
N

ريدين

N
N

سلام چرا دانلود نمیشه؟!!!!!

N
N

عالی

N
N

فصل آخر مشتق روهم بزارید لطفا

N
N

عالی

N
N

خوبس

N
N

خیلی خوب بود فقط ایکاش جواباش رو هم داشت. اگه جایی جوابش رو داره بگین

N
N

دستتون درد نکنه خوب بود

N
N

لطفا تجارب و سطح نویسنده جزوه رو هم بنویسید.ممنون