جزوه جامع عربی یازدهم ( تجربی و ریاضی )

جزوه جامع عربی سال یازدهم شامل ترجمه و قواعد عربی یازدهم رشته های ریاضی و تجربی است .

درباره جزوه جامع عربی یازدهم

جزوه جامع عربی یازدهم تجربی و ریاضی تالیف دکتر مقصودی در این پست جهت دانلود دانش آموزان سال یازدهم و کنکوری قرار گرفت . جزوه جامع عربی یازدهم در دو بخش گرامر و معانی تالیف شده است و ترجمه عربی یازدهم در بخش های مهم در خود جای داده و که در ابتدا واژه های مهم هر درس به طور کامل توضیح داده شده است و سپس به ارائه ی توضیحات گرامر هر درس پرداخته شده است . در پایان هر بخش از جزوه جامع عربی سال یازدهم تجربی و ریاضی چکیده ای کامل برای مرور مطالب و بخش خود آزمایی برای بررسی میزان آموخته های دانش آموز قرار داده شده است . جزوه جامع عربی سال یازدهم در سه بخش توضیحات کامل و چکیده و خود ازمایی برای دانش آموزان یازدهم تالیف شده است . این جزوه شامل ترجمه ی عریی یازدهم و قواعد عربی یازدهم می باشد . برای دانلود کتاب عربی یازدهم به بخش کتاب های درسی یازدهم مراجعه و کتاب عربی یازدهم تجربی دانلود کنید.

جزوه جامع عربی یازدهم ( تجربی و ریاضی )
توضیحات جزوه جامع عربی یازدهم

در این بخش از توضیحات جزوه عربی یازدهم تجربی و ریاضی به بررسی درس به درس کتاب عربی یازدهم تجربی و رشته ی ریاضی خواهیم پرداخت .کتاب عربی سال یازدهم رشته های ریاضی و تجربی شامل هفت درس می باشد که در اینجا به بررسی تک تک درس ها می پردازیم . ترجمه درس اول عربی یازدهم تجربی ، بخشی از آيات اخالقی قرآن است. قواعد درس اول عربی یازدهم درباره ی شناخت اسم تفضيل و اسم مکان است. در تـمرينات اسم فاعل، اسم مفعول و اسم مبالغه که در سال قبل آموزش داده شده دوباره تکرار شده است . ترجمه درس دوم عربی یازدهم تجربی ، احترام نهادن به معلم و کلاس می باشد . قواعد درس دوم عربی یازدهم دربارۀ اسلوب شرط است . ترجمه درس سوم عربی یازدهم تجربی راجع به شگفتی های درختان است. قواعد درس 3 عربی یازدهم دربارۀ ترجمۀ درست اسم معرفه و نکره است . ترجمه درس چهارم عربی یازدهم تجربی ، آداب سخن گفتن است. بخش قواعد درس چهام عربی یازدهم درباره ی معادل هايی از ماضی استمراری، ماضی بعيد و مضارع التزامی می باشد .
ترجمه درس پنجم عربی یازدهم تجربی، داستانی در نکوهش دروغگويی است. اين داستان برای دانش آموزان آراسته به سخنان بزرگان دين است و در آن از شيوۀ آموزش غیر مستقيم استفاده شده، روشی که بنا به باور متخصصان حوزۀ تعليم و تربيت مؤثّرترين روش تربيتی است . در قواعد درس پنج عربی یازدهم تجربی، معانی حروف ان ، کی ، ل ، لکی ، حتی آموزش داده شده است . نصب فعل مضارع، از اهداف نيست. لذا از آن سوال طرح نمیشود. ترجمه درس ششم عربی یازدهم تجربی، دربارۀ شادروان دکتر بانو آنه ماری شيمل است. شخصيتی جهانی که در شناساندن فرهنگ و ادبيات فارسی و نيز عربی به جهانيان نقشی شگفت انگيز داشته است. قواعد درس 6 عربی یازدهم ، دربارۀ معانی حروف لم ، ل ، لا می باشد . ترجمه درس هفتم عربی یازدهم تجربی، دربارۀ تاثیر زبان فارسی در عربی است. قواعد درس هفت عربی یازدهم درباره فعل های ربطی در زبان عربی می باشد.

نویسنده : نعمت اله مقصودی (عربی)
حجم : 6.02 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 23

ح
حنانه هوشیار

خیلی ازتون ممنونم عالی بود و برای منه بسیار استرسی خیلی مفید بود

ق
قانعی

عاااالی و کامل

م
محمودخدری

بسیارعالی موفق باشید

م
ممد

بد نیست خوبه .

ا
امیر حسین

خدا خیرتون بده مخصوصا توی این شرایط گروهایی که معلم ها درست درس نمیدن شما محتوا های خوبی و البته به صورت رایگان ارائه میکنید ممنون

ب
بیرانوند

عالی بود ممنون ازتون استاد

s
student

جزوه کامل و کوتاه و خیلی عالیه برای مرورهای سریع

ع
علی

عالی ممنون از جزو تون

ح
حمیرضا باقری

عاااااااااالی بود

N
N

خیلی ممنون

N
N

عالیه

ن
نظری

آقا دمت گرم خیلی عالی بود .

ن
نعمت الله

ان شاالله که همیشه پیروز و کامیاب باشید

N
N

عالی

N
N

دمتون گرم

ف
ف

سلام مرسی لطفا نقش کلمات از نظر فاعل ومفعول و... در متن درس ها بگذارید

م
مهلا

عالی

م
مریم

احسنت استاد مقصودی آجَــــــــــــــــــــــــــــــــــرکَ الله جَـــــــــــــــــــــــــــــــــــزاکُم الله خیرا

F
Fatima

لطفا پاسخ تمرین ها رو هم بذارید

ع
عطا

ممنون عالی

N
N

دمتون گرم

N
N

خوبه

N
N

دستتون درد نکنه