جزوه جامع دیفرانسیل پیش دانشگاهی ( استاد عامری )

جزوه جامع و کنکوری حساب دیفرانسیل و انتگرال جهت دانلود در ادامه مطلب قرار گرفت .

درباره جزوه جامع دیفرانسیل پیش دانشگاهی

جزوه جامع دیفرانسیل پیش دانشگاهی تالیف استاد جابر عامری در پست امروز برای دانلود قرار می گیرد . جزوه جامع دیفرانسیل پیش دانشگاهی و کنکور بصورت یک مجموعه کامل تالیف شده است و جزوه ای کنکوری در مورد مطالب کتاب دیفرانسیل و انتگرال را در اختیار دانش آموزان و کنکوری ها قرار می دهد . درسنامه دیفرانسیل پیش دانشگاهی شامل درسنامه ی کنکوری در مورد مطالب بحث شده در تمام فصل های کتاب دیفرانسیل پیش دانشگاهی به همراه تست دیفرانسیل کنکور می باشد . جزوه جامع دیفرانسیل پیش دانشگاهی شامل درسنامه فصل صفر و فصل اول و فصل دوم و فصل سوم و فصل چهارم می باشد .

 جزوه جامع دیفرانسیل پیش دانشگاهی ( استاد عامری )

توضیح جزوه جامع دیفرانسیل پیش دانشگاهی

در این بخش از جزوه جامع دیفرانسیل پیش دانشگاهی در مورد مطالب فصل های این کتاب توضیح می دهیم . فصل صفر کتاب دیفرانسیل پیش دانشگاهی در مورد یادآوری مفاهیم پایه می باشد که شامل اعداد حقیقی و خط حقیقی ، اصلهای جمعی ، ضرب اعداد حقیقی ، سط اعشاری اعداد گویا ، تقریب اعداد گنگ ، ترتیب و نامساویها ، بازه های اعداد ، قدرمطلق می باشد . فصل اول دیفرانسیل پیش دانشگاهی در مورد دنباله ها می باشد که شامل دنباله های عددی ، نمودار دنباله ها ، انواع دنباله ها ، همگرایی دنباله ها ، اصل موضوع تمامیت ، جبر دنباله ها است .

فصل دوم دیفرانسیل پیش دانشگاهی در مورد حد و پیوستگی می باشد که به ترتیب شامل خط های مماس و حد ، مفهوم حد ــ فرایند حد ، حد بی نهایت ، حد در بی نهایت ، مفهوم ریاضی حد ، قضیه فشردگی ، حدهای یکطرفه ، محاسبه یک حد مهم ، پیوستگی تابع ، مفهوم پیوستگی تابع f  در یک نقطه براساس همگرایی دنباله ها ، پیوستگی توابع مثلثاتی ، ویژگی های مهم تابع های پیوسته ، پیوستگی تابع وارون یک تابع پیوسته ، حدهای نامتناهی ( حد بی نهایت ) ، حد توابع کسری و مجانب قائم ، حد در بی نهایت و مجانب افقی ، حد بی نهایت در بی نهایت و مجانب مایل می باشد . فصل چهار دیفرانسیل پیش دانشگاهی در مورد مشتق و کابرد های ان می باشد . فصل مشتق دیفرانسیل پیش دانشگاهی یکی از فصل های بسیار مهم این کتاب در کنکور محسوب می شود و به تمام داوطلبان توصیه می گردد که مطالب ان را به طور کامل مطالعه نمایند . فصل چهار دیفرانسیل پیش دانشگاهی در مورد انتگرال می باشد .  در صورتی که قصد ثبت نام کنکور سراسری 97 را دارید پست های مربوط به بودجه بندی کنکور ریاضی 97 ، تاثیر معدل در کنکور 97 را نیز مطالعه نمایید .

نویسنده : جابر عامری
حجم : 5.3 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 4

م
محمد

عالییی>حرف نداشت:)؛)

ر
رضا

very very goooooooooooooooooooood

B
Bita Fasaei

جامع و کامل بود‌.با توضیحات بسیار عالی.سپاس استاد عامری

N
N

عاللی