جزوه جامع آموزشی ریاضی دهم ویژی تجربی و ریاضی ( استاد بابالویان )

جزوه جامع ریاضی دهم رشته ی ریاضی و تجربی را در این پست میتوانید دریافت نمایید .

توضیحات جزوه جامع آموزشی ریاضی دهم ویژی تجربی و ریاضی

جزوه جامع آموزشی ریاضی دهم ویژی تجربی و ریاضی کاری از استاد بابالویان جهت دانلود دانش اموزان دهم رشته ریاضی و تجربی قرار گرفت . درسنامه جامع ریاضی دهم شامل توضیحات کامل از مطالب فصل اول و فصل دوم ، فصل سوم ، چهارم ، فصل پنجم ، ششم و فصل هفتم می باشد و شامل توضیحات کامل از تمام فصل های کتاب ریاضی دهم می باشد . این جزوه علاوه بر آموزش کامل مطالب ریاضی دهم با ارائه ی نمونه سوالات مختلف و متعدد باعث می شود که دانش اموز در فرایند یادگیری حداکثر بهره را از مطالب ببرد و جزوه ریاضی دهم برای استفاده در امتحانات نیز بسیار مناسب می باشد. همچنین برای دریافت بهترین منابع کمک درسی سال دهم به بخش مشاوره سایت مراجعه کنید .

جزوه جامع آموزشی ریاضی دهم ویژی تجربی و ریاضی ( استاد بابالویان )

درباره جزوه جامع آموزشی ریاضی دهم ویژی تجربی و ریاضی

در این بخش از مطالب مربوط به جزوه جامع آموزشی ریاضی دهم ویژه ی تجربی و ریاضی به بررسی فصل های ریاضی دهم می پردازیم . فصل اول ریاضی دهم در مورد مجموعه، الگو و دنباله می باشد که شامل مجموعه های متناهی و نامتناهی ، متمم یک مجموعه ، الگو و دنباله ، دنباله های حسابی و هندسی است . فصل دوم ریاضی دهم شامل مثلثات می باشد که شامل نسبت های مثلثاتی ، دایره ی مثلثاتی ، روابط بین نسبت های مثلثاتی است . فصل سوم کتاب ریاضی دهم شامل توان های گویا و عبارت های جبری می باشد که شامل ریشه و توان ، ریشه n ام ، توان های گویا ، عبارت های جبری می باشد . 

فصل چهارم ریاضی دهم در مورد معادله ها و نامعادله ها میباشد که در مورد معادله ی درجه دوم و روش های حل آن ، سهمی ، تعیین علامت است . فصل پنجم ریاضی دهم در مورد تابع می باشد که شامل مفهوم تابع و بازنمایی های آن ، دامنه و برد تابع و انواع تابع می باشد . فصل ششم در مورد شمارش ، بدون شمردن که راجع به شمارش ، جایگشت و ترکیب است . در نهایت فصل هفت که فصل اخر ریاضی دهم تجربی می باشد در مورد آمار و احتمال می باشد که راجع به احتمال یا اندازه گیری شانس ، مقدمه ای برعلم آمار ، جامعه و نمونه و متغیر و انواع آن می باشد . برای آگاهی از بهترین منابع ریاضی دهم به پست آن مراجعه نمایید 

نویسنده : بابالویان
حجم : 4.15 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 8

ه
هانیه

مرسی عالی بود مثل همیشه

م
مهران رضایی

دست شما درد نکند!خیلی خوبه.

ش
شکیبا

خوبه خیلی ممنون

ح
ح

پاسخنامه این جزوه رو هم اگه میشه بزارید که اگه احیانا اشتباه کردیم،تصحیح کنیم

د
دانش آموز

عالیه بااجازه کپی

N
N

عالی

م
مهدی حدادزاده

سلام، مرسی از سایت خوبتون که مطالب رایگان، بدون تبلیغات و با لینک مستقیم و بدون معطلی برای ما میزارید ?

ش
شکیبا

کلا هرچی تو گوگل هست باید رایگان باشع قانونشه

N
N

خوبه