درسنامه فصل اول شیمی یازدهم ( استاد اوحانیان )

درسنامه کنکوری فصل اول شیمی یازدهم در این بخش جهت دانلود اماده گردید .

توضیحات درسنامه فصل اول شیمی یازدهم

درسنامه فصل اول شیمی یازدهم  توسط استاد اوحانیان برای دانش آموزان سال یازدهم ریاضی و تجربی تالیف شده است . درسنامه فصل اول شیمی یازدهم که در کتاب شیمی یازدهم با عنوان قدر هدایای زمینی را بدانیم جای گرفته است شامل جزوه ای کامل از مطالب ارائه شده در فصل اول شیمی یازدهم می باشد که برای دانش اموزان و کنکوری ها آماده شده است . در جزوه فصل اول شیمی یازدهم توضیحات مفصل فصل 1 شیمی یازدهم داده شده است و نکات مهم کنکوری به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته شده است . جزوه فصل اول شیمی یازدهم سبک کاملا کنکوری را رعایت نموده است و درسنامه کامل از مطالب شیمی یازدهم را ارائه نموده است . جزوه فصل اول شیمی یازدهم بصورت دست نویس می باشد و توضیحات کنکوری و مهم را در هر بخش از توضیحات فصل اول کتاب شیمی یازدهم برای داوطلبان ارائه نموده است .

 درسنامه فصل اول شیمی یازدهم ( استاد اوحانیان )

 درباره درسنامه فصل اول شیمی یازدهم

در این بخش از مطالب مربوط به درسنامه فصل اول شیمی یازدهم به توضیح مختصری در مورد مطالب فصل اول شیمی یازدهم خواهیم پرداخت . در بخش نخست فصل اول شیمی یازدهم توضیحات کوتاهی در مورد نقش مواد در زندگی ما ارائه داده شده تا دانش آموز برای مطالبی که در ادامه فصل یک شیمی یازدهم شرح داده می شود آماده گردد . در ادامه فصل اول شیمی یازدهم تجربی  ابتدا در مورد الگو ها و روند ها در عنصر ها صحبت می شود و به بررسی خواص عنصر های موجود در جدول تناوبی عنصر ها می پردازد . در ادامه مطلب فصل یک شیمی یازدهم در مورد رفتار عنصر ها و شعاع اتمی  و شکل عنصر ها در طبیعت ، جریان فلز ، نفت ، كربن ، هیدرو كربن ها ، آلكان ها ، نام گذاری آلكانها و غیره میباشد.

در بخش قبلی به بیشتر مطالبی که در فصل اول شیمی یازدهم وجود دارد اشاره کوتاهی شد . همان گونه که می بینید فصل اول شیمی یازدهم دارای مطالب مهم و کنوری می باشد که به طور حتم در سوالات شیمی بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت و حجم قابل توجهی از مطالب را در خود جای داده است . با توجه به مطالب فصل اول شیمی یازدهم این فصل یکی از فصل های مهم مورد سوال در کنکور سراسری تجربی و ریاضی خواهد بود و نیاز است که این فصل به طور ویژه مطالعه شود . به شما پیشنهاد می شوذ پست های مربوط به بهترین منابع یازدهم تجربی و نحوه مطالعه شیمی کنکور را مطالعه نمایید . 

نویسنده : اوحانیان
حجم : 2.89 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 6

N
N

خیلی عالیه و استاندارد

N
N

خیلی سبز واسه همه درسا عالیه مخصوصا شیمی وزیست و فیزیک

N
N

عالی

N
N

این جزوه برای پایه یازدهمه یا برای سال سوم؟؟؟؟؟؟؟

N
N

عالی

ا
الکین خانی

خیلی عالیه از معلم هم خوب تره