جزوه فیزیک سال دهم فصل یک رشته ی تجربی

فصل یک فیزیک سال دهم شامل مطالب پایه ای و مهمی برای درک بهتر از دانش فیزیک و یادگیری مطالب سایر فصل های فیزیک دهم میباشد.

جزوه فیزیک سال دهم فصل یک رشته ی تجربی

فصل اول فیزیک سال دهم فصلی بسیار مهم و کاربردی برای یادگیری مفاهیم پایه ای فیزیک می باشد.در جزوه فیزیک سال دهم فصل اول نکات بصورت خلاصه مطرح شده است . هدف از تالیف فصل اول فیزیک دهم آشنایی دانش آموزان با مسائل پایه ای فیزیک می باشد. به طوری کلی که تا زمانی که مطالب مربوط به فصل اول فیزیک دهم را به خوبی فرانگرفته اید به سراغ سایر فصل های فیزیک دهم نروید

 جزوه فیزیک سال دهم فصل یک رشته ی تجربی

توضیحات جزوه فیزیک سال دهم فصل یک

جزوه فیزیک سال دهم فصل اول که توسط گروه کنکوری متد آماده شده است شامل درسنامه کوتاه از فصل اول فیزیک سال دهم می باشد که میتواند منبع خوبی برای مرور سریع این فصل باشد .همچنین این جزوه شامل سوالات تستی و سوال های تشریحی برای تسلط بهتر بر فصل اول فیزیک سال دهم متوسطه می باشد. از مهمترین مواردی که هر دانش آموز سال دهمی باید در نظر داشته باشد شروع مطالعه کنکور از سال دهم و در طول سال تحصیلی می باشد. از نکات مهم دیگر که باید به آن اهمیت بدهند حل سوالات تستی  تالیفی و سوالات کنکور سراسری سال های گذشته به تعداد زیاد می باشد زیرا یادگیری شیوه صحیح تست زنی و اشنایی با تله های تستی بسیار مهم است. مطالعه کامل فصل اول فیزیک دهم تجربی برای کلیه داوطلبان ضروری می باشد

فصل اول کتاب فیزیک دهم با عنوان فیزیک و اندازه گیری تالیف شده است . در ابتدای این فصل نگاهی کوتاه به تاریخچه فیزیک و مدل ها و نظریه های فیزیکی و مدل سازی در فیزیک شده است از مهم ترین بحث های مطرح شده در فصل یک کتاب فیزیک سال دهم مربوط به اندازه گیری و کمیت های فیزیکی و یکاها میباشد. این مباحث برای دانش اموزان و داوطلبین کنکور مهم می باشد زیرا در فصل های دیگر فیزیک دهم نیز کاربرد دارد. از مباحث مهم دیگر این فصل که میتوان به ان اشاره کرد بحث های نماد گزاری علمی و چگالی می باشد. در یک نتیجه گیری کلی به دواطلبان کنکور و دانش آموزان عزیز توصیه میشود که این را با دقت و اهمیت زیاد مطالعه نمایند زیرا مطالب این فصل در فصل های دیگر کتاب فیزیک دهم کاربرد زیادی دارد.

بدون شک رمز موفقیت هر دانش آموزی در کنکور سراسری اشراف کامل بر مطالب کتاب درسی در تمام فصل ها است. بعضی از فصل ها نسبت به سایر فصول سهم کمتری در سوالات کنکور سراسری دارند اما حتی یک تست هم در کنکور سراسری برای داوطلب سرنوشت ساز می باشد. به همه ی دانش اموزان مطالعه ی تمام فصل های کتاب های درسی از جمله کتاب فیزیک دهم توصیه میشود.

نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 0.77 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 19

ک
کارینا

عالی بود مرسی خسته نباشید

س
سالاری

خوب بود بهترهم میشد

Z
Zhin

خیلی ممنونم. خوب بود

R
R.T

جواب تست های پایانی را .... لطفا ..... بزارید

r
reza

IT is great

M
Melika

AAAAAAAAAAllliii bod mrs

ا
امیرمهدی

بسیارعالی اجرتون باسیدشهدا

B
BeEtW

Awli

N
N

خوب بود

N
N

تشکر از شما

N
N

خوبه

ا
افشین

مطلب خوبیه

س
سینا بهرامی

سلام خیلی جزوه خوبیه . مرسی

س
سینا محسنی

خیلی جزوه خوبیه . ممنون از دبیرش

N
N

ممنون از زحماتتون واقعا عالیه

N
N

عالی بود ممنون...

N
N

Thank you

N
N

عالیه خیلی ممنون لطفا جواب هم بزارید

N
N

خوب بود