جزوه فصل موج های مکانیکی ( استاد ظریفیان )

جزوه فصل چهار فیزیک پیش تحت عنوان فصل موج های مکانیکی در کتاب فیزیک پیش دانشگاهی می باشد.

توضیحات جزوه فصل موج های مکانیکی

جزوه فصل موج های مکانیکی که  فصل چهار فیزیک پیش دانشگاهی می باشد توسط آقای ظریفیان مدرس فیزیک کنکور تهیه شده است . جزوه فصل موج های مکانیکی فیزیک پیش همانند سایر جزوه های استاد ظریفیان  که در وب سایت کنکوری همکلاسی قرار گرفته است از دو بخش تشکیل شده است . در بخش اول جزوه ی فصل موج های مکانیکی فیزیک پیش درسنامه ای کامل را در اختیار داوطلبین کنکور سراسری قرار می دهد که با مطالعه ی آن از لحاظ درس نامه ای به تسلط خوبی خواهند رسید و در ادامه تست های طبقه بندی شده هر بخش در جزوه قرار داده شده و با حل این تست می توانید سرعت العمل و دانش خود را در پاسخ دادن به فصل موج های مکانیکی فیزیک پیش دانشگاهی به حد بسیار مطلوبی برسانید که البته این نکته در اینجا قابل ذکر است که مطالعه و تمرین مستمر در موفقیت شما سهم بسزایی خواهد داشت بنابراین لازم است که در طول آمادگی برای کنکور مطالعه و تمرین تستی به طور مداوم  ادامه داشته باشد.

جزوه فصل موج های مکانیکی ( استاد ظریفیان )

 بودجه بندی فصل موج های مکانیکی

کتاب فیزیک پیش دانشگاهی به دلیل تعداد زیاد فصل و اهمیت فصل ها نسبت به کتاب های فیزیک سال های گذشته سهم زیادی از سوالات را به خود اختصاص می دهد. در مورد فصل چهار فیزیک پیش دانشگاهی اگر به بودجه بندی آن نگاهی بیاندازیم می بینیم که در رشته ی تجربی به طور میانگین هر ساله دو تست از فصل موج های مکانیکی مطرح شده است و اگر بودجه بندی فصل 4 فیزیک پیش در رشته ی ریاضی را بررسی کنیم می بینیم که  از این فصل حداقل دو سوال و حداکثر3  سوال طرح شده است که  همانند فصل نوسان برای هر دو گروه ازمایشی سهم قابل توجهی از سوالات را شامل می شود. جهت دریافت جزوه های فصل یک و فصل دو فیزیک پیش نیز می توانید به بخش جزوه ها مراجعه نمایید.

درباره فصل موج های مکانیکی

محتوای مطرح شده در فصل موج های مکانیکی کتاب فیزیک پیش دانشگاهی شامل موج ، موج هاى عرضى - موج هاى طولى ، تابع موج ، انتشار موج در دو و سه بعد ، اصل برهم نهى موج ها ، برهم نهى موج ها در دو بُعد -  تداخل موج ها در سطح آب می باشد . در اخر به همه ی داوطلبان توصیه می گردد جهت آمادگی کامل در کنکور سراسری در یکی از ازمون ازمایشی سطح کشور مانند قلم چی ، گزینه دو و یا گاج شرکت  نمایند.

نویسنده : نوید ظریفیان
حجم : 6.28 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 6

پ
پرزاد

خوبه یانه؟

N
N

خوب نیست

پ
پریسا امین

خیلی عالیه. ولی مثالا بدون جوابه ادم اشکالشو متوجه نمیشه که

N
N

خیلی هم عالی

N
N

عالی

N
N

عالیه. بجای این که بشینی کل گاج نقره ای رو بخونی و وقتت از بین بره اینو بخونی حله