جزوه فصل دوم فیزیک یازدهم ( دکتر حاتم ابادی )

فصل دوم فیزیک سال یازدهم یکی از فصل های مهم برای دانش اموزان می باشد که توصیه می شود این فصل را به دقت مطالعه نمایند.

توضیحات فصل دوم فیزیک یازدهم 

در این پست جزوه فصل دوم فیزیک یازدهم که  توسط دکتر حاتم ابادی تالیف و تهیه شده است را قرار می دهیم . فصل دوم فیزیک یازدهم تحت عنوان جریان الکتریکی و مدار های جریان مستقیم  را می توان گفت که  یکی از فصل های مهم فیزیک سال یازدهم می باشد و در کنکور سراسری در هر دو رشته ی ریاضی و تجربی سهم زیادی از سوالات را به خود اختصاص خواهد داد . با توجه به اینکه سر فصل های کتاب فیزیک یازدهم با سر فصل های فیزیک سوم دبیرستان شباهت زیادی دارد و اینکه این فصل در کتاب های نظام قدیم و کنکور های گذشته بسیار مورد توجه طراحان بوده و سوالات زیادی از آن مطرح شده است بنا براین می توان گفت که احتمالا در کنکور سراسری سال های بعد نیز در هر دو رشته ی ریاضی و تجربی سهم خوبی از سوالات را به خود اختصاص خواهند داد. با توجه به اینکه از نظر محتوا کتاب های قدیم و جدید  مطالب مشابه زیادی دارند می توان از سوالات کنکور های گذشته نیز استفاده نمود اما به شرطی که ابتدا توسط یک دبیر و یا کتاب کمک درسی تشخیص داده شود که امکان استفاده از بعضی از سوالات برای دانش آموزان یازدهم وجود دارد.

 جزوه فصل دوم فیزیک یازدهم ( دکتر حاتم ابادی )

درباره ی جزوه فصل دوم فیزیک یازدهم 

جزوه فصل دوم فیزیک سال یازدهم بصورت درس نامه ای کامل مطالب فصل جریان الکتریکی و مدارهای جریان مستقیم  را در بر می گیرد و در هر بخش به طور مفصل به ارائه توضیحات آن بخش پرداخته است . در این جزوه تنها بر مطالب کلی تکیه نشده است و علاوه بر آن مطالب حفظی مهم موجود در کتاب و مرتبط با موضوع نیز توضیح داده شده است . از نکات بسیار مهمی که دانش اموزان یازدهم به آن باید توجه داشته باشند این است که علاوه برا مطالعه هر جزوه و درسنامه و یا کتاب کمک درسی حتما خود متن کتاب درسی و مثال و تمرین های آن را نیز حل کنید زیرا طراحان به متن و مثال های موجود در کتاب درسی نیز بسیار اهمیت می دهند و در واقع منبع اصلی طرح سوالات کنکور سراسری خود کتاب های درسی می باشد. دانش آموزان یازدهمی می توانند جزوه فصل اول فیزیک یازدهم را نیز از اینجا دانلود نمایند.

فصل دوم فیزیک سال یازدهم متوسطه درباره ی جریان الکتریکی ، مقاومت ها ، قانون اهم و ... حرف میزند. همان طور که گفته شد فصل دوم از کتاب فیزیک سال یازدهم یکی از فصل های بسیار مهم در کنکور سراسری می تواند باشد . بنابراین دانش آموزان یازدهم و کنکوری باید زمان بسیار خوبی را برای مطالعه ی این فصل اختصاص بدهند.

نویسنده : دکتر حاتم آبادی (فیزیک)
حجم : 1.51 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 11

ب
بسکله

فوق العاده عالی

ب
بیتا

خیلی مختصر و مفید بود

م
مهسا احمد پور

بسیار عالی ممنونم

ن
ندا

بسیار عالی ممنون ازشما

N
N

ممنون

N
N

عالی

N
N

دمتون گرم

ف
فاطمه

ممنون عالی بود

T
Tarane

خیلی خوب

ا
امیر ارسلان میری

اره خیلی علیه

N
N

عالی ۲

N
N

خداقوت!