جزوه فصل دوم فیزیک دهم ( استاد حاتم آبادی )

درسنامه کامل فصل دوم فیزیک سال دهم ویژه ی دانش اموزان دهم در هر دو رشته ی ریاضی و تجربی جهت دانلود قرار میگیرد.

توضیحات جزوه فصل دوم فیزیک دهم

در این بخش جزوه فصل دوم فیزیک دهم که توسط دکتر حاتم آبادی تالیف شده است را برای شما دانش اموزان عزیز دهمی قرار می دهیم. جزوه فصل دوم فیزیک سال دهم  شامل درسنامه ای کامل در مورد مطالب کار ، انرژی و توان است  و مطالب را بصورت کامل برای دانش آموزان سال دهم توضیح داده شده است . جزوه فصل دوم فیزیک سال دهم بصورت دست نویس می باشد و برای دانش آموزان سال دهم رشته ی تجربی و ریاضی قابل استفاده می باشد.

 جزوه فصل دوم فیزیک دهم ( استاد حاتم آبادی )

درباره ی فصل دوم فیزیک دهم

فصل دوم فیزیک سال دهم با عنوان کار و انرژی و توان شامل موضوعات زیر است. انرژی جنبشی ، کار انجام شده توسط نیروی ثابت، کار و انرژی جنبشی ،  کار و انرژی پتانسیل ،  پایستگی انرژی مکانیکی ،  کار و انرژی درونی و توان . بصورت کلی مطالبی که در فصل دوم فیزیک سال دهم مطرح شده است می تواند مطالبی مهم برای دانش اموز سال دهم باشد که در سال های بعد نیز به آنها نیاز داشته باشد بنابراین مطالعه فصل دوم فیزیک دهم بسیار مهم است. علاوه بر سوالات حلی در درس فیزیک توجه به متن کتاب درسی فیزیک دهم نیز مهم است و احتمال طرح سوال از متن کتاب درسی نیز وجود دارد بنابراین در کنار آمادگی ببرای حل مسائل فیزیک دهم از متن کتاب درسی نیز غافل نشوید و آن را نیز مطالعه نمایید.

سال دهم متوسطه زمان بسیار طلایی برای دانش آموزان سال دهم می باشد و فرصت کافی برای آماده سازی خود تا زمان کنکور سراسری را دارند. در واقع  بشتر داوطلبان موفق در کنکور سراسری سال های گذشته از چند سال قبل از کنکور سراسری مقدمات مطالعه خود را اماده کرده و اقدام به اماده سازی خود برای کنکور کرده اند. انچه که مهم است دانش اموزان سال دهم در نظر داشته باشند این است که اگر از همین امسال مطالعه ی خود را برای کنکور سراسری آغاز کنند تا سال کنکور به آمادگی بسیار بالایی در مطالب خوانده شده خواند رسید و این امر با انجام برنامه ریزی مرتب  مطالعه روزانه  مطالعه منابع کنکوری قوی و حل تستی زیاد به راحتی امکان پذیر است پس توصیه نهایی ما به دانش اموزان سال دهم این است که مطالعه ی کنکور راازهمین الان استارت بزنند.

دانش اموزان سخت کوش سال دهم در رشته های ریاضی و تجربی لطفا نظرات خودتون رو پیرامون جزوه فصل دوم فیزیک سال دهم در بخش نظرات  برامون بنویسین  و همچنین نظر خودتون رو درمورد بهترین منابع برای مطالعه فیزیک دهم بیان کنین.

نویسنده : دکتر حاتم آبادی (فیزیک)
حجم : 1.6 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 14

و
واقعا عالی

من تمام جزوه های ایشون رو دیدم و واقعا عالی هستن. ممنون

ع
علی فتاحی

عالی خدا وکیلی دمت همتون گرم

ا
ابوالفضل

عالی بود ایول خوب و ناب

ک
کارن جهاندار

عالی بود ممنون.

ا
ابوالفضل صادقی

خوبه عالیه حال کردیم

ا
الناز

محشره................. ♥️

ر
رضا

عالی در حد بوندسلیگا مناسب برای تورق سریع(فوق العاده مناسب)

ف
فاطمه

عالی بود جامع و کامل واقعا ممنونم

م
مهدی شهیم

واقعا خیلی عالی بود

N
N

عالی❤❤❤❤❤❤❤

F
Fatemeh

متشکرم. عالی بود...

N
N

خیلی خوب جمع بندی شده بود واقعا باهاش حال کردم

N
N

عالی.مطالب بسیار کامل بود

N
N

مطالب عالیه مرسی