جزوه فصل اول هندسه دهم ( استاد استواری )

جزوه آموزشی فصل اول هندسه سال دهم در این پست آماده دانلود می باشد .

در مورد جزوه فصل اول هندسه دهم

جزوه فصل اول هندسه دهم تالیف استاد استواری ویژه ی دانش آموزان رشته ی ریاضی پایه ی دهم در این بخش آماده گردیده است . جزوه فصل اول هندسه دهم هر بخش های درسنامه و تمرینات مربوط به فصل اول هندسه دهم تالیف شده است . در جزوه فصل اول هندسه دهم  که شامل آموزش ترسیم های هندسی و استدلال می باشد نکات مهم و آموزشی آن به طور کامل توضیح داده شده است و در انتهای هر بخش نمونه سوالات تمرینی برای یادگیری کامل مطالب ارائه شده است و همچنین نمونه سوالات حل نشده نیز برای محک دانش اموزان از سطح آموخته های خود نیز قرار داده شده است .  جهت دریافت سایر جزوه های هندسه دهم و سایر دروس رشته ی ریاضی سال دهم می توانید به بخش جزوه های کنکوری سایت مراجعه نمایید .

جزوه فصل اول هندسه دهم ( استاد استواری )

توضیح جزوه فصل اول هندسه دهم

در این قسمت از توضیحات و نکاتی که پیرامون جزوه فصل اول هندسه دهم ارائه گردید به بررسی کوتاه در مورد موضوعات فصل اول کتاب هندسه دهم می پردازیم . فصل اول هندسه دهم شامل بخش های ترسیم هندسی و استدلال می باشد . بخش ترسیم های هندسی درمورد برخی خواص نیمساز و ترسیم آن ،  برخی خواص عمود منصف و ترسیم ان ، رسم خط عمود بر یک خط و رسم خط موازی با یک خط  می باشد . بخش استدلال فصل اول هندسه دهم شامل استقرا و استنتاج ، قضیه های دوشرطی می باشد . فصل اول هندسه دهم فصل مهمی از لحاظ محتوا می باشد و دانش اموزان را با اصول هندسه آشنا می کند . در نتیجه باید تمام دانش اموزان سال دهم رشته ی ریاضی مطالب ارائه شده در فصل اول هندسه دهم را به طور کامل فرا بگیرند

 

درس هندسه در دوره ی متوسطه در رشته ی ریاضی یکی از دروس اختصاصی این رشته می باشد که سهم مشخصی از سوالات در کنکور سراسری را شامل می شود . کتاب هندسه دهم نیز یکی از منابع مهم در کنکور سراسری ریاضی خواهد بود که مورد توجه طراحان خواهد بود لذا هر یک از دانش اموزان سال دهم رشته ی ریاضی باید از هم اکنون مطالعه این درس را شروع کنند و سطح آمادگی خود را در پاسخ دادن به سوالات این درس به حد قابل انتظاری برسانند . جهت شروع مطالعه باید از کتاب های کمک آموزشی برتر بهره برد و به شما توصیه می شو پست بهترین منابع کمک درسی سال دهم را مطالعه نمایید .

 

نویسنده : استواری
حجم : 2.39 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 3

ص
ص

عالی بود خسته نباشید

و
و

خوب بوددد خیلی

N
N

عالیه