جزوه جامع آمار و مدل سازی کنکور

کتاب آمار و مدل سازی کتاب مشترک بین هر سه رشته ی تجربی و انسانی و ریاضی می باشد که هر سال تست های نسبتا آسان از این بخش در کنکور سراسری مطرح میشود.

توضیحات جزوه جامع آمار و مدل سازی کنکور

جزوه آمار و مدل سازی که توسط استاد حبیب هاشمی تالیف شده است را برای شما جهت دانلود قرار دادیم. جزوه جامع آمار شامل مجموعه ای از مطالب آمار و مدل سازی ، مثال های متنوع و تست های سراسری می باشد. از این رو شما را در جمع بندی مطالبی که تاکنون مطالعه کرده اید یاری می رساند. با توجه به لزوم تشریح و توضیح بیشتر درس امار برای رشته های ریاضی ، تجربی و انسانی سعی شده است که پاسخ مثال ها به اندازه ی کافی تشریحی باشد و نکات لازم هر تست گفته شود. در جزوه آمار کنکور تست های سراسری نیز گنجانده شده است تا سلیقه طراحان کنکور برجسته و مشخص شود.

 جزوه جامع آمار و مدل سازی کنکور

درباره ی درس آمار و مدل سازی در کنکور

یکی از آسان ترین بخش های سوالات ریاضی در کنکور سراسری در هر سه رشته ی  تجربی ، ریاضی و انسانی مربوط به در آمار و مدل سازی می باشد. بودجه بندی درس آمار و مدل سازی در در سه گروه آزمایشی در کنکور سال های گذشته تقریبا روند ثابتی را داشته است و هر ساله دو تست از کتاب آمار و مدل سازی مطرح شده است و با توجه به آسان بودن تست های بخش امار در کنکور سراسری به داوطلبان ریاضی و تجربی و انسانی توصیه میشود که این بهش را حتما مطالعه نمایند.

بخش های مختلف کتاب آمار و مدل سازی شامل موارد زیر است که احتمال طرح سوال از هر کدام از این بخش های وجود دارد. اندازه گیری و مدل سازی که مباحث اندازه گیری و مدل سازی ریاضی و خطای اندازه گیری را شامل میشود. جامعه و نمونه که شامل جامعه ی آماری و روش های مطالعه آمار است.متغییر های تصادفی ، دسته بندی داده ها ، جدول فراوانی ، نمودار ها و شاخص های مرکزی و شاخص های پراکندگی.تست های درس امار و مدل سازی جزء تست های آسان درس ریاضی محسوب میشود و به داوطلبان توصیه میشود که این بخش از ریاضیات کنکور را حتما مطالعه نمایند البته بخش امار و مدل سازی مطالب زیادی دارد اما با اینکه مطالب زیادی دارد سوالات آسانی نیز از آن مطرح میشود .

کنکوری های عزیز در رشته های ریاضی ، تجربی و انسانی لطفا نظرات خودتون رو در مورد جزوه جامع آمار و مدل سازی کنکور برای ما در قست نظرات وبسایت همکلاسی بنویسین همچنین بهترین منابع در بخش آمار که میتونه برای آمادگی بیشتر در کنکور را به دوستان کنکوری خودتون در همین قسمت معرفی کنین.

نویسنده : حبیب هاشمی
حجم : 3.86 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 3

N
N

عالی

N
N

خوبههه

N
N

خوبه