کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 98

این پست شامل راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 98 و زمان دریافت و نحوه ویرایش اطلاعات می باشد .

درباره کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 98

با توجه به نزدیک شده زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 98 هر یک از داوطلبانی که در کنکور ارشد 98 ثبت نام کرده اند لازم است قبل از حضور در جلسه آزمون ارشد 98 کارت ورود به جلسه این آزمون را دریافت نمایند . اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 98 شامل اطلاعات مندرج در کارت ملی ، کد و نام رشته امتحانی زبان خارجی ، معدل مقطع کارشناسی ، تاریخ و موسسه فارغ التحصیلی و حوزه محل امتحان و سایر اطلاعات می باشد . در ادامه این پست در مورد زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه به همراه ویرایش اطلاعات از جمله معدل توضیح داده می شود . 

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 98

زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 98

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 98 در اردیبهشت ماه می باشد که زمان دقیق انتشار کارت ورود به جلسه بعد از اعلام از سوی سازمان سنجش در این پست اعلام می شود . کلیه های داوطلبان کنکور ارشد 98 لازم است که پس اعلام زمان دقیق انتشار کارت ورود به جلسه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد 98 اقدام نمایند . در هنگام ورود به لینک مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه چندین روش جست و جو و دریافت کارت ورود به جلسه بر اساس ستون های تعریف شده وجود دارد که داوطلبان می توانند که یکی از روش های جست و جو کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند . 

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 98

یکی از مهمترین بخش های ویراش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 98 مربوط به داوطلبانی می باشد که در دانشجوی سال آخر دوره ی کارشناسی می باشند که باید معدل خود را در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه ویرایش نمایند . بر این اساس داوطلبانی که تا تاریخ 97/11/30 فارغ التحصیل می شوند لازم از با ویرایش اطلاعات ثبت نام خود در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 98 معدل دوره کارشناسی خود را وارد نمایند . داوطلبانی که در تا تاریخ 98/6/31 فارغ التحصیل می شوند میانگین نمرات واحد های درسی گذارنده خود را تا تاریخ 97/11/30 را در زمان دریافت کارت ورود به جلسه در بخش ویرایش اطلاعات ثبت نام وارد نمایند . در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 98 بعضی از اطلاعات کارت را میتوان در بخش ویرایش اطلاعات به صورت اینترنتی ویرایش کرد . بعضی دیگر از این اطلاعات به صورت اینترنتی قابل ویرایش نیست بلکه لازم است داوطلب با مراجعه به باجه های رفع نقض که همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه در سراسر کشور فعال میشود مراجعه کرده و این اطلاعات را ویرایش نمایند . ادرس باجه های رفع نقص کنور ارشد در سراسر کشور پس از اعلام از سوی سازمان سنجش در این پست اعلام می شود . 

لیست باجه های رفع نقص سازمان سنجش ارشد 98 ( لینک دانلود در اردیبهشت خواهد شد )

اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 98

همانگونه که بخش نخست توضیح داده شد کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 98 شامل مشخصات فردی و ثبت نامی داوطلب می باشد . هر یک از داوطلبان در صورتی که در زمان ثبت نام کنکور ارشد 98 اطلاعاتی را به صورت اشتبا وارد کرده اند پس از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 98 لازم است تمامی اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه را کنترل نمایند و در صورت وجود اشتباه نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایند .