کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98

در این بخش نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98 رشته های ریاضی ، تجربی ، انسانی و هنر و زبان و زمان دریافت توضیح داده می شود .

توضیحات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98

پس از انجام فرایند ثبت نام کنکور سراسری 98 هر یک از داوطلبانی که در کنکور 98 شرکت کرده اند قبل از برگزاری آزمون لازم است کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98 در گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر دریافت نمایند . زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98 احتمالا در تیرماه می باشد که زمان دقیق انتشار کارت ورود به جلسه پس از اعلام از سوی سازمان سنجش در این بخش و بخش اخبار تحصیلی سایت همکلاسی اطلاع رسانی خواهد شد . جهت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98 لازم است داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org نسبت به دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه کنکور 98 اقدام نمایند . هر یک از داوطلبان لازم است در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 98 تمامی اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه از جمله نام و نام خانوادگی ، سال تولد ، گروه آزمایشی ، سال اخذ و عنوان دیپلم ، جنس ، شماره شناسنامه ، دین ، زبان امتحانی ، محل برگزاری آزمون را بررسی نمایند . 

خبر مهم : طبق جدول زمان بندی کنکور سراسری 98 داوطلبان از تاریخ 98/4/10 تا 98/4/12 با مراجعه به سایت سازمان سنجش می توانند کارت ورود به جلسه کنکور را دریافت کنند. زمان برگزاری کنکور سراسری 98/4/13 و 98/4/14 خواهد بود.

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98

زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98 یک هفته قبل از زمان برگزاری کنکور 98 در تیرماه می باشد . زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 98 پس از اعلام از سوی سازمان سنجش در این بخش اعلام خواهد شد. مطابق با جدول زمانبندی کنکور سراسری 98 دریافت کارت ورود به جلسه آزمون در تاریخ 98/4/10 تا 98/4/12 صورت می گیرد. جهت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 98 ابتدا به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده سپس با توجه به اطلاعات درخواستی در یکی از روش های جست و جو می توانید اطلاعات مورد نظر را وارد کرده و کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98 را دریافت کنید .

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98

نحوه ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98

پس از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98 در صورتی که در بخش های مانند تصویر ، گروه آزمایشی ، زبان امتحانی ، سهمیه کنکور ، شهر محل آزمون اشتباه وجود دارد لازم است به باجه های رفع نقص سازمان سنجش که توسط سازمان سنجش انجام می شود مراجعه نمایند و مشکل به وجود آماده را حل نمایند . لیست کامل باجه های نقص سازمان سنجش در سراسر کشور همزمان با شروع انتشار کارت ورود به جلسه منتشر خواهد شد که پس از انتشار در ایت بخش این لیست قرار خواهد گرفت . 

دانلود لیست باجه های رفع نقص سازمان سنجش ( لینک دانلود در تیر ماه همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه فعال خواهد شد )

فراموشی اطلاعات دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98

داوطلبان کنکور سراسری 98 که اطلاعات درخواستی جهت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 98 را فراموش و یا گم کرده اند لازم است با مراجعه به وبسایت سازمان سنجش در بخش سیستم پاسخگویی و انتخاب آزمون و موضوع اطلاعات خود را دریافت نمایند . داوطلبان دقت نمایند جهت ارسال درخواست خود باید حتما در سیستم پاسخگویی عضو باشند لذا در صورتی که عضو نیستید ابتدا در سیستم عضو شده و سپس نسبت به دریافت اطلاعات مربوطه اقدام نمایید .

نکات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98

داوطلبین کنکور 98 دقت نمایند که در جلسه کنکور علاوه بر کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98 باید کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار را نیز با خود به همراه داشته باشد . جهت اطلاع از مدارک و وسایل مورد نیاز در جلسه کنکور سراسری به پست وسایل مورد در روز کنکور مراجعه کنید .