ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 + مهلت مجدد ثبت نام

پس از اعلام زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 لازم است داوطلبان در صورت نیاز اطلاعات خود را ویرایش نمایند همچنین دواطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام نشده اند، نیز می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

مشاوره ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 + مهلت مجدد ثبت نام

پس از اتمام زمان ثبت نام کنکور ارشد 98 بعضی داوطلبان ممکن از در اطلاعات وارد شده در هنگام ثبت نام اشکالاتی را مشاهده نمایند . سازمان سنجش برای داوطلبانی که بعضی از اطلاعات ثبت نام خود را به صورت اشتباه در سیستم وارد نموده اند فرصتی مهیا میکند تا با مراجعه به وب سایت این سازمان نسبت تصحیح اشتباهات به وجود آمده اقدام نمایند .  ویرایش اطلاعات کنکور ارشد 98 هر ساله در سه بازه ی زمانی انجام میگیرد . بازه زمانی اول همزمان با شروع ثبت نام کنکور ارشد 98 می باشد که داوطلبان پس از ثبت نام در صورتی که در اطلاعات خود اشتباهی داشته اند می توانند اطلاعات مربوطه را ویرایش نمایند . بازه زمانی دوم در زمان فرصت مجدد ثبت نام کنکور ارشد 98 می باشد که همزمان لینک مربوط به ویرایش اطلاعات ثبت نامی فعال می شود و بازه زمانی سوم در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 98 می باشد که در این فرصت زمانی بعضی از اطلاعات ثبت نامی قابل ویرایش می باشد . در ادامه این پست در مورد زمان و نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 توضیح خواهیم داد .

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98

زمان و روش ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98

زمان دقیق ویرایش اطلاعات ثبت نام ارشد 98 در حال حاضر از سوی سازمان سنجش اعلام نشده است اما بر طبق روند سال های قبل احتمالا در اسفند ماه ( زمان دقیق در این پست اطلاع رسانی میشود ) داوطلبان می توانند اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنند . پس از اعلام زمان ویرایش ثبت نام ارشد 98 لینک مربوط به ویرایش اطلاعات در سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org فعال می شود که لازم است داوطلبان با توجه به اطلاعات خواسته شده وارد بخش ویرایش اطلاعات ثبت نامی شده و نسبت به ویرایش بخش هایی که لازم است اقدام نمایند .

خبر تکمیلی: ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور کارشناسی ارشد 98 از تاریخ97/11/28 لغایت 97/12/1 صورت می گیرد. داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش می توانند اطلاعات ثبت نامی خود را کنترل و مشاهده و در صورت لزوم آن را ویرایش کنند. همچنین  داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده اند، در تاریخ فوق می توانند مجددا برای ثبت نام اقدام نمایند.

بخش های قابل ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98

یکی از سوالات مهم که ممکن است برای داوطلبان پیش بیاید این است که کدام یک از بخش های ثبت نامی قابل ویرایش است . در مرحله ویرایش اطلاعات ثبت نام ارشد 98 داوطلبان می توانند کلیه ی اطلاعات ثبت نامی خود که شامل اطلاعات فردی و اطلاعات امتحانی می باشد را ویرایش نمایند . داوطلبانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی می باشند و تا تاریخ 30 بهمن 97 فارغ التحصیل می شوند لازم است در زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد 98 نسبت به ویرایش و درج معدل دوره ی کارشناسی خود اقدام نمایند . همچین داوطلبانی که در تا تاریخ 31 شهریور 98 فارغ التحصیل می شوند لازم است در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 98 نسبت به ویرایش و درج میانگین نمرات واحد های درسی گذارنده دوره ی کارشناسی تا تاریخ 97/11/30 خود اقدام نمایند . در انتها توصیه می شود پست های مربوط به شرایط ثبت نام ارشد 98 ، مهلت مجدد ثبت نام ارشد 98 ، دفترچه ثبت نام ارشد 98 را نیز مطالعه نمایید .