مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98

در این پست مشاوره در مورد زمان و نحوه ثبت نام در مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 توضیحات داده میشود .

توضیحات مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98

پس از اتمام زمان ثبت نام کنکور ارشد 98 سازمان سنجش برای داوطلبانی که در فرصت اعلام شده موفق به ثبت نام و شرکت در آزمون نشده اند شرایطی را فراهم نموده است تا در فرصت مجدد این داوطلبان نیز بتوانند در کنکور ارشد 98 ثبت نام نمایند . هر یک از داوطلبان متقاضی ثبت نام کنکور ارشد 98 لازم است قبل از انجام فرایند اینترنتی ثبت نام آزمون ارشد در مورد شرایط ثبت نام کنکور ارشد 98 اطلاعات کافی را داشته باشند که در ادامه این پست در مورد زمان ثبت نام مجدد و شرایط ثبت نام توضیحات کاملی ارائه میگردد .

مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98

زمان مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98

احتمالا در کنکور ارشد 98 فرصت زمانی مجدد جهت ثبت نام آزمون در اسفند ماه خواهد که پس از انتشار خبر دقیق مهلت مجدد ثبت نام در این بخش اطلاع رسانی می شود . پس از اعلام زمان ثبت نام مجدد داوطلبان متقاضی می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به ادرس sanjesh.org ثبت نام خود را انجام دهند . کلیه ی داوطلبان برای انجام ثبت نام ابتدا باید از طریق سایت سازمان سنجش کارت اعتباری مربوط به هزینه ثبت نام ارشد 98 را پرداخت کرده و سپس فرایند ثبت نام خود را انجام دهند و در پایان کد رهگیری مربوط به ثبت نام دریافت نمایند . داوطلبان دقت نمایند که از اطلاعات ثبت نامی خود پس از انجام کد رهگیری پرینت تهیه نمایند زیرا این اطلاعات در مراحل بعدی فرایند کنکور ارشد 98 لازم می باشد . داوطلبان متقاضی ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد 98 نیازی به ثبت نام جداگانه ندارند و جهت ثبت نام باید از طریق سازمان سنجش اقدام نمایند . 

خبر تکمیلی : مهلت مجدد برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 از تاریخ 97/11/28 لغایت 97/12/1 خواهد بود. همچنین در این بازه داوطلبینی که در مهلت مقرر تعیین شده در اذر ماه 97 ثبت نام کرده بودند، قادر به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود خواهند بود.

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98

هر یک از داوطلبان برای ثبت نام در آزمون ارشد 98 باید در مورد شرایط شرکت در کنکور ارشد 98 اطلاعات کافی که در دفترچه ثبت نام ارشد 98 درج شده است را داشته باشند لذا توصیه می شود برای اطلاع از شرایط ثبت نام که شامل شرایط عمومی و اختصاصی هر داوطلب می باشد به پست شرایط ثبت نام ارشد 98 مراجعه کنید . همچنین به کلیه داوطلبان توصیه میگردد پست های مربوط به ویرایش ثبت نام کنکور ارشد 98 ، کارت ورود به جلسه ارشد 98 را نیز مطالعه نمایند .