هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99

در این مقاله برآنیم تا مطالب کلیدی و مهم ثبت نام کنکور سراسری 99 اعم از هزینه ثبت نام و نحوه ثبت نام و همچنین تعرفه های موجود در سال های قبل را شرح دهیم .

هر ساله ثبت نام کنکور سراسری در بهمن ماه آغاز می شود.

همزمان با مشخص شدن تاریخ ثبت نام کنکور سراسری 99 ، داوطلبان می بایست در مدت زمان معینی که ازطرف  سازمان سنجش مقررشده است وارد سایت sanjesh.org  شوند و با پرداخت هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99 اقدام به خرید کارت اعتباری نمایند.

هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99

در این کارت شماره سریال 12 رقمی موجود است که برای ثبت نام ضروری است  که اصطلاحا به آن هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99 گفته می شود که داوطلبان برای ثبت نام خود مستلزم به خرید این کارت اعتباری هستند.

داوطلبان  مجاز خواهند بود تنها  در( یک گروه آزمایشی اصلی ) ریاضی ، انسانی و تجربی و ( یک یا هر دو گروه آزمایشی شناور) هنر و زبان شرکت کنند ولی باید برای هر گروه آزمایشی یک کارت اعتباری جداگانه خریداری نماید.

پس از این بازه اصلی مهلتی چندروزه و بدون وقفه با زمان اصلی ثبت نام با عنوان تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99  برای جا ماندگان کنکور در نظر گرفته می شود. لازم به ذکر است از زمان ادغام کنکور سراسری و کنکور دانشگاه آزاد، داوطلبان علاقمند به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی، نیاز به خرید کارت اعتباری مجدد برای این دانشگاه ندارند و فقط یک کارت اعتباری برای ثبت نام در آزمون سراسری کافی می باشد.

ثبت نام به صورت کاملا اینترنتی از طریق سایت سنجش انجام میشود و هیچگونه سایت دیگری به این منظور طراحی نگردیده است. توجه فرمایید که پس از خرید کارت اعتباری و ثبت نام آزمون کنکور سراسری99، کد پیگیری را حتما تا پایان آزمون سراسری نزد خود نگه دارید.

داوطلبان می بایست برای پرداخت هزینه کنکور سراسری 99 از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب که شامل(رمز دوم، cvv2  و تاریخ انقضا معتبر) استفاده نمایند.

با توجه به این که هنوز اطلاعیه ای در خصوص هزینه ثبت نام کنکور سراسری99 از سازمان سنجش صادر نشده است، به منظور آشنایی بیشتر شما  چند مورد از  تعرفه های هزینه ثبت نام کنکور سال قبل را در اینجا ذکر کرده ایم.

تعرفه های ثبت نام  کنکورسراسری 98

هزینه ثبت نام کنکور سراسری 98: 27,500 تومان

هزینه ثبت نام کنکور سراسری 98 خارج از کشور: 400 هزار تومان

هزینه علاقمندی به گزینش در دانشگاه پیام نور ، مراکز غیرانتفاعی کنکور 98: 13,800 هزار تومان

هزینه آزمون عملی رشته تربیت بدنی کنکور 98: 31 هزار تومان

هزینه آزمون عملی رشته های هنر کنکور 98: 50 هزار تومان

هزینه مصاحبه و بررسی صلاحیت های عمومی دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی کنکور 98: 34 هزار تومان

هزینه خدمات سامانه انتخاب رشته پیشنهادی کنکور 98 (اختیاری): 7,500 هزار تومان

هزینه خدمات پیام کوتاه آزمون (اختیاری) برای تمام پیام های ارسالی: 600 تومان


نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکورسراسری 99

1.ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی سایت sanjesh.org و مشاهد تصویر زیر

هزینه ثبت نام کنکور سراسری

2. در قسمت سمت چپ سایت در زیر تیتر دسترسی منابع ، گزینه ای تحت عنوان خرید کارت اعتباری و جود دارد. برروی آن کلیک می فرمایید.

هزینه ثبت نام کنکورسراسری

3. با کلیک برروی گزینه خرید کارت اعتباری وارد یک صفحه دیگر میشوید که در آنجا 4 عدد سریال کارت اعتباری وجود دارد.

هزینه ثبت نام کنکور سراسری

4. با کلیک برروی هریک ازلینک های سریال ثبت نام کنکور مورد نظروارد درگاه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور ۹۹ می شوید .

هزینه ثبت نام کنکور سراسری

لطفا در هنگام وارد کردن مشخصات فردی خود دقت نمایید تا در هنگام ثبت نام ، به مشکل جدیی برنخورید.

5.  با تکمیل مشخصات خواسته شده و کلیک برروی گزینه تایید و ادامه، صفحه ای با مشخصات فردی  که در صحفه بالا وارد کرده اید، نمایان می شود.

هزینه ثبت نام کنکورسراسریFF

6.  در نهایت باید اطلاعات کارت بانکی خود را درج نمایید.

هزینه ثبت نام کنکور سراسری

چنانچه پس از اتمام مراحل گفته شده در بالا ، داوطلب متقاضی شرکت در یکی از رشته های شناور هم باشد، میتواند تمام مراحل بالا را از اول  دوباره انجام دهد.

قابل ذکر است که تمام مراحل گفته شد مطابق با ثبت نام کنکور سال قبل است درصورت هرگونه تغییر وتحویلی در سال جدید، مقاله به روزرسانی خواهد شد.

در صورت وجود هر گونه مشکل و ایجاد  سوال و شبه ای می توانید آن را با کارشناسان ما درمیان بگذارید، تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و مناسب ترین پاسخ را در اختیار شما قرارخواهند داد.