نفرات برتر کنکور سراسری 96 اعلام شد

نفرات برتر کنکور 96 در رشته های ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان های خارجه از سوی سازمان سنجش منتشر شد.

نفرات برتر کنکور 96 رشته ی ریاضی

نفرات برتر کنکور سراسری 96 در پنج گروه آزمایشی تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان مشخص شد. در بین نفرات برتر کنکور ریاضی 96 همه ی داوطلبان مرد هستند که از بین ده نفر برتر کنکور ریاضی 96 پنج داوطلب از تهران هستند. نفر اول کنکور سراسری ریاضی 96 آقای صابر دین پژوه ، نفر دوم کنکور ریاضی 96 آقای محمد کاظم فقیه خراسانی و نفر سوم کنکور سراسری 96 ریاضی آقای علی فاطمی مفرد می باشد. 

نفرات برتر کنکور سراسری 96 اعلام شد

نفرات برتر کنکور 96 رشته ی تجربی

نفرات برتر کنکور تجربی 96 شامل داوطلب هایی از شهر های مختلف ایران است و نفر اول کنکور تجربی 96 آقای امیرحسین قاسمی نژاد رائینی و نفر دوم آقای امیر حسین قوی دل سرد صحرا و نفر سوم آقای محمد رضا نادری می باشد.

نفرات برتر کنکور سراسری 96 اعلام شد

نفرات برتر کنکور 96 رشته ی انسانی

در بین نفرات برتر کنکور انسانی 96 هفت داوطلب از تهران می باشد که در این بین تهران از لحاظ نفرات برتر کنکور 96 انسانی رکورد دار می باشد.نفر اول کنکور انسانی 96 آقای عرفان میران زاده مهابادی و نفر دوم کنکور سراسری 96 انسانی خانم یلدا حجتی و نفر سوم کنکور سراسری انسانی 96 آقای علی مهرایی می باشد.

نفرات برتر کنکور سراسری 96 اعلام شد

نفرات برتر کنکور 96 رشته ی هنر

هر سه رتبه برتر کنکور سراسری هنر 96 خانم می باشند.

نفرات برتر کنکور سراسری 96 اعلام شد

نفرات برتر کنکور 96 رشته ی زبان

نفرات برتر کنکور زبان 96 آقا می باشند.

نفرات برتر کنکور سراسری 96 اعلام شد

ا
المیرا

من خودم امسال میرم دهم رشته تجربی و میخوام از همین امسال شروع کنم تا بلکه منم سال 99 برای کشور و خانوادم مثل شما دوستان افتخارآفرینی کنم.واقعا خسته نباشید.پیش به سوی موفقیت. به اندازه آرزوهات تلاش کن و به اندازه تلاشت آرزو.انیشتین

ا
اردشیر

آفرین به این بچه های زحمتکش . کاش همه جوونا از اینا یاد بگیرن . من خودم که رتبه زیر ۵۰۰۰ آوردم از خودم بدم می آد و میدونم اینا چقدر سختی کشیدن و از خوشیشون زدن .

ح
حمید

تا به حالا شده یه ژن برتری تو کنکور رتبه تک رقمی داشته باشه ؟؟ آقازاده خجالت بکش ژن برتر یعنی این که اکثر برترین های کنکور بچه روستایی هستن و در فقر و با مشقت ، کسب رتبه می کنند البته شما هم به وقتش در اختلاس کسب رتبه می کنید که واقعا باعث سر افرازی شان و منزلت خانوادت هستی