معرفی بهترین منابع کمک درسی و کتاب های تست شیمی دهم

در این پس بهترین منابع کمک درسی و تست شیمی پایه دهم رشته های ریاضی و تجربی به طور کامل بررسی خواهد شد .

مشاوره معرفی بهترین منابع کمک درسی و کتاب های تست شیمی دهم

سال دهم یک از مهمترین بازه های زمانی برای دانش آموزان می باشد . در واقع بسیاری از داوطلبان که در کنکور سراسری موفق می شوند مطالعه دروس کنکور خود را از سال دهم شروع می کنند . بسیاری از دانش آموزان که در حال آماده شدن برای کنکور در پایه دهم هستند و قصد دارند در مورد معرفی بهترین منابع کمک درسی و کتاب های تست شیمی دهم اطلاعات کافی را کسب نمایند این پست را به طور کامل مطالعه نمایند . در واقع درس شیمی یکی از دروس اختصاصی مهم برای داوطلبان کنکور ریاضی و تجربی می باشد و باید تمام داوطلبان زمان کافی را برای مطالعه این درس اختصاص دهند و کنار زمان از منابع قوی و استاندارد کنکوری برای مطالعه درس شیمی استفاده نمایند . در ادامه مطلب به معرفی معرفی بهترین منابع کمک درسی و کتاب های تست شیمی دهم می پردازیم .

معرفی بهترین منابع کمک درسی و کتاب های تست شیمی دهم

معرفی کتاب تست شیمی دهم نشر الگو

کتاب تست شیمی دهم نشر الگو شامل درسنامه های جامع و سوالات تستی استاندارد مطابق کنکور سراسری می باشد . کتاب تست شیمی دهم الگو سعی نموده است تمام نکات مهم کتاب درسی را به طور کامل پوشش دهد و همچنین سوالات چهارگزینه ای استاندارد را در اختیار دانش آموزان قرار دهد . این کتاب یکی از منابع مناسب جهت مطالعه درس شیمی پایه دهم می باشد . از ویژگی های این کتاب می توان به پوشش تمام نکات فصلهای کتاب درسی با استفاده از سوال‌های تألیفی و درس‌نامه‌های کامل ،به همراه توضیحات جامع و سوال‌های ترکیبی از چند فصل و طرح سوال‌های شمارشی مطابق با سبک جدید سوالات کنکور سراسری

معرفی بهترین منابع کمک درسی و کتاب های تست شیمی دهم

معرفی کتاب تست شیمی دهم خیلی سبز

کتاب تست شیمی دهم خیلی سبز یکی دیگر از منابع مناسب جهت مطالعه درس شیمی در پایه دهم می باشد . این کتاب شامل دو بخش تست درسنامه های شیمی پایه دهم می باشد . از ویژگی های این کتاب میتوان به تست های طبقه بندی مطابق با سوالات کنکور سراسری و درسنامه های جامع و مفهومی اشاره نمود .

معرفی بهترین منابع کمک درسی و کتاب های تست شیمی دهم

معرفی کتاب تست شیمی دهم مبتکران

اگر میخاهید که یک بانک کامل از سوالات تست درس شیمی پایه دهم را در اختیار داشته باشید می توانید کتاب تست شیمی دهم مبتکران تالیف مهندس بازرگان را تهیه نماید که علاوه بر بانک تست کامل شامل درسنامه نیز می باشد . تست های این کتاب در قالب تست های آسان ، متوسط ، سخت و خیلی سخت طراحی شده است . این کتاب در دو جلد تالیف شده است .

معرفی بهترین منابع کمک درسی و کتاب های تست شیمی دهم

کتاب میکرو شیمی دهم گاج

یکی دیگر از منابع مناسب برای مطالعه درس شیمی پایه دهم و تست زنی کتاب میکرو شیمی گاج دهم می باشد درسنامه های کامل با بیان ساده و تست های تالیفی و سراسری و تست های ترکیبی می باشد . درسنامه های کتاب با بیانی ساده برای و روان توضیح داده شده است و انواع تست های تالیفی و سراسری و ترکیبی را در خود جای داده است .

معرفی بهترین منابع کمک درسی و کتاب های تست شیمی دهم

جمع بندی بهترین منابع شیمی دهم

در این پست معرفی بهترین منابع کمک درسی و کتاب های تست شیمی دهم که دارای ساختار مناسبی و استاندارد برای مطالعه می باشد که هر دانش آموز بر حسب نیاز و زمان خود می تواند این کتاب ها را تهیه نماید . همچنین توصیه میشود پست مربوط به بهترین منابع کمک درسی دهم را نیز مطالعه نمایید .

ه
هلیا

خب کدوم رو بیشتر ازهمه خریدن.؟.؟کدوم سطحش فراتر ازکتابه؟کدوم سوالات منبع داره؟میشه راهنمایی کنید

s
salman

سلام خیلی ممنون از سایت خوبتون.از بین کتاب های تست شیمی که معرفی کردید , شما کدام یک از کتاب هارا را پیشنهاد میکنید؟!

m
milad

این وتاب ها درباره ی درس توضیح میده؟؟؟؟

ز
زهرا

کاش قیمت کتاب ها رو هم درج میکردین

م
مسعود

با استفاده از کتاب نشر الگو دیگه نیازی به کتاب درسی نیست؟؟؟؟؟

ه
همکلاسی

سلام در حتما باید کتاب درسی نیز مطالعه شود

ا
الهام

این کتاب ها پاسخ نامه هم دارند

ه
همکلاسی

سلام بله پاسخنامه تشریحی نیز دارند

م
محمد

با سلام کتاب های خیلی سبز بسیار فوق العاده هستند ‌‌. هم از نظر تست و هم از نظر درسنامه