سایت ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم

در این پست به معرفی سایت ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم خواهیم پرداخت .

درباره سایت ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم

همزمان با تغییر در آزمون سنجش تیزهوشان سال ششم به هفتم سامانه جدید ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم اعلام شد . سایت سنجش هوش تیزهوشان هفتم جهت ثبت نام اینترنتی متقاضیان شرکت در آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98 آماده شده است . با توجه به اینکه از سایت سنجش هوش تیزهوشان هفتم در سال تحصیلی جدید رونمایی شده است ممکن است که دانش آموزان با سایت جدید آشنایی نداشته باشند و ما در این پست به معرفی سایت ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم خواهیم پرداخت .

سایت ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم

آدرس سایت ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم

تمامی متقاضیان ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم در سال تحصیلی 97 - 98 لازم است ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند . آدرس سایت ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم hoosh.medu.ir می باشد که لازم است داوطلبان با مراجعه به این سایت و پر کردن فرم ثبت نام اینترنتی ثبت نام خود را انجام دهند . جهت ثبت نام در این آزمون توصیه می شود پست های مربوط به ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98 و زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98 و منابع آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98 را مطالعه نمایید .

سایت ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم

فرایند ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم

کلیه ی فرایند ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم تا اعلام نتایج نهایی این آزمون از طریق سایت hoosh.medu.ir انجام میگیرید که داوطلبان لازم است در هر کدام یک از مراحل با توجه به اطلاعیه های صادر شده به این سایت مراجعه نمایند .

ا
اَروشا

سلام ببخشید نتایج رو کِی اعلام می کنند؟

ه
همکلاسی

سلام نیمه دوم شهریور ماه اعلام میشه

م
محراب رحمانی

سلام نتایج آزمون ششم به هفتم چه زمان رو سایت میرود؟