منابع آزمون سنجش هوش مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98

در این پست منابع سوالات آزمون سنجش هوش مدارس تیزهوشان ششم به هفتم در سال تحصیلی 97 - 98 توضیح داده می شود .

مشاوره منابع آزمون سنجش هوش مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98

پس از اینکه آزمون های تستی در دوره ابتدایی در پایه ششم به هفتم جهت قبولی در آزمون های مدارس تیزهوشان لغو گردید نحوه سنجش دانش آموزان برای قبولی در آزمون های ورودی مدارس تیزهوشان تغییر کرد . پس از اعلام شرایط ثبت نام سنجش هوش تیزهوشان هفتم توسط وزارت آموزش و پرورش در پست ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98 شرایط ثبت نام ، زمان ثبت نام و زمان برگزاری و اعلام نتایج توضیح داده شده است . در ادامه منابع آزمون سنجش هوش مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98 توضیح داده شده است . 

منابع آزمون سنجش هوش مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98

توضیح منابع آزمون سنجش هوش مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98

بر خلاف آزمون های تستی تیزهوشان هفتم که در سال های گذشته منابع مورد سوال از آنها اعلام می شود آزمون سنجش هوش مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98 هیچ گونه منبع خاصی ندارد و در واقع پذیرش در آزمون سنجش هوش تیزهوشان بر پایه هوش و استعداد تحصیلی دانش آموزان می باشد . لذا بر این اساس دانش آموزان هیچ گونه نیازی به شرکت در کلاس تقویتی و تهیه منابع ندارند . 

نکات آزمون سنجش هوش مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98

ثبت نام آزمون تیزهوشان از تاریخ در تاریخ 19 تا 24 خرداد انجام میگیرد که لازم است دانش آموزان به مراجعه به سایت ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان هفتم به ادرس hoosh.medu.ir در این آزمون ثبت نام نمایند . در پایان توصیه میشود پست های مربوط به زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98 و ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98 را مطالعه نمایید . 

m
mohammad

بهتر از این نمیشه ممنونم