زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98

با توجه به نزدیک شدن زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98 در این مقاله در مورد زمان و نحوه ثبت نام این آزمون توضیح خواهیم داد .

درباره زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98

پس از تصمیم جدید وزارت آموزش و پرورش مبنی بر برگزاری آزمون سنجش هوش تیزهوشان هفتم 97 - 98 زمان ثبت نام در این آزمون و همچنین سایت ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان هفتم اعلام شد . در پست های مربوط به ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان هفتم 97 - 98 در مورد مراحل کامل ثبت نام در این آزمون توضیح داده شده و در این پست زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98 و سایت سنجش هوش تیزهوشان هفتم معرفی می شود .

زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98

زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98

پروسه ثبت نام تا اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان از خرداد تا اواخر شهریور انجام میگیرد . زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم در سال تحصیلی 97 - 98 که توسط وزارت آموزش و پرورش اعلام شده است از تاریخ 19 لغایت 24 خرداد ماه می باشد . داوطلبان متقاضی ثبت نام در آزمون سنجش هوش تیزهوشان پایه ششم به هفتم لازم است در تاریخ اعلام شده با مراجعه به وسایت آزمون سنجش هوش تیزهوشان هفتم به آدرس hoosh.medu.ir و وارد نمودن اطلاعات لازم جهت ثبت نام اینترنتی ثبت نام خود را در این آزمون تکمیل نمایند .

جدول زمان بندی آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98

در این بخش جدول زمان بندی آزمون سنجش هوش تیزهوشان شامل زمان ثبت نام و برگزاری و اعلام نتایج را میتوانید مطالعه نمایید . همچنین توصیه میگردد به پست های مربوط به منابع آزمون سنجش هوش تیزهوشان هفتم 97 - 98 و پست ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98 نیز مراجعه نمایید .

موضوع
تاریخ
سایت
زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان هفتم
19 الی 24 خرداد ماه
hoosh.medu.ir
زمان برگزاری فرایند سنجش هوش تیزهوشان هفتم
5 مرداد 97

زمان اعلام نتایج
نیمه دوم شهریور ماه