بودجه بندی آزمون های آزمایشی سنجش پایه دهم ، یازدهم و دوازدهم 97 - 98

در این بخش بودجه بندی کامل آزمون های آزمایشی سنجش در دو مرحله تابستان و مهر ویژه دانش آموزان سال دهم و یازدهم و دانش آموزان دوازدهم متقاضی شرکت در کنکور 98 در سال تحصیلی 97 - 98 در رشته های ریاضی ، تجربی و انسانی و همچنین داوطلبان نظام قدیم می باشد .

توضیحات بودجه بندی آزمون های آزمایشی سنجش 97 - 98

اگر قصد شرکت در آزمون های آزمایشی سنجش در سال تحصیلی 97 - 98 دارید و جزء یکی از دانش آموزان در پایه دهم ،یازدهم و یا دوازدهم هستید لازم است با نحوه برنامه ریزی و بودجه بندی آزمون های این موسسه در سال تحصیلی 97 - 98 آشنا شوید . هر ساله موسسه سنجش آزمون های آزمایشی خود را در دو نوبت برای دانش آموزان و داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور سراسری تهیه می کند . بخش نخست آزمون ها مربوط به آزمون های تابستانه می باشد که برای دانش آموزان سال یازدهم و دوازدهم در رشته های ریاضی و تجربی و انسانی و هنر و زبان برگزار می شود . بخش دوم آزمون ها از مهرماه شروع می شود که ویژه کلیه دانش آموزان مقطع دوم متوسطه می باشد . در این بخش بودجه بندی آزمون های آزمایشی سنجش در مرحله تابستان برای دانش آموزان سال یازدهم و دوازدهم جهت دانلود قرار گرفته است و بودجه بندی آزمون های مهرماه مربوط به سال تحصیلی 97 - 98 به محض انتشار از سوی موسسه سنجش در این بخش منتشر خواهد شد . در پست های مربوط به بودجه بندی آزمون های قلم چی 97 - 98 ، بودجه بندی آزمون های گزینه دو 97 - 98 ، بودجه بندی آزمون های گاج 97 - 98 میتوانید بودجه بندی این موسسات را در سال تحصیلی 97 - 98 بررسی نمایید . 

بودجه بندی آزمون های آزمایشی سنجش تابستان 97

دانلود بودجه بندی تابستانه آزمون های آزمایشی سنجش پایه دوازدهم کلیه ی رشته ها

دانلود بودجه بندی تابستانه آزمون های آزمایشی سنجش پایه یازدهم کلیه ی رشته ها

بودجه بندی آزمون های آزمایشی سنجش پایه دهم ، یازدهم و دوازدهم 97 - 98

درباره بودجه بندی آزمون های آزمایشی سنجش 97 - 98

هر یک از موسسات با توجه به بازه زمانی تا برگزاری کنکور سراسری بودجه بندی اختصاصی خود را منتشر می کنند . بودجه بندی آزمون های آزمایشی به داوطلبان کمک می کند تا بر اساس محدوده برنامه هر آزمون ساعت و برنامه هفتگی خود را تنظیم نمایند که بدین ترتیب در صورتی که داوطلب به صورت مرتب بر اساس هر آزمون برنامه مطالعه خود را به جلو ببرد تا زمان برگزاری کنکور سراسری می تواند کلیه دروس عمومی و اختصاصی خود را مطالعه نماید و با آمادگی کامل در جلسه کنکور حاضر شود . 

نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 0.21 مگابایت
منبع : همکلاسی
م
مبینا

سلام من ازمون30اذر و شرکت کردم اما هنوز بودجه بندی بم ندادن دوازدهم انسانی

ز
زهرا

سلام و خسته نباشید من نظام قدیم هستم و میخوام برا کنکور 98 شرکت کنم. متاسفانه هیچ موسسه ای برای نظام قدیم ها ازمون های ازمایشی برگزار نمی کنه. فقط سنجشه که اونم تنها ازمون های جامعش برا نظام قدیم و جدیدی ها جداگانه اس. پس ما نظام قدیم ها چیکار کنیم؟

ا
اعظم

آزمون های کانون برای نظام قدیمی ها برنامه جدا داره

س
سعید

سلام.من نظام قدیمم.اومدم همه آزمونهای مرحله ای رو شرکت کردم اما الان متوجه شدم سوالاتش فقط واسه نظام جدیده.چکار کنم؟