بهترین منابع درسنامه و تست فیزیک دهم تجربی و ریاضی

در این بخش به معرفی کامل بهترین منابع درسنامه و تست فیزیک دهم در رشته های ریاضی و تجربی می پردازیم

مشاوره بهترین منابع درسنامه و تست فیزیک دهم

یکی از عوامل موفقیت هر دانش آموز و داوطلب کنکور در پاسخ گویی به سوالات کنکور اختصاصی استفاده از منابع استاندارد کمک درسی کنکور می باشد که در هر دو بخش درسنامه و تست پاسخگوی نیاز های داوطلبین باشد . درس فیزیک یکی از درس های مهم برای داوطلبان هر دو رشته ریاضی و تجربی می باشد که سهم مهمی در رتبه داوطلب دارد و دانش آموزان باید از منابع معتبر کمک درسی برای مطالعه این درس استفاده نمایند . منابعی که در بخش درسنامه توضیحات کافی را برای یادگیری دانش آموزان ارائه دهند و در بخش تست سوالات منطبق بر کنکور سراسری را برای دانش آموزان مهیا نمایند . ما در این بخش به معرفی بهترین منابع فیزیک دهم هم از لحاظ درسنامه و هم تست در رشته های ریاضی و تجربی می پردازیم . یکی از موارد بسیار مهمی که باید تمام دانش آموزان پایه دهم و کنکوری ها به آن توجه داشته باشند این است که منبع طراحی سوالات کنکور سراسری کتاب درسی است و نباید هیچ یک از داوطلبان از مطالعه کتاب درسی غافل شوند و کتاب درسی و کمک درسی باید در کنار یکدیگر مورد مطالعه قرار بگیرند . در نگاهی به طراحی سوالات فیزیک کنکور سراسری در سال های گذشته می بینیم که طراحان از مثال ها و تمرین های موجود در کتاب درسی نیز استفاده می کنند و لازم می باشد که تمام دانش آموزان متن کتاب درسی فیزیک و سوالات موجود در هر فصل را به طور کامل مطالعه نمایند . 

معرفی کتاب میکرو فیزیک دهم گاج

یکی منابع عالی برای مطالعه فیزیک دهم کتاب میکرو گاج فیزیک دهم می باشد . در ابتدای هر مبحث درسنامه و توضیحات کاملی ارائه شده است که جهت یادگیری کامل دانش آموزان تعدادی سوال در هر درسنامه مطرح شده است . در ادامه سوالات تستی مربوط به هر بخش ارائه شده است که شامل سوالات تستی و تالیفی می باشد . 

بهترین منابع درسنامه و تست فیزیک دهم تجربی و ریاضی

معرفی کتاب تست فیزیک دهم خیلی سبز

یکی دیگر از منابع مناسب برای مطالعه فیزیک دهم کتاب تست فیزیک دهم خیلی سبز می باشد . کتاب تست فیزیک دهم خیلی سبز شامل درسنامه های کنکور در ابتدای هر مبحث می باشد که در هر درسنامه سوالات و نکات کنکوری برای یادگیری کامل دانش آموزان ارائه شده است . بخش تست شامل تست های تالیفی و سراسری سال های گذشته می باشد که منبع مناسبی از سوالات تستی برای دانش آموزان است . 

بهترین منابع درسنامه و تست فیزیک دهم تجربی و ریاضی

معرفی کتاب تست فیزیک دهم نشرالگو

در ادامه به معرفی کتاب تست فیزیک یازدهم نشرالگو می پردازیم . این کتاب شامل دو بخش درسنامه و تست است . درسنامه های این کتاب منطبق بر کتاب درسی می باشد و توضیحات کاملی را در هر بخش ارائه نموده است . بخش تست این کتاب شامل سوالات چهار گزینه تالیفی و تستی منطبق بر کتاب درسی می باشد . 

بهترین منابع درسنامه و تست فیزیک دهم تجربی و ریاضی

جمع بندی بهترین منابع درسنامه و تست فیزیک دهم

در این پست به معرفی بهترین منابع کنکوری فیزیک دهم در رشته های ریاضی و تجربی پرداختیم . کتاب هایی که در این بخش معرفی شد هر از لحاظ درسنامه و هم تست در سطح مناسبی قرار دارند و منبع مناسبی برای مطالعه فیزیک دهم می باشند که می توانید با بررسی کتاب های معرفی شده مناسب ترین کتاب را برای خود انتخاب نمایید . همچنین به تمام دانش آموزان توصیه می شود که مطالعه کتاب درسی فیزیک در کنار کتاب های کمک درسی انجام شود . در پست معرفی بهترین منابع پایه دهم لیست کاملی از منابع مناسب جهت مطالعه دروس کنکور ارائه شده است .