بهترین منابع تست و درسنامه فیزیک یازدهم ریاضی و تجربی

در این پست به معرفی جامع کتاب های کمک درسی فیزیک رشته های ریاضی و تجربی که دارای تست و درسنامه مناسب جهت مطالعه کنکور میپردازیم .

مشاوره بهترین منابع تست و درسنامه فیزیک یازدهم

درس فیزیک یکی از دروس مهم اختصاصی برای داوطلبان رشته ریاضی و تجربی می باشد که لازم است تمام دانش آموزان پایه یازدهم و داوطلبان کنکور سراسری مناسب استاندارد کنکوری را برای مطالعه و تست زنی این درس تهیه نماید . در واقع در سال های اخیر روند طراحی سوالات کنکور سراسری به سمت مفهومی شدن سوق داده شده است و داوطلب باید با مفهوم مطالب به طور کامل آشنایی داشته باشد از این رو تهیه کتاب های کمک درسی فیزیک که از لحاظ درسنامه و تست منطبق بر کنکور سراسری باشند بسیار دارای اهمیت است . در ادامه توضیحات پست بهترین منابع تست و درسنامه فیزیک یازدهم در رشته های ریاضی و تجربی به معرفی کتاب های کمک درسی موجود در بازار می پردازیم .

معرفی کتاب تست فیزیک یازدهم خیلی سبز 

کتاب تست فیزیک یازدهم خیلی سبز که یکی از منابع مناسب برای مطالعه درس فیزیک می باشد . ساختار کتاب تست فیزیک یازدهم بدین گونه می باشد که در ابتدا درسنامه های کامل و مفهومی برای هر بخش از فصل های فیزیک یازدهم توضیح داده شده است و در ادامه تست های تالیفی و سراسری به صورت طبقه بندی گنجانده شده است . 

بهترین منابع تست و درسنامه فیزیک یازدهم ریاضی و تجربی

معرفی کتاب تست فیزیک یازدهم نشر الگو

در ادامه توضیحات به معرفی کتاب تست فیزیک یازدهم نشر الگو می پردازیم . ساختار کتاب فیزیک یازدهم نشر الگو شامل دو بخش درسنامه و تست است . در بخش درسنامه فیزیک یازدهم ابتدا به توضیحات کامل مباحث فیزیک یازدهم پرداخته شده است که برای یادگیری کامل هر درسنامه چند تست نیز در هر بخش از درسنامه گنجانده شده است و درسنامه‌ای منطبق با کتاب درسى فیزیک‌ پایه‌ی یازدهم را برای دانش آموزان مهیا نموده است . بخش تست شامل تست های تالیفی منطبق بر سوالات کنکور و همچنین سوالات فیزیک کنکور سال های گذشته می باشد . 

بهترین منابع تست و درسنامه فیزیک یازدهم ریاضی و تجربی

معرفی کتاب میکرو فیزیک یازدهم گاج

یکی دیگر از منابع مناسب جهت مطالعه درس فیزیک یازدهم کتاب میکرو فیزیک یازدهم انتشارات گاج می باشد . این کتاب شامل درسنامه و پرسش های چهارگزینه ای می باشد . هر درسنامه شامل توضیح و آموزش کامل مباحث هر بخش به همراه مثال های آموزشی می باشد . بخش پرسش های چهار گزینه ای شامل شامل تست های تالیفی و سوالات کنکور سراسری سال های گذشته می باشد .

بهترین منابع تست و درسنامه فیزیک یازدهم ریاضی و تجربی

جمع بندی بهترین منابع تست و درسنامه فیزیک یازدهم

در این بخش به معرفی بهترین منابع برای مطالعه درس فیزیک در کنکور سراسری پرداخته شد . کتاب های معرفی شده در هر دو بخش درسنامه و تست دارای مطالب مناسب و استاندار می باشند که شما می توانید با مراجعه به کتاب فروشی و بررسی کتاب ها مناسب ترین کتاب را برای خود انتخاب نمایید . یکی از نکات بسیار مهمی که باید تمام دانش آموزان به آن توجه داشته باشند این است که مطالعه کتاب درسی فیزیک را در اولویت قرار دهند و تمام مطالب موجود در کتاب درسی و تمرین ها و مثال ها را بررسی نمایند . همچنین به شما توصیه می شود پست مربوط به بهترین منابع پایه یازدهم را نیز مطالعه کنید .