شرایط جدید ثبت نام دانش آموزان پایه هفتم مدارس تیزهوشان و زمان ثبت نام

شرایط جدید ثبت نام دانش آموزان پایه ششم به هفتم مدارس تیزهوشان در سال تحصیلی 97 - 98 و زمان ثبت نام اعلام شد .

خبر شرایط ثبت نام دانش آموزان پایه هفتم مدارس تیزهوشان

مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش شرایط ادامه تحصیل دانش اموزان در مقطع پایه هفتم در سال تحصیلی 97 - 98 در مدارس تیزهوشان را اعلام کرد . برای انتخاب دانش آموزان مدارس استعداد های درخشان آزمون سنجش هوش به طور هماهنگ در سراسر کشور برگزار می شود . زمان برگزاری آزمون سنجش هوش سراسری در مقطع ششم به هفتم در سال تحصیلی 97 - 98 پنجم مرداد ماه 97 می باشد و زمان اعلام نتایج نیمه دوم شهریور ماه می باشد . دانش آموزان متقاضی می توانند در تاریخ 19 الی 24 خرداد به وب سایت hoosh.medu.ir مراجعه نمایند و در این آزمون ثبت نام نمایند. 

شرایط جدید ثبت نام دانش آموزان پایه هفتم مدارس تیزهوشان و زمان ثبت نام

زمان ثبت نام دانش آموزان پایه هفتم مدارس تیزهوشان

زمان ثبت نام دانش اموزان متقاضی در تاریخ 19 الی 24 خرداد است که لازم است دانش آموزان با مراجعه به وب سایت هوش وزارت آموزش و پرورش به آدرس hoosh.medu.ir در این آزمون ثبت نام نمایند . زمان برگزاری آزمون سنجش هوش در پایه ششم به هفتم 5 مرداد ماه می باشد . زمان اعلام نتایج پذیرفته شدگان این مدارس نیمه دوم شهریور می باشد .

توضیحات شرایط ثبت نام دانش آموزان پایه هفتم مدارس تیزهوشان

جهت شرکت در این آزمون هیچ گونه آمادگی قبلی نیاز نمی باشد و دانش آموزان نیازی به مطالعه هیچ گونه منابع درسی ندارند . همچنین در صورتی که دانش آموز در مدارس غیر دولتی ثبت نام نموده و پس از شرکت در این آزمون پذیرفته شده بدون هیچ هزینه ای به مدارس سمپاد منتقل خواهد شد . در صورت اعلام هر گونه خبر جدید در این مورد در بخش اخبار تحصیلی وبسایت همکلاسی اطلاع رسانی خواهد شد .