ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

در این بخش شرایط کامل ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 به همراه زمان ثبت نام توضیح داده می شود .

مشاوره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

پس از اعلام زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 98 توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی که احتمالا در بهمن ماه می باشد ( زمان دقیق پس از اعلام از سوی مرکز سنجش پزشکی در این بخش و بخش اخبار تحصیلی اطلاع رسانی می شود ) داوطلبان پس از مطالعه کامل دفترچه ثبت نام کنکور ارشد وزرات بهداشت 98 با مراجعه به وب سایت این سازمان به آدرس sanjeshp.ir و تهیه کارت اعتباری ثبت نام نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند . هر یک از داوطلبان در زمان ثبت نام باید متناسب با رشته ی تحصیلی خود یک یا دو رشته ی امتحانی از دو گروه مختلف ثبت نام نمایند و در پایان ثبت نام اینترنتی کد رهگیری خود را دریافت نمایند . 

خبر تکمیلی: ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در تاریخ 10 صبح روز 97/11/30 لغایت ساعت 16 روز 97/12/10 صورت می گیرد. ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش پزشکی کشور انجام می شود.  کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در تاریخ 98/3/30 و 98/3/31 برگزار خواهد شد.

برنامه زمان بندی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

در پست مربوط به شرایط ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 98 مورد شرایط کامل شرکت در این آزمون توضیح داده شده است که در اینجا به برخی از این موارد اشاره می شود .

 داشتن مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری گروه پزشکی و یا مدارک بالاتر متناسب با آزمون ارشد ارشد پزشکی 98

 دانشجویان ترم اخر که متقاضی ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 98 هستند لازم است که گواهی مبنی بر فارغ التحصیلی تا تاریخ 98/6/31 را ارائه دهند .

هر یک از داوطلبان باید متناسب با مدرک تحصیلی خود در یکی از رشته های امتحانی که در دفترچه ثبت نام کنکور ارشد پزشکی 98 ذکر شده است ثبت نام نمایند . 

 کسانی که دارای مدرک معادل ، گواهی پایان دوره هستند کسانی که میانگین معدل کل کمتر از 12 در مقطع کارشناسی و افرادی که دارای مدرک تحصیلی که از طریق آزمون داخلی پذیرفته شده و این مدرک فقط دارای ارزش استخدام است مجاز به ثبت نام و شرکت در کنکور کارشناسی ارشد 98 وزارت بهداشت نیستند .

عدم اشتغال به تحصیل همزمان دوره های تحصیلی کارشناسی ارشد و سایر دوره ها ( ممنوعیت از تحصیل همزمان شامل دوره ی حضوری می باشد و ممنانعتی برای دوره های غیرحضوری ( مجازی ) وجود ندارد )

جهت مطالعه کلیه ی شرایط توصیه می شود به پست شرایط شرکت در کنکور ارشد پزشکی 98 مراجعه نمایید .

شرایط طرح نیروی انسانی جهت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

داوطلبانی متقاضی ثبت نام در آزمون ارشد پزشکی 98 هستند و دارای طرح نیروی انسانی هستند جهت شرکت در آزمون باید وضعیت طرح خود را مشخص نمایند . 

1 - داوطلبان رشته های پیراپزشکی که دارای طرح هستند یک بار میتوانند در دوران دانشجویی و یا در اولین آزمون پس از فراغت از تحصیل در کنکور ارشد پزشکی وزارت بهداشت 98 شرکت نمایند . این داوطلبان دقت نمایند در صورت پذیرفته شدن در آزمون تعهدات طرح مقطع کارشناسی آنها کماکان باقی می ماند . در صورتی که این افراد طرح خود را شروع کرده باشند در صورت قبولی در کنکور ارشد وزارت بهداشت 98 با دانشگاه محل خدمت تسویه و ادامه طرح به بعد از اتمام تحصیل موکول میشود .

تبصره : درصورتی که افراد مشمول طرح اجباری که در بند قبل ذکر شد یک بار در آزمون ارشد پزشکی ثبت نام کرده و پذیرش نشوند موظف به اتمام طرح خود می باشند و در صورتی مجاز به ثبت نام در کنکور ارشد پزشکی 98 هستند که طرح خود را تا تاریخ 98/6/31 به اتمام برسانند . همچنین این افراد در صورت قبولی باید گواهی پایان طرح خود را به دانشگاه محل قبولی ارائه دهند .

- مشمولین طرح اجباری که بعد از تاریخ 96/11/1 فارغ التحصیل شده و در کنکور ارشد 97 شرکت نکرده اند می توانند در کنکور ارشد پزشکی 98 ثبت نام نمایند .

2 - کلیه داوطلبان مشمول طرح نیروی انسانی که طرح خود را به اتمام رسانده اند و یا معاف شده می توانند با ارائه مدرک معافیت و یا پایان طرح در کنکور کارشناسی ارشد 98 وزارت بهداشت ثبت نام نمایند .

3 - شرایط ثبت نام داوطلبان پیام آور همانند مشمولین مقررات وظیفه عمومی می باشد .

4 - فارغ التحصیلان رشته های دندان پزشکی ، پزشکی و داروسازی به شرط اتمام طرح خود تا تاریخ 98/6/31 و یا معافیت می توانند در کنکور ارشد علوم پزشکی 98 ثبت نام نمایند .

5 - فارغ التحصیل استعداد درخشان رشته های پیرا پزشکی بدون محدودیت می توانند در ازمون ارشد شرکت نمایند .

6 - رشته های دارای طرح اجبار شامل پزشکی ، دندان پزشکی ، داروسازی ، هوشبری ، اتاق عمل ، پرستاری ، رادیولوژی ، علوم آزمایشگاه ، فوریت پزشکی ، پرستاری دندان پزشکی و بهداشت دهان ، 

پرتز دندان و ساخت پروتز دندانی  ( طرح اجباری در مقاطع کارادانی و کارشناسی از ورودی مهر 95 به بعد )

تکنسین سلامت دهان ( طرح اجباری مقطع کاردانی از ورودی 94 به بعد )

دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 در سه بخش ضوابط و نحوه ی برگزاری آزمون و جدول ها و فرم ها تدوین شده است که به تمامی داوطلبان توصیه میگردد قبل از انجام فرایند ثبت نام ، دفترچه ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 98 را مطالعه نمایند تا با تمامی ضوابط شرکت در این آزمون آشنا شوند . جهت دانلود دفترچه راهنما به پست دفترچه ثبت نام کنکور ارشد پزشکی 98 مراجعه نمایید .

توجه : برای دانلود دفترچه ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت میتوانید از باکس سبز رنگ پایین استفاده کنید(لینک دانلود فعال شد)

نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 3.7 مگابایت
منبع : همکلاسی
ح
حمید

سلام وقت بخیر من دانشجوی ترم شش علوم آزمایشگاهی هستم میخواستم بدونم ک میشه بصورت ازمایشی کنکور ارشد شرکت کنم یا نه؟