دانلود گام به گام علوم ششم

دانلود رایگان گام به گام علوم تجربی ششم حاوی جواب تمامی فعالیت های کتاب علوم سال تحصیلی 98-99

علوم ششم در چهارده درس تالیف شده است. هر درس از علوم ششم شامل فعالیت های مختلفی است ، از جمله این فعالیت ها می توان به فعالیت هایی با عنوان " آزمایش کنید" ، " فکر کنید" ، "کاوشگری" ، "جمع آوری اطلاعات" ، "گفت و گو" و خود "فعالیت" اشاره کرد.

گام به گام علوم ششم را در این صفحه برای هر درس به صورت جداگانه فراهم کرده ایم. دانلود گام به گام علوم ششم به رایگان انجام می گیرد.

جواب فعالیت های علوم ششم به صورت کامل در این گام به گام آورده شده است. برای آنکه گام به گام درس مد نظر خود را به سادگی بیابید می توانید از فهرستی که در ابتدای صفحه قرار دارد، استفاده کنید.

گام به گام علوم ششم توسط تیم همکلاسی تهیه شده است و مطابق با آخرین تغییرات کتاب درسی و مربوط به سال تحصیلی 98-99 می باشد. دانلود این گام به گام  کاملا رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه ای صورت می گیرد.

توجه! گام به گام درس اول تا درس هفتم از علوم ششم در حال نگارش است و پس از تکمیل شدن به این صفحه اضافه خواهد شد. گام به گام درس 8 تا درس 14 علوم ششم هم اکنون در این صفحه قابل دسترسی است.

دانلود گام به گام علوم ششم

نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص فایل های گام به گام ارائه شده در این صفحه برای ما ارسال کنید. نظرات شما در پیشبرد اهداف سایت و بهبود مطالب ارائه شده بسیار اثرگذار خواهد بود.

برای دانلود گام به گام کلیه درس های ششم به صفحه گام به گام ششم مراجعه کنید.

گام به گام علوم ششم درس اول

زنگ علوم نام اولین درس از علوم ششم است. جواب فعالیت های این درس در گام به گام درس اول علوم ششم آمده است. این گام به گام در حال نگارش است و در به روز رسانی های آینده به این صفحه اضافه خواهد شد.

گام به گام علوم ششم درس دوم

جواب فعالیت ها، جواب فکر کنید ها و آزمایش ها و سایر فعالیت های کلاسی درس دوم علوم ششم در گام به گام درس دوم علوم ششم آورده شده است. این گام به گام در مرحله آماده سازی است و پس از تکمیل شدن لینک دانلود آن در این بخش قرار خواهد گرفت.

گام به گام علوم ششم درس سوم

درس سوم علوم ششم" کارخانه کاغذسازی" نام دارد و به شرح موادی می پردازد که در ساخت کاغذ مورد استفاده قرار می گیرند. گام به گام در این بخش جواب فعالیت ها درس سوم علوم ششم را پوشش می دهد. گام به گام درس سوم علوم ششم هم اکنون در دست تالیف است و به زودی لینک دانلود آن در این قسمت قرار داده می شود.

گام به گام علوم ششم درس چهارم

در درس چهارم علوم ششم تحت عنوان " سفری به اعماق زمین" از ساختار درونی زمین صحبت می شود. گام به گام درس چهارم علوم ششم پاسخ تمامی فعالیت های این درس را دربرمی گیرد. این گام به گام در حال نگارش است و در به روز رسانی های آینده به این صفحه اضافه می شود.

گام به گام علوم ششم درس پنجم

درس پنجم علوم ششم " زمین پویا" نام دارد و به نحوه ایجاد زمین لرزه می پردازد. جواب فعالیت های درس پنجم علوم ششم در گام به گام این درس آمده است. گام به گام درس پنجم علوم ششم در محله آماده سازی قرار دارد و پس از تکمیل شدن لینک دانلود آن در این بخش قرار می گیرد.

گام به گام علوم ششم درس ششم

گام به گام درس ششم علوم ششم را در این بخش می توانید بیابید. البته این گام به گام هم اکنون در حال نگارش است و پس از تکمیل لینک دانلود آن در این بخش قرار می گیرد. گام به گام علوم ششم جواب فعالیت های درس ششم علوم را در برمی گیرد.

گام به گام علوم ششم درس هفتم

درس هفتم علوم ششم در ادامه درس قبلی است. جواب فعالیت ها و جواب فکر کنید ها و آزمایش کنیدهای درس هفتم در گام به گام درس هفتم علوم ششم آمده است. این گام به گام در حال نوشته شدن است و در به روزرسانی های آینده به این صفحه اضافه خواهد شد.

گام به گام علوم ششم درس هشتم

گام به گام درس هشتم علوم ششم را می توانید در این بخش بیابید. این گام به گام جواب فعالیت ها ، جواب فکر کنیدها ، جواب آزمایش ها و سایر فعالیت های درس هشتم علوم را پوشش می دهد. گام به گام درس هشتم علوم ششم توسط تیم همکلاسی تهیه شده و مطابق با علوم ششم چاپ 98 می باشد.

برای دانلود رایگان گام به گام درس ششم علوم ششم بر روی لینک زیر کلیک کنید.

گام به گام علوم ششم درس نهم

سفر انرژی عنوان درس نهم علوم ششم است و به انرژی و تبدیل انرژی می پردازد. گام به گام درس نهم علوم ششم در این قسمت آورده شده است. این گام به گام جواب فعالیت های درس ششم را به تمامی دربردارد. 

گام به گام درس نهم علوم ششم را به رایگان و از طریق لینک زیر دریافت نمایید.

گام به گام علوم ششم درس دهم

درس دهم علوم ششم تحت عنوان "خیلی کوچک ، خیلی بزرگ" در خصوص روش های اندازه گیری اجسام بسیار کوچک صحبت می کند. جواب فعالیت های این درس را می توانید در گام به گام درس دهم علوم ششم مشاهده کنید. جواب تمام فعالیت ها، فکر کنیدها، آزمایش ها و کاوشگری ها و همچنین پاسخ جمع آوری اطلاعات و گفت و گوهای این درس در این گام به گام آورده شده است.

از طریق لینک زیر می توانید گام به گام درس دهم علوم ششم را دریافت نمایید.

گام به گام علوم ششم درس یازدهم

گام به گام درس یازدهم علوم ششم در این بخش آورده شده است. درس یازدهم علوم ششم "شگفتی های برگ" نام دارد و ساختار برگ درختان را معرفی می کند. گام به گام درس یازدهم علوم ششم جواب فعالیت های این درس را پوشش می دهد.

با استفاده از لینک زیر می توانید گام به گام درس یازدهم علوم ششم را دانلود نمایید.

گام به گام علوم ششم درس دوازدهم

درس دوازدهم علوم ششم در ادامه درس پیشین است. گام به گام درس دوازدهم علوم ششم جواب فعالیت ها، جواب فکر کنید ها و جواب آزمایش ها و کاوشگری ها و به طور کلی جواب فعالیت های این درس را به صورت کامل پوشش می دهد.

گام به گام درس دوازدهم علوم ششم را از طریق لینک زیر و به رایگان دانلود کنید.

گام به گام علوم ششم درس سیزدهم

گام به گام درس سیزدهم علوم ششم را می توانید در این بخش دانلود نمایید. این گام به گام توسط دبیران مجرب تیم همکلاسی نگاشته شده و مربوط به سال تحصیلی 98-99 می باشد. گام به گام درس سیزدهم جواب فعالیت های این درس را به تمامی دربردارد.

لینک دانلود گام به گام درس سیزدهم علوم ششم در ادامه آورده شده است برای دریافت فایل بر روی گزینه دانلود فایل کلیک نمایید.

گام به گام علوم ششم درس چهاردهم

درس چهاردهم آخرین درس از علوم ششم است و در خصوص وسایل ارتباطی بین انسان ها از گذشته تا کنون بحث می کند. جواب فعالیت های درس ششم در گام به گام درس ششم علوم نهم به صورت کامل آورده شده است.

برای دانلود گام به گام درس چهاردهم علوم ششم بر روی لینک زیر کلیک کنید. دانلود به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه ای صورت می گیرد.


نظرات ارسال شده 8

ر
رومینا

عالللللللللللللللللللللللللللی

P
PPPPPPP

درسته عااااااااااااااااااااااااااااالللللللللللللللللللللللللللللییییییییه

غ
غزل

سایت شما خیلی عالیه واقعا ممنون

ع
علی کریمی

عالی بود ممممممممممممنون

ب
بهار

عالللللللیییییییی

ی
یاسین عبدلی

خیلی عالیییه من راضیم

ر
رقیه شریفی نسب

عالییییییییییییییییییییییییییییییی بود

ر
رها پور مقصودی

عالیه،واقعا، منکه‌واقعا‌خوشم اومد فقط‌ریاضیشو‌هم‌بزارید عالییییییییییییییییییییییییییه‌منکه‌هروقت،کمک‌خواستم‌ازگام‌به‌گام‌استفاده‌میکنم رایگان‌وعاییی