گام به گام شیمی یازدهم تجربی

دانلود رایگان گام به گام شیمی یازدهم شامل جواب فعالیت ها و تمرین های دوره ای تمام فصل های شیمی یازدهم مطابق با کتاب درسی 99-1400

جواب فعالیت های شیمی یازدهم

شیمی از جمله درس های مشترک ریاضی و تجربی در دوره متوسطه دوم است. 

شیمی یازدهم در سه فصل ارائه شده است و هر فصل فعالیت های متنوعی را در خود دارد از جمله این فعالیت ها می توان به با هم بیندیشیم، خود را بیازمایید، کاوش کنید و پیبوند با صنعت و ریاضی اشاره کرد. در پایان هر فصل نیز تعدادی تمرین دوره ای گنجانده شده است.

ما در این صفحه گام به گام شیمی یازدهم یا همان شیمی دو را برای شما گردآوری کرده ایم. این گام به گام جواب تمامی خود را بیازمایید ها،کاوش کنید ها و باهم بیندیشیم ها را در خود دارد. همچنین جواب تمرینات دوره ای آخر هر فصل را نیز می توانید در این گام به گام بیابید.

این گام به گام با کتاب درسی امسال یعنی سال تحصیلی 99-1400 کاملا همخوانی دارد.

توجه! برای دانلود گام به گام تمامی درس های دهم، به صفحه گام به گام یازدهم تجربی بروید.

گام به گام شیمی یازدهم

گام به گام شیمی دو را می توانید از طریق لینک موجود در باکس دانلود، دانلود کنید. دانلود کاملا رایگان است و نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نیست.

مججد تاکید می شود که گام به گام فوق، جواب تمامی تمرین های هر سه فصل شیمی یازدهم را به طور کامل و به صورت یکجا در خود دارد.

در صورتی که می خواهید گام به گام هر فصل از شیمی یازدهم را به صورت جداگانه داشته باشید از جدولی که در انتهای صفحه آمده است، کمک بگیرید. با کلیک بر روی لینک های موجود در باکس دانلود،  به صفحاتی هدایت می شوید که در آن صفحات می توانید گام به گام مربوط به هر فصل از شیمی دو را به صورت جداگانه دانلود کنید.

برای آنکه به درستی از گام به گام فوق و یا گام به گام هر درس دیگری بهره ببرید، بهتر است در ابتدا خودتان تمرین ها و فعالیت های مختلف کتاب را حل کنید و سپس برای آنکه ببینید به درستی جواب تمرین را داده اید و یا خیر، به گام به گام نگاهی بیاندازید. تنها در این شیوه استفاده است که گام به گام به فرآیند یادگیری شما کمک می کند در غیر این صورت استفاده از آن مخل یادگیری شماست!

در ادامه در خصوص بخش ها و فعالیت های مختلف کتاب توضیح داده ایم.

 فعالیت های که تحت عنوان " با هم بیندیشیم" در کتاب آمده اند، فعالیت های گروهی هستند. در این فعالیت ها سعی شده است درباره مفاهیم مختلف شیمی بحث شود.

فعالیت موسوم به "کاوش کنید" نیز فعالیت های عملی و آزمایشگاهی هستند. در واقع " کاوش کنید" همان " آزمایش کنید" است.

" خود را بیازمایید" نیز شامل تمرین ها، پرسش ها و فعالیت هایی می شود که به شما در یادگیری بهتر درس کمک می کند.

بخش" پیوند با زندگی" شما را متوجه اهمیت و جایگاه شیمی در زندگی روزمره می کند و بخش "پیوند با صنعت" موجود در کتاب شما را با پیشرفت ها ودستاوردهای صنعتی جهان و نقش علم شیمی در آن ها آشنا می کند.

بخش دیگری نیز تحن عنوان " پیوند با ریاضی" در کتاب شیمی خود مشاهده می کنید. در این بخش می آموزید که چگونه مفاهیم و داده های شیمی به کمک روابط ریاضی فرمول بندی می شود.

" آیا می دانید" ها بخش دیگری از محتوای کتاب شیمی شما هتسند که در این بخش ها موضوعات گوناگونی از تاریخ علم را می خوانید. البته از این بخش در امتحانات و ارزشیابی ها سوالی مطرح نمی شود.

در پایان هر فصل نیز "تمرین های دوره ای" را دارید که پس از خواندن هر فصل لازم است آن ها را خودتان حل کنید تا آنچه که در طول فصل آموخته اید در ذهنتان تثبیت شود.

چنانچه گفتیم شیمی یازدهم تجربی و ریاضی سه فصل دارد. اگر می خواهید گام به گام هر فصل را به صورت جداگانه داشته باشید، بر روی لینک های موجود در باکس دانلود پایین صفحه کلیک کنید.

گام به گام فصل اول شیمی یازدهم

عنوان فصل اول شیمی یازدهم، قدر هدایای زمینی را بدانیم می باشد و در این فصل به عناصر، واکنش پذیری عناصر پرداخته شده است. برای دسترسی به جواب تمرین های دوره ای این فصل می توانید به فایل دانلود گام به گام فصل اول شیمی یازدهم در باکس دانلود مراجعه کنید.

گام به گام فصل دوم شیمی یازدهم

فصل دوم شیمی یازدهم با عنوان در پی غذای سالم به مباحثی نظیر دما، ماده، انرژی، مفهوم آنتالپی، قانون هس و موارد دیگر می پردازد. برای مشاهده جواب خودآزمایی ها و تمرین های دوره ای این فصل می توانید روی فایل دانلود گام به گام فصل دوم شیمی یازدهم موجود در باکس دانلود کلیک کنید.

گام به گام فصل سوم شیمی یازدهم

عنوان فصل سوم شیمی یازدهم، پوشاک نیازی پایان ناپذیر است. در این فصل نیز الیاف و درشت مولكولها، بسپارش، پلی استرها، الکل ها و اسیدها و مباحث دیگر بررسی شده است. برای دسترسی به جواب تمرین های دوره ای این فصل می توانید به فایل دانلود گام به گام فصل سوم شیمی یازدهم در باکس دانلود مراجعه کنید.

در پایان از شما می خواهیم نظرات خود را در خصوص گام به گام شیمی دو و همچنین محتوای این صفحه برای ما ارسال کنید. ما مشتاق شنیدن نظرات و پیشنهادات شما هستیم چرا که نظرات شما بزرگترین راهنمای ما در ادامه مسیر همکلاسی است.


نظرات ارسال شده 11

ن
ناشناس

خیلی ممنون فوق العاده بود^^

ر
رقیه علیشاهی

مرسیییی عالی بود

م
مهدیه عباس زاده

خیلی خوب و جواب ها کامل بود

م
محمد مهدی

ممنون عالی بود جواب ها هم خیلی کامل بود

ک
کیم نامجون

من میخواستم تشکر کنم ازبرنامه خوبتون خیلی کارو راحت کرده مخصوصا در این شرایط کرونا که معلما جزوه نمیدن همه میتونن از سابت ومطالب شما استفاده کنن ممنون

ب
بیتا

بینظیره ممنون ازتون:)

م
مهدیه عباسزاده

بسیییییییار عالی بود

ی
یاسی عباسزاده

خیلی عالی است ممنون از برنامه خوبتون♥

H
Hfr

خیلی کامل و بی عیب و نقصه متشکرم

.
...

خبلی عالیه و حجمش هم خیلی کمه

ه
هامرا

عالی بود مرسی از هدایت پاک الله یکتا پرستی در شما بخیر