دانلود کتاب های یازدهم انسانی

دانلود کتاب های یازدهم انسانی شامل جامعه شناسی، تاریخ، جغرافیا، ریاضی و آمار، فلسفه، عربی، دین و زندگی، روان شناسی، علوم و فنون ادبی

پایه یازدهم دومین مقطع تحصیلی درمتوسطه دوم است.  در پایه یازدهم انسانی کتاب های جامعه شناسی، زبان، تاریخ، جغرافیا، ریاضی و آمار، فلسفه، عربی، دین و زندگی، انسان و محیط زیست، روان شناسی، علوم و فنون ادبی، فارسی و نگارش در طی دو نیم سال تحصیلی تدریس می شود.

در این پست مجموعه کتاب های درسی یازدهم انسانی برای دانلود دراختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در ادامه متن ابتدا بخشی از هر کتاب آمده است و سپس لینک دانلود کتاب تعبیه شده است که با کلیک بر روی آن  فایل پی دی اف هر کتاب را می توانید دریافت کنید.

دانلود کتاب جامعه شناسی یازدهم انسانی

کتاب های یازدهم انسانی

در ادامه بخش هایی از کتاب جامعه شناسی یازدهم انسانی را مشاهده می کنید. فایل کامل کتاب جامعه شناسی یازدهم انسانی را در بخش دانلود دریافت نمایید.

جهان فرهنگی

به چهار گروه تقسیم شوید و در هر گروه با توجه به آنچه در سال های گذشته خواندید، یکی از پرسش های زیر را بررسی کنید. برای هر گروه یک «دبیرجلسه» و یک «نماینده» انتخاب کنید. دبیر جلسه خلاصه گفت وگوهای اعضای گروه را ثبت می کند. نماینده هر گروه دست نوشته های دبیر جلسه را در کلاس می خواند.

تفاوت جهان اجتماعی و جهان طبیعی در چیست؟

سال گذشته فرهنگ را چگونه تعریف کردید؟

فرهنگ چه نقشی در هویت یابی افراد و جهان اجتماعی دارد؟

هویت جهان اجتماعی بیشتر متأثر از لایه های عمیق فرهنگ (عقاید و ارزش ها) است یا لایه های سطحی آن (هنجارها و نمادها)؟ چرا؟

دانلود کتاب تاریخ یازدهم انسانی

کتاب های یازدهم انسانی

در ادامه بخش هایی از کتاب تاریخ یازدهم  را مشاهده می کنید. فایل کامل کتاب تاریخ یازدهم را در بخش دانلود دریافت نمایید.

هجرت پیامبر وپیروانش از مکه به مدینه

درنتیجه پیمان عقبه دوم پایگاه امن ومطمئنی برای مسلمانان در یثرب به وجود آمد به دنبال این پیمان رسول خدا به مسلمانان فرمان داد که به یثرب هجرت کنند مسلمانان به تدریج راهی آن شهر شدند برخی مهاجران به همراه خانواده وبستگان راهی آن شهر شدند برخی از مهاجران به همراه خانواده وبستگان خویش و برخی دیگر با ترک خانواده و بستگان، مهاجرت کردند. پس ازآن تا هنگام فتح مکه در سال 8ق هجرت به مدینه و ترک نکردن آن شهر، یکی از شروط بیعت با پیامبر و پذیرش دعوت اسلام به شمار می رفت

دانلود کتاب جغرافیا یازدهم

کتاب های یازدهم انسانی

در ادامه بخش هایی از کتاب جغرافیا یازدهم را مشاهده می کنید .فایل کامل کتاب جغرافیا یازدهم را در بخش دانلود دریافت نمایید.

  چرا نواحی مختلف آب وهوایی به وجود می آید؟

شما با انجام دادن فعالیت آغازین درس، به بعضی از عواملی که موجب تفاوت آب وهوای مغولستان و اندونزی  می شوند، اشاره کردید. اکنون بیایید علل به وجود آمدن نواحی مختلف آب وهوایی را با توجه به عناصری چون تابش خورشید، دما و فشار و بارش و چگونگی توزیع آنها بیشتر بررسی کنیم

دانلود کتاب ریاضی و آمار یازدهم انسانی

کتاب های یازدهم انسانی

در ادامه بخش هایی از کتاب ریاضی و آمار یازدهم انسانی را مشاهده می کنید. فایل کامل کتاب ریاضی و آمار یازدهم انسانی را در بخش دانلود دریافت نمایید.

تمرین :

1-گزاره های زیر را به صورت نماد ریاضی بازنویسی کنید

ب) مکعب یک عدد، بزرگ تر ازهفت برابر آن عدد به علاوه پنج است

پ) مجموع معکوس های دو عدد بزرگ تر یا مساوی مجموع آن دو عدد است

ت) مجموع مکعبات دو عدد بزرگ تر یا مساوی مکعب مجموع آن دو عدد است

ث) هر عدد ناصفری از معکوس خود بزرگ تر یا مساوی با آن است

دانلود کتاب فلسفه یازدهم انسانی

دانلود کتاب های یازدهم انسانی

در ادامه بخش هایی از کتاب فلسفه یازدهم  را می‌توانید مطالعه کنید و فایل کامل این کتاب را در بخش دانلود همین پست دریافت کنید.

زندگی بر پایۀ فهم فلسفی

زندگی برتر، زندگی ای است که بر پایۀ حقیقت بنا شده باشد، گرچه به دست آوردن این گونه از زندگی با دشواری هایی نیز همراه است مقصود از حقیقت دراینجا یک باور درست وصحیح مطابق با واقعیت هاست مثلا این باور که « حرکت وجود دارد»، یک باور حق است و اگر انسان بتواند زندگی خود را براساس این باور بنا کند، به بخشی از زندگی برتر دست یافته است. فلسفه در این زمینه به ما کمک می کند. از حکمای باستان نقل کرده اند که فلسفه، عشق به خردمندی و هنر خوب زیستن است. انسان ذاتا متفکر است ودرباره خود آغاز وانجام جهان هدف زندگی وغایب هستی می پرسد  همین پرسش گری ورود به دنیای فلسفه و فلسفه ورزی است. در فلسفه می آموزیم برای بهتر زیستن از ظرفیت عقلانی خود بیشترین بهره را ببریم. فیلسوف واقعی کسب حقیقت را برهر چیزی ترجیح می دهد و زندگی را بر پایه های آن استوار می کند

دانلود کتاب عربی یازدهم انسانی

دانلود کتاب های یازدهم انسانی

در ادامه بخش هایی از کتاب عربی یازدهم را مشاهده می کنید. فایل کامل کتاب عربییازدهم انسانی را در بخش دانلود دریافت نمایید.

ترجمه الفعل المضارع 

حروف ان که و کی –ل – لکی – حتی تا برای اینکه بر سر فعل مضارع می آیند ودرمعنای آن تغییر ایجاد می کنند فعل هایی که دارای این حروف اند در فارسی مضارع التزامی ترجمه می شوند :

مثال:

یحکم :داوری می کند                حتی یحکم :تا داوری کند

یحاولون :تلاش می کنند              ان یحاولوا:که تلاش کنند

دانلود کتاب دین و زندگی یازدهم انسانی

دانلود کتاب های یازدهم انسانی

در ادامه بخش هایی از کتاب دین و زندگی یازدهم انسانی را می‌توانید مطالعه کنید و فایل کامل این کتاب را در بخش دانلود دریافت کنید.

عوامل ختم نبوت

از آنجا که خداوند پیامبران را می فرستد، و اوست که نیاز یا عدم نیاز به پیامبر را در هر زمان تشخیص می دهد تعیین زمان ختم نبوت نیز با خداست زیرا اوست که دقیقا میداند عوامل ختم نبوت فراهم شده یا نه .مثلا یکی از عوامل بی نیازی ازآمدن پیامبر جدید حفظ کتاب اسمانی از تحریف وجود آن در میان مردم است اما تشخیص اینکه در چه زمانی مردم به مرحله ای می رسند که می توانند کتاب آسمانی خودرا حفظ کنند در توانایی انسان نیست وفقط خدا وند از چنین علمی برخوردار است بنابراین با توجه به اعلام ختم نبوت د رزمان حضرت محمد (ص)  درمی یابیم که عوامل بی نیازی از پیامبر جدید فراهم بوده است

دانلود کتاب روان شناسی یازدهم انسانی

دانلود کتاب های یازدهم انسانی

در ادامه بخش هایی از کتاب روان شناسی یازدهم را می‌توانید مطالعه کنید. فایل کامل این کتاب را در بخش دانلود همین پست دریافت کنید.

تعریف روان شناسی رشد

آیا تاکنون به ویژگی های مشترک خودتان با دیگر افراد خانواده، از بزرگ ترین فرد مثل پدربزرگ تا کوچک ترین فرد تازه به دنیا آمده فکر کرده اید؟ سؤال آن است که  این افراد چه ویژگی های متفاوت یا مشابهی دارند؟

خود شما نسبت به یک سال، سه سال و شش سال گذشته چه تغییراتی کرده اید؟ در سال های آینده در زمان تحصیل یا بعد از آن در مرحله ازدواج و هنگام مادر و پدر شدن چه تغییراتی خواهید داشت؟  به عبارت دیگر آیا می توان تغییراتی را که در طول زندگی رخ می دهد شناسایی و پیش بینی کرد؟

روانشناسی رشد  ، به عنوان یکی از گرایش های روان شناسی، به این گونه سؤالات پاسخ می دهد شناسایی وپیش بینی تغییرات درطول زندگی که به آن فراخنای زندگی نیز گفته می شود مورد توجه روانشناسان قرار گرفته است مورد توجه روان شناسان قرار گرفته است روان شناسانی رشد شاخه ای ازعلم روان شناسی است تلاش می کند تغییراتی را که طول زندگی اززمان تشکیل نطفه تا زمان مرگ در ادمی رخ می دهد مطالعه کند مهم است بدانیم این تغییرات از چه نوعی است به طور مثال شما می دانید نسبت به گذشته تغییر کرده اید ودر شش سال گذشته به طور کلی چیز متفاوتی بودید ؟اما سوال این است که برای شناخت بهتر این تفاوت کلی آیا می توان این تغییرات را طبقه بندی کرد ؟تغییرات شما نسبت به گذشته کدام است ؟قد شما بلند تر شده ؟مطالب بیشتری فرا گرفته اید ؟مسائل را بهتر حل می کنید ؟کم حوصله تر وهیجانی تر شده اید ؟اجتماعی تر شده اید ؟

دانلود کتاب علوم و فنون ادبی یازدهم انسانی

دانلود کتاب های یازدهم انسانی

در ادامه بخش هایی از کتاب علوم وفنون ادبی یازدهم را میتوانید مطالعه کنید و فایل کامل این کتاب را در بخش دانلود همین پست دریافت کنید.

  ویژگی های سبک عراقی

الف) شعر

1-زبانی:

برخی ازویژگی های زبانی شعر این دوره عبارت اند  از:

چهارچوب زبان همان چهارچوب فارسی قدیم یعنی زبان سبک خراسانی است که تا حدودی مختصات جدید یافته است

لغات فارسی اصیل قدیم کم شده وجا ی آنها را لغات عربی گرفته است.

 

برای دانلود کتاب های یازدهم انسانی به باکس زیر مراجعه کنید


نظرات ارسال شده 0