دانلود کتاب های دوازدهم تجربی

دانلود کتاب های دوازدهم تجربی شامل دین وزندگی، هویت اجتماعی، عربی، فیزیک، ریاضی، شیمی، فارسی و نگارش، زیست شناسی، زبان، سلامت و بهداشت، مدیریت خانواده و سبک زندگی دختران و پسران

پایه دوازدهم آخرین مقطع تحصیلی درمتوسطه دوم است. در پایه دوازدهم تجربی کتاب های دین وزندگی، هویت اجتماعی، عربی، فیزیک، ریاضی، شیمی، فارسی و نگارش، زیست شناسی، زبان، سلامت و بهداشت، مدیریت خانواده و سبک زندگی دختران و پسران در طی دو نیم سال تحصیلی تدریس می شود.

در این پست مجموعه کتاب های درسی دوازدهم تجربی برای دانلود دراختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در ادامه متن ابتدا بخشی از هر کتاب آمده است و سپس لینک دانلود کتاب تعبیه شده است که با کلیک بر روی آن  فایل پی دی اف هر کتاب را می توانید دریافت کنید.

دانلود کتاب دین و زندگی دوازدهم تجربی

کتاب های دوازدهم تجربی

در ادامه بخش هایی از کتاب دین و زندگی دوازدهم (مشترک ریاضی و تجربی) را مشاهده می کنید. فایل کامل کتاب دین و زندگی دوازدهم را در بخش دانلود دریافت نمایید.

احتیاج دائمی انسان به داشتنبرنامه ای که پاسخگوی نیازهایش باشدو سعادت او را تضمین کند، سبب شدهاست که در طول تاریخ همواره شاهدارائه برنامه های متفاوت و گاه متضاد ازجانب مکاتب بشری باشیم. از این رو

این سؤالات در ذهن ایجاد می شود که:آیا می توان به مکاتب بشری اعتمادکرد و زندگی را بر اساس برنامه های آنان بنا نهاد؟ٔ آیا انسان می تواند تنها با تکیه بر عقل، برنامه کاملی برای سعادت خود ارائه دهد؟ٔ یک برنامه مناسب برای سعادت انسان باید

چه ویژگی هایی داشته باشد؟آیا برنامه ای که فقط سعادت دنیای انسان را در بر بگیرد، کامل است؟

دانلود کتاب هویت اجتماعی دوازدهم

کتاب های دوازدهم تجربی

در ادامه بخش هایی از کتاب هویت اجتماعی دوازدهم مشترک ریاضی و تجربی را مشاهده می کنید. فایل کامل کتاب هویت اجتماعی دوازدهم را در بخش دانلود دریافت نمایید.

کنش های ما 

تمامی مخلوقات در جهان کاری  انجام می دهند؛ ماه به دور زمین می چرخد، ابرها در آسمان حرکت می کنند، آب در جویبار روان است، درخت برگ و بار می دهد، قلب می تپد، خون در رگ های آدمی جریان دارد، کشاورز کشت و زرع می کند و دانش آموز مطالب درسی را در ذهن مرور می کند. به  نظر شما، فعالیت های انسان چه تفاوتی با فعالیت های مخلوقات دیگر دارد؟ ما پیاده روی می کنیم، شادی می کنیم، مسواک می زنیم، درس می خوانیم، ورزش می کنیم، نقاشی می کشیم، نماز می خوانیم و فعالیت های دیگری انجام می دهیم. در زبان فارسی، فعالیت های انسان، اسم های گوناگونی مانند کار، عمل، فعل، رفتار، کردار و کنش دارند و انجام دهندگان این فعالیت ها نیز دارای اسامی مختلفی مانند کارگر، کارمند، کارگزار، کارفرما و عامل اند.

دانلود کتاب عربی دوازدهم 

کتاب های دوازدهم تجربی

در ادامه بخش هایی از کتاب عربی دوازدهم (مشترک ریاضی و تجربی) را مشاهده می کنید. فایل کامل کتاب عربی دوازدهم را در بخش دانلود دریافت نمایید.

عین الصحیح والخطا حسب نص الدرس :

1)کان الهدف من تقدیم القرابین للالهه کسب رضاها وتجنب شرها .     .............

2)علق ابراهیم (ع) الفاس علی کتف اصغر الاصنام                             ...........

3)لم یکن لبعض الشعوب دین او طریقه للعباده                                 .........

4) الاثارالقدیمه توکد اهتمام الانسان بالدین                                       ..........

دانلود کتاب فیزیک دوازدهم تجربی

کتاب های دوازدهم تجربی

در ادامه بخش هایی از کتاب فیزیک دوازدهم تجربی را مشاهده می کنید .فایل کامل کتاب فیزیک دوازدهم را در بخش دانلود دریافت نمایید.

اهداف کلی در تدوین این کتاب به گونهای است که دانش آموز بتواند:

الف- نظام مندی طبیعت را براساس درک و تحلیل مفاهیم، الگوها و روابط بین پدیده های طبیعی کشف و گزارش کند.

ب-با درک ماهیت، روش و فرایندعلم تجربی، امکان به کارگیری علم و روش علمی را در حل مسائل زندگی(حال و آینده) کسب نمایدو درعین حال محدودیتهای علوم تجربی را در حل این مسائل دریابد.

پ- با استفاده از منابععلمی معتبر و بهره گیری ازعلوم تجربی، ایده هایی مبتنی بر تجارب شخصی خود، برای مشارکت درفعالیت های علمی ارائه دهد و در این فعالیتها با حفظ ارزشها و اخالق علمی مشارکت نماید.

دانلود کتاب ریاضی دوازدهم تجربی

کتاب های دوازدهم تجربی

در ادامه بخش هایی از کتاب ریاضی دوازدهم تجربی را مشاهده می کنید. فایل کامل کتاب ریاضی دوازدهم تجربی را در بخش دانلود دریافت نمایید.

مسئله :

1) الناز می خواهد از فروشگاه بهار یک لپ تاپ با قیمت بیش از دو میلیون تومان خریداری نماید. این فروشگاه در ماه رمضان مسابقه ای برگزار کرده و به برندگان کارت تخفیف20 درصدی داده است و الناز نیز در این مسابقه برنده شده است. همچنین این فروشگاه روزهای پنج شنبه به مشتریان خود در خریدهای بیش از یک و نیم میلیون تومان، 200 هزار تومان تخفیف نقدی می دهد. با استفاده از تابع مرکب نشان دهید کدام یک از حالت های الف یا ب به نفع الناز است؟ الف) اول کارت تخفیف 20درصدی و بعد تخفیف نقدی را استفاده کند. ب) اول تخفیف نقدی را استفاده کند و بعد کارت تخفیف را ارائه دهد؟

دانلود کتاب شیمی دوازدهم

دانلود کتاب های دوازدهم تجربی

در ادامه بخش هایی از کتاب شیمی دوازدهم (مشترک ریاضی و تجربی) را می‌توانید مطالعه کنید و فایل کامل این کتاب را در بخش دانلود همین پست دریافت کنید.

پاکیزگی محیط با مولکول ها
افراد هر جامعه برای انجام فعالیت های روزانه خود در هر محیطی، کم و بیش در معرض انواع آلاینده ها هستند، به طوری که بدن، پوشاک و ابزاری که با آنها سروکار دارند، آلوده می شود. آلاینده ها موادی هستند که بیش از مقدار طبیعی در یک محیط، نمونه ماده یا یک جسم وجود دارند.گل و لای آب، گرد وغبار هوا، لکه های چربی و مواد غذایی روی لباس ها و پوست بدن نمونه هایی از انواع آنها هستند.

دانلود کتاب فارسی دوازدهم

دانلود کتاب های دوازدهم تجربی

در ادامه بخش هایی از کتاب فارسی دوازدهم را مشاهده می کنید. فایل کامل کتاب فارسی دوازدهم را در بخش دانلود دریافت نمایید.

منت خدای را عزوجل که طاغتش موجب قربت است وبه شکر اندرش مزید نعمت هرنفسی که فرو می رود ممد حیات است وچون برمی اید مفرخ ذات پس درهرنفسی دونعمت موجود است وبر نعمتی شکری واجب است

ازدست وزبان که برآید                                     کزعهده شکرش به درآید ؟

بنده همان به که زتقصیر خویش                         عذربه درگاه خدای آورد

ورنه سزاوار خداوندی اش                             کس نتواند که به جای آورد

دانلود کتاب نگارش دوازدهم

دانلود کتاب های دوازدهم تجربی

در ادامه بخش هایی از کتاب نگارش دوازدهم را می‌توانید مطالعه کنید و فایل کامل این کتاب را در بخش دانلود دریافت کنید.

خاطره نویسی :

خاطره نگاری يکی از ساده ترين، بی تکلف ترين و در عین حال مؤثرترين راه ها برای انتقال احساسات خود به ديگران است. اين کار آن قدر ساده و بدون تشريفات است که هر کس می تواند با رعايت اصول و قواعدی محدود، به ساده ترين شکل، اتفاقات تلخ و شیرين مهم يا تأثیرگذار زندگی خود را ثبت و ماندگار کند؛ حوادث و مسائلی از قبیل پیروزی ها و شکست ها، تجربه های تکرار ناشدنی يا به  نحوی ارزشمند و متفاوت، ديده ها، شنیده ها، خوانده ها، نوشته ها و عواطف و احساسات..

دانلود کتاب  زیست شناسی دوازدهم تجربی

دانلود کتاب های دوازدهم تجربی

در ادامه بخش هایی از کتاب زیست دوازدهم تجربی را مشاهده می کنید.  فایل کامل کتاب زیست دوازدهم  را در بخش دانلود دریافت نمایید.

نوکلئیک اسید ها

هریک از یاخته های بدن ما ویژگی هایی مانند شکل، اندازه، توانایی ها و... دارند. این ویژگی ها تحت فرمان هسته هستند. دستورالعمل های هسته در حین تقسیم از یاخته ای به یاخته دیگر و در حین تولید مثل از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود. اطلاعات و دستورالعمل فعالیت های یاخته در چه قسمتی از هسته ذخیره می شود ؟قبلا اموختیم که فام تن ها در هسته قراردارند ودرساختار انها دنا وپروتئین مشارکت می کنند

دانلود کتاب زبان دوازدهم

دانلود کتاب های دوازدهم تجربی

در ادامه بخش هایی از کتاب زبان دوازدهم  را میتوانید مطالعه کنید. فایل کامل این کتاب را در بخش دانلود دریافت نمایید.

sara has been in  the Children’s Medical Center for a week. She has caught a terrible flu. The doctor told her to stay there to get better. There is a photograph of an old man on the wall. While the nurse is taking hertemperature, they start talking.

Sara:  Excuse me, who is that man in the picture?

Nurse:   Oh, don’t you know him? Have you ever heard of Dr.

Mohammad Gharib?

Sara: I guess I have only seen his name in my English book, but I’m not sure about it.

Nurse: Dr. Gharib was a famous physician.

دانلود کتاب سلامت و بهداشت دوازدهم

دانلود کتاب های دوازدهم تجربی

در ادامه بخش هایی از کتاب سلامت و بهداشت دوازدهم را می‌توانید مطالعه کنید. فایل کامل این کتاب را در بخش دانلود همین پست دریافت کنید.

سلامت جسمانی

قابل درک ترین بعد سلامت، سلامت جسمانی است که آسان تر از ابعاد دیگر می توان آن را مشاهده کرد. سلامت جسمانی بیانگر عملکرد درست بخش های مختلف بدن و هماهنگی آنها با هم است. از نظر  سلامت جسمانی است. ٔ زیست شناسی عملکرد مناسب سلول ها و اعضای بدن و هماهنگی آنها با هم نشانه بعضی از نشانه های سلامت جسمانی عبارت اند از: ظاهر خوب و طبیعی، وزن مناسب، اشتهای کافی، خواب راحت و منظم، اجابت مزاج منظم، اندام متناسب، حرکات بدنی هماهنگ، طبیعی بودن نبض و فشارخون و افزایش مناسب وزن در سنین رشد و وزن نسبتا ثابت درسنین بالاترو.....

دانلود کتاب مدیریت خانواده و سبک زندگی (دختران )دوازدهم

دانلود کتاب های دوازدهم تجربی

در ادامه بخش هایی از کتاب مدیریت خانواده (دختران) دوازدهم را مشاهده می کنید. فایل کامل این کتاب را در بخش دانلود دریافت نمایید.

مرد زندگی

اصلی ترین معیار برای مرد زندگی این است که او هم مانند شما به بلوغ عقلی، بلوغ عاطفی و بلوغ اجتماعی رسیده باشد. مهمترین شاخصه های این بلوغ ها در یک پسر به شرح زیر است:بلوغ عقلی: مسئولیت پذیری و سنجیدگی در کلام و رفتار؛بلوغ

عاطفی: درک احساس دیگران و مدیریت روابط عاطفی؛بلوغ اجتماعی: ادب داشتن و دوری از خلقیات بچگانه.این پختگی ها در مردان نتایج و ویژگی هایی را به دنبال دارد که در زندگی مشترک به آنها نیاز دارید.

دانلود کتاب مدیریت خانواده و سبک زندگی (پسران )دوازدهم

دانلود کتاب های دوازدهم تجربی

در ادامه بخش هایی از کتاب مدیریت خانواده (پسران) دوازدهم را مشاهده می کنید. فایل کامل این کتاب را در بخش دانلود دریافت نمایید.

ساز وکارهای تصمیم گیری

حتماً شما هم با این موضوع مواجه شدهاید که گاهی تصمیمی می ً گیرید و بعدا پشیمان میشوید.حتی گاهی به خود میگویید که چطور من چنین تصمیمی گرفتم و چرا عواقب آن را در نظر نگرفتم.در این باره برخی دانشمندان معتقدند که ساز و کار

تصمیم گیری در وجود ما دو بخش دارد که یکی بر اساس منطق و استدلال و دیگری بر اساس احساسات و عواطف عمل میکند. گرچه این دو بخش از هم جدا نیستند و هردو برای تصمیمگیری درست لازم اند اما گاهی ــ به ٔ ویژه در دوره نوجوانی و ابتدای جوانی ــ در تصمیمها، احساس بر منطق غلبه میکند.

برای دانلود کتاب های دوازدهم تجربی به باکس زیر مراجعه کنید


نظرات ارسال شده 0