دانلود کتاب مطالعات هشتم

درادامه مطلب می توانید دانلود کتاب مطالعات اجتماعی هشتم سال تحصیلی 1401-1400 را دریافت کنید

دانلود کتاب مطالعات اجتماعی هشتم

پست دانلود کتاب های درسی این بخش شامل دانلود کتاب درسی مطالعات اجتماعی هشتم می باشد. کتاب مطالعات اجتماعی هشتم چاپ سال 1401-1400 می باشد و شامل تمام فصل های کتاب درسی مطالعات اجتماعی هشتم می باشد . 

برای دانلود تمامی کتاب های درسی هشتم  به صفحه کتاب های هشتم مراجعه کنید 

در ادامه بخش هایی از کتاب مطالعات اجتماعی هشتم  می باشد که فایل کامل کتاب مطالعات اجتماعی هشتم را در بخش دانلود دریافت نمایید که شامل دروس تاریخ ، جغرافیا و مدنی می باشد 

تعاون

پیامبر گرامی اسلام حضرت محم اعضای جامعه را به اعضای بدن تشبیه کرده و فرموده اند: «جامعه با  ایمان در دوستی و مهربانی و ترحم به یکدیگر مانند بدن واحد است که هرگاه عضوی از آن به درد آید، اعضای دیگر نیز با آن عضو از طریق بیداری و تب ابراز همدردی می کنند». اعضای یک جامعه همه به همکاری و همیاری یکدیگر نیاز دارند و قرآن کریم از آن به تعاون در امور خیر یاد کرده است. شکال َدر این فصل با همکاری و ا مختلف آن در خانه، مدرسه، محله و جامعه بیشتر آشنا می شوید.

کتاب مطالعات هشتم

ماجرا :

 او را ندیده و با او برخورد کرده بود. حالا یک پا و یک دستش را گچ گرفته بودند. به گفته پزشک، درمانش سه ماه طول می کشید. نمی توانست سرکار برود. باید در خانه می ماند و به همین دلیل اندوهگین بود. آخر، او هر روز صبح قبل از رفتن به محل کار، نان تازه می گرفت. بچه ها را بیدار می کرد و موقع رفتن به محل کار، امیرعلی پسر کوچکش را به مدرسه می رساند. آنها به تازگی صاحب یک نوزاد هم شده بودند، مادر سخت مشغول مراقبت از نوزاد بود و به کمک احمدآقا نیاز داشت، او حالا نمی توانست هیچ یک از این کارها را انجام دهد. اما این وضع ادامه نیافت. طولی نکشید که فریده خانم، خواهر احمدآقا به برادرهایش تلفن زد و از آنها درخواست همکاری و کمک نمود. او گفت: ما وظیفه داریم حالا که شرایط سختی برای برادرمان به وجود آمده، به او کمک کنیم.

 برادرها و خواهر دور هم جمع شدند، با هم گفت وگو کردند و سرانجام به تصمیم خوبی رسیدند..........

لینک های دانلود


نظرات ارسال شده 0